Das idd wel een rotopmerking van die van K&G!
Ben gisteren op consulatie moeten gaan ter kennismaking van. Maar ik denk dat dat gewoon is om niet meer te moeten langskomen. Ze zijn maar 1 keer geweest, maar soit.
Hadden een afspraak om 15u. Wij mooi op tijd daar en bleek dat ze al hopeloos achter op schema zaten. We moesten Marie eerst helemaal uitkleden om haar te wegen, dan alleen een pamper aan voor te meten. Daarna mocht ik haar niet aankleden want ze moest nog naar de dokter. Ik zei, van als dat hier lang gaat duren, ga ik mijn kind wel even terug aankleden. Nee, dat mag niet zeiden die vrijwilligers wat daar zaten want ze moest nog naar de dokter!

Ik haar dus maar in een handdoek gewikkeld. En natuurlijk zoals ze altijd snamiddags doet, eet ze de ganse tijd. Toen was ze in slaap gevallen en net voor het onze beurt was, twas al kwart voor 4, moest ze terug eten. En toen lieten die vrijwilligers gewoon de mensen na ons voor omdat Marie terug aant eten was!!???

Ik kwaad natuurlijk, ik zeg, dan moet ik als laatste komen of wat want ze eet altijd de ganse namiddag? Ze zeiden niet veel meer en maar goed ook! Ze weegt 5140 g en 60,5 cm groot. Op 4 september krijgt ze haar spuitjes.
Toen ik de vorige keer naar K&G moest gaan, kreeg ik het verwijt dat ik Marie veel te veel eten gaf?? Ze mag maar om de 3 uur eten, volgens die van K&G. Ik heb maar braafjes geknikt toen en het mijne ervan gedacht. Ik geef ze eten wanneer ze erom vraagt!!
Wat ne zever toch altijd, ne mens zou er grijs haren van krijgen!