juni-babietjes

Moderators:Welcome, Annubis, Sigri, Moderators

sandy
Moderator

Bericht door sandy » 25 apr 2006, 10:31

Vincent, dat lijkt me een goed idee. Thuis je arbeid doen, lijkt me veel ontspannender dan in het zh.
Wanneer vertrek je dan naar het zh? Mag je vv van thuis dan bij jullie blijven?
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Mieke
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Mieke » 25 apr 2006, 10:49

spijtig van je ratje. Gaat die andere zich nu niet eenzaam voelen? Ik dacht begrepen te hebben dat je er twee had. Want ik heb vroeger van die witte muisjes gehad en het mannetje stierf en het vrouwtje daarna ook... :?

Hier is het stappen ook al een stuk moeilijker!! Juist alsof je de mont blanc aant beklimmen bent! :P Was gisteren ook te voet de stad in geweest, kwas blij dak eventjes een terrasje kon doen. En het ergste vind ik dan, je bent juist naart toilet geweest, heb nog geen 10 meter gewandeld en ik moet alweer!! :x
gisteren ook de eerste ijzerspuit gehad in mijn ... poep! :( Over het algemeen heb ik geen schrik van spuiten maar die in je poep of die epidurale, amai amai... Maar tviel nog heel goed mee, oef. :) Nog 4 te gaan.
Ik ben blij dat jullie dezelfde kwaaltjes als ik hebben. Want mijn moeder spot altijd met me als ik vertel dat ik niet meer zolang kan wandelen, of dat ik stikkapot ben als ik 1 wasmand heb gestreken, dat ik blij ben dat ik savonds het bed in kan na die vermoeiende trappen. Das niet normaal zegt ze, je hebt geen conditie en lacht ze me uit. Int begin dacht ik dat ze dit deed om me te plagen, maar thangt echt wel mijn keel uit nu. En als ik haar dat zeg, ben ik diegene die lichtgeraakt is en gaan we voor de zoveelste keer in ruzie naar huis. :cry: Maar als ik haar dan vraag naar haar zwangerschappen, kan ze zich daar niets over herinneren, vreemd toch, vind ik. Het heeft nooit geklikt tussen ons en ze vind dit heel erg. Ikzelf ook. Maar tis precies alsof het altijd mijn fout is dat de communicatie niet vlot verloopt tss ons. En nu ikzelf bijna mama word, doet dat pijn en hoop een betere band te kunnen hebben met mijn dochtertje.
Sorry, maar tmoest me even van het hart...

groetjes

Lien2
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Lien2 » 25 apr 2006, 18:31

Hallo allemaal,

Ben hier ook nog eens. Ben juist terug van een cursus die ik verplicht ben te volgen van het werk. Gisteren en vandaag en binnen 3 weken nog eens 2 dagen terug achter de schoolbanken. Het was weer wennen.
Heb van heel mijn zwangerschap nog geen last gehad van vochtophouding in mijn benen, maar van nu een ganse dag stil te zitten, heb ik er wel wat last van.
Ga straks nog een beetje met mijn benen omhoog liggen. :lol:

@Mieke: dat ge nu minder conditie hebt, dat is toch normaal?
Ik heb dat ook dat ik rapper buiten adem ben. Je longvolume wordt ook kleiner naarmate je baarmoeder groter wordt. Ik zou me er niet te veel van aantrekken wat je moeder zegt.
Zelf kan ik wel nog een eindje wandelen, maar niet rap, volgens mijn eigen tempo en dat is dan wel een slakkengangetje. Maar ik geraak dan toch vooruit hé? :wink:

@Major: ikzelf zie het niet echt zitten om mijn arbeid thuis te doen, omdat wij toch een 20tal minuten van het ziekenhuis wonen en dat ik niet in het heetst van de strijd in die auto wil zitten voor 20 lange minuten.
Maar moest ik idd dichterbij hebben gewoond zou het wel fantastisch zijn om zolang mogelijk in je natuurlijke omgeving te blijven en te doen en laten wat jezelf wil.

Morgen komen ze de meubeltjes leveren voor de kinderkamer. Ze moeten dan nog opgezet worden en daar verlang ik echt naar, dan is dat kamertje min of meer af en zijn al de grote zaken die moesten geregeld worden achter de rug en kan ik met een gerust hart als het zover is naar het ziekenhuis.
Vanaf dan mag het komen..... :lol:

'K zal jullie laten, vele groetjes, Lien
Afbeelding
Afbeelding

major
Moderator
Contacteer:

Bericht door major » 26 apr 2006, 00:37

goortjes schreef: Die foto's ... dat is voor het geboortekaartje ofzo?
We zullen een baby-albummetje laten maken. Ieder paar maand komt er dan een nieuwe foto in. Het begint met enkele foto's van de zwangerschap en dan de eerste uren na de geboorte. Daarvan wordt dan ook een mini-versie gemaakt om aan onze ouders te geven.
sandy schreef:Vincent, dat lijkt me een goed idee. Thuis je arbeid doen, lijkt me veel ontspannender dan in het zh.
Wanneer vertrek je dan naar het zh? Mag je vv van thuis dan bij jullie blijven?
Wel, het is de bedoeling dat de vroedvrouw ons zal vertellen. De vroedvrouw, die zelfstandig is, mag dan wel niet mee naar binnen in het ziekenhuis. Dat is een minpunt.
Mieke schreef:spijtig van je ratje. Gaat die andere zich nu niet eenzaam voelen? Ik dacht begrepen te hebben dat je er twee had. Want ik heb vroeger van die witte muisjes gehad en het mannetje stierf en het vrouwtje daarna ook... :?
In feite hebben we er momenteel 11. Gezien ratjes niet zo lang leven, 2-3 jaar, gaan er geregeld een paar weg en komen er geregeld een paar nieuwe bij. We hebben er onlangs nog 3 meegenomen uit een opvang, Zlatan, Wasabi en Fenix. Bij ons zijn het allemaal ventjes. We hadden vroeger de twee geslachten, maar je moet ze dan scheiden en zo en twee kooien onderhouden is zwaarder dan 1 :wink:.
Lien2 schreef: @Major: ikzelf zie het niet echt zitten om mijn arbeid thuis te doen, omdat wij toch een 20tal minuten van het ziekenhuis wonen en dat ik niet in het heetst van de strijd in die auto wil zitten voor 20 lange minuten.
Maar moest ik idd dichterbij hebben gewoond zou het wel fantastisch zijn om zolang mogelijk in je natuurlijke omgeving te blijven en te doen en laten wat jezelf wil.
Wel ja, als wij ver van het ziekenhuis mochten wonen, zou ik dat ook niet riskeren. We wonen zo'n paar minuutjes van beide materniteiten, we hebben dus keuze :).
Een papa is een mama met ballen !
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Mieke
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Mieke » 26 apr 2006, 11:28

heeft er iemand al iets van goortjes gehoord? Ben eens benieuwd hoe het gisteren bij de gyn is verlopen...
Morgen is het mijn beurt weer om eens te gaan. :lol:

groetjes

major
Moderator
Contacteer:

Bericht door major » 26 apr 2006, 12:55

nog niks gehoord
leuk dat je weer eens mag gaan, het begint te korten, hé :)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

goortjes
Moderator

Bericht door goortjes » 26 apr 2006, 13:21

hey hier ben ik dan
Sorry dat ik niet eerder gepost heb, maar ik heb het VERSCHRIKKELIJK druk, breng zelfs werk mee naar huis :evil:

gisteren bij de gyn was het weer allemaal dik in orde.
mijn bloeddruk was 13 over 8,5. heel goed voor mij nu.
Dus dat was al een hele opluchting.
Moet wel magnesium nemen voor mijn harde buiken, omdat die toch wel iets te fel zijn. Dat magnesium zou ervoor zorgen dat dat wat minder wordt... 'k zal weten of het werkt of niet!!
ons kindje woog nu 2,3 kg. een flinke baby zei de gyn al, nog voor hij de echo nam! Achteraf vroeg hij hoeveel ons nielsje vorige keer woog (3,970 kg) en hij antwoordde dat het weer een stevig kindje wordt. Als de trend zich zo doorzet. Maar dat vind ik niet erg. Ons nielsje was niet dik. hij was dan ook 55 cm groot!!!
1 juni ligt nu definitief vast als datum voor mijn KS.
Alles was dus weer dik in orde hé!
16 mei moet ik normaal gezien de laatste keer op controle alvorens mijn KS te krijgen.

ikke natuurlijk weer kei blij... en dan thuisgekomen er weer hevig ingevlogen.... 's avonds het mogen uitzweten! Was stikkapot!

en mieke .... jij ging vandaag hé!?
hoe was het?
Afbeelding
Afbeelding

Mieke
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Mieke » 26 apr 2006, 13:21

ja amai, we zijn hier echt al aant aftellen. En de mensen in de winkels vragen nu ook, hoe lang moet je nog? Is het je eerste? En dat zijn wel plezante vragen. :lol:
Linda en jij zullen ook wel aant aftellen zijn. Wanneer mogen jullie weer eens naar de gyn?

groetjes

Mieke
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Mieke » 26 apr 2006, 17:28

@ goortjes
nee, moet morgen om 9u15 daar zijn. Ben eens curieus hoeveel die van ons gaat wegen. Maar ik breng zeker en vast verslag uit!!

goortjes
Moderator

Bericht door goortjes » 26 apr 2006, 18:23

dan horen we morgen van je hé! :wink:
Afbeelding
Afbeelding

sandy
Moderator

Bericht door sandy » 26 apr 2006, 21:58

Wendy, blij dat alles goed is met buikbaby. Niels was een flinke kerel hé toen hij geboren werd?
Dus 1 juni, naar die datum mogen we met z'n allen aftellen? Dan wordt het erg kort bij voor jou hé? Hoelang werk je nu nog?

Mieke, veel succes morgen bij de gyn.
Afbeelding
Afbeelding

goortjes
Moderator

Bericht door goortjes » 27 apr 2006, 08:40

ons nielsje was idd een flinke baby.
Maar helemaal niet dik ofzo.. alleen dat hele platte van pasgeboren babietjes was er wel af...
Als de tendens zich verder zet, hebben we er weer zo eentje hé :wink:

Ja 1 juni is mijn afteldatum!!
ik werk nog tot en met 19 mei. Wilde eigenlijk wel eerder stoppen, want ik zou de rust wel wat kunnen gebruiken. Maar het is VERSCHRIKKELIJK druk op mijn werk en ik wil mijn collega's nog even wat bijstaan!
Gelukkig werk ik maar 4 dagen in de week. dus het zijn al zeker geen volledige weken meer hé! :lol:
en door de drukte hier op het werk, vliegt de tijd voorbij!

Vannacht de eerste keer wat weeen gevoeld. uiteraard nog niet hevig, maar toch voelbaar. Had dit de vorige keer ook rond deze tijd.
En dan begint het nog echter aan te voelen hé!
Afbeelding
Afbeelding

sandy
Moderator

Bericht door sandy » 27 apr 2006, 08:44

Echte weeën? Zijn dat dan harde buiken of zo?
Is wel sympathiek van jou hoor dat je je collega's nog niet in de steek wil laten. En ze zullen ook wel rekening houden met je toestand zeker? :)
Afbeelding
Afbeelding

goortjes
Moderator

Bericht door goortjes » 27 apr 2006, 08:55

mijn collega's vertroetelen me wel hoor
ik krijg de beste stoel, ik moet niets heffen, ....
maar mijn werk moet ik nog zelf doen :evil: :lol:

neen die harde buiken heb ik ook
dat voelt anders hoor!
Deze weeen zijn nog maar heel licht en helemaal niet kort op elkaar volgend. Maar dat is allemaal heel normaal volgens mijn mama, mijn zussen, mijn gyn... enz enz
vorige keer heb ik dat ook zo'n 6 weken op voorhand voor het eerst gevoeld. Dus ken het al!
Afbeelding
Afbeelding

sandy
Moderator

Bericht door sandy » 27 apr 2006, 09:18

Ik kan me dat eigenlijk niet meer zo goed voorstellen, die weeën.
Ik weet wel nog dat ik ook erg vroeg last had van harde buiken. Maar van die weeën waar jij het over hebt, weet ik het niet zo goed meer.
Maar het zal zeker wel normaal zijn, je bent de 33 weken gepasseerd, dus.
Afbeelding
Afbeelding

Mieke
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Mieke » 27 apr 2006, 11:07

ben terug en alles perfect in orde!
Ons pruts weegt nu zo'n 2137gram en dat was een goed gewichtje volgens de gyn. Volgende afspraak op 18 mei. Dan wordt er ook een inwendig onderzoek gedaan. Kijk er al weer naar uit.
Maar ik moest deze keer 40€ betalen terwijl al die andere keren maar 20€ was. Tellen die gynaecologen dan wat ze willen? Ze heeft niet meer als anders gedaan. Daar stond ik dan met ne rooie kop, had maar 25€ bij. Ik mag de rest de volgende keer betalen, maar toch...
En die tintelingen in mijn hand is van het vocht dat ik begin vast te houden. ze zei als het zo erg moest zijn dat ik niets meer kon vastnemen, dan moest ze er wel een cortisone spuit inzetten. Heb nl mijn trouwring en horloge al uit moeten laten :(
Maarja, tis bijlange het ergste nog niet en zolang duurt het nu ook niet meer :wink:

groetjes

sandy
Moderator

Bericht door sandy » 27 apr 2006, 12:21

Dat is wel raar dat je gyn nu zoveel geeft aangerekend voor hetzelfde... Eigenlijk kan dat toch niet.
Jullie kindje heeft al een mooi gewicht, hoor. Wel tof dat je dat weet hoe zwaar hij/zij al weegt.
Afbeelding
Afbeelding

goortjes
Moderator

Bericht door goortjes » 27 apr 2006, 15:55

vervelende situatie dat je daar staat met te weinig geld
Dat kan ons gelukkig niet overkomen. Wij krijgen een rekening thuis gestuurd. Gelukkig maar, want ik zou er net hetzelfde staan denk ik 8)

Vorige keer had ik ook heel veel last van vocht ophouden
en had ik ook zo'n tintelingen in mijn handen.
Nu heb ik er gelukkig geen last van... of beter gezegd: nog niet.
Af en toe wel eens, maar dan heb ik teveel gewandeld of te hard gewerkt ofzo en dan zwellen mijn voeten, benen en handen wel op.

jij op 18 mei terug, ik op 16 mei.... ik kijk er ook weer naar uit
En dan 2 à 2,5 week later is het zover!
Afbeelding
Afbeelding

major
Moderator
Contacteer:

Bericht door major » 27 apr 2006, 18:16

Harde buiken, wat zijn dit eigenlijk? onze gyn vroeg ons of ze er al last van had. Toen Linda vroeg wat dat dan is, concludeerde hij alleen maar dat ze er nog geen last van heeft.
Onze gyn rekent ook soms iets anders aan, maar de bedragen liggen stukken hoger. Het is soms 51 euro en soms 46 euro. Ik vermoed dat het te maken heeft met dat 3 echo's worden terug betaald door het ziekenfonds en dus dan ook 3 keer wordt aangerekend.

Vandaag mochten we naar de materniteit voor een info-sessie. We moesten er om 17:30 zijn. Dus ben ik vroeger van het werk naar huis gekomen en dan mijn vrouw aan haar werk gaan oppikken. We zijn meteen naar het ziekenhuis geweest. Toen we vroegen waar het was, stuurden ze ons naar de directiezaal, maar daar was niemand. Na een telefoontje naar de materniteit bleek dat ze ons hebben opgeschoven naar 19:00u. Maar ze hadden ons nochtans verwittigd, ze hadden ons tweemaal gebeld deze namiddag en iets achtergelaten op het antwoordapparaat... :roll: Neen, wij werken niet, wij hebben de lotto gewonnen :evil:

Net hetzelfde als bij de kine. Omdat we door de waterpokken wat krap zitten in tijd, stelde ze voor dat mijn vrouw maar overdag moest gaan, wanneer ik er niet hoef te zijn... neen, mijn vrouw werkt niet overdag :roll: Ons huis betalen we af met kroonkurkjes :evil:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

major
Moderator
Contacteer:

Bericht door major » 27 apr 2006, 18:19

oh ja, en wij mogen lekker op 9 mei langs bij de gyn :P
1 juni, goortjes :) dat komt ook wel erg dichtbij hé :) aftellen geblazen !!!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Lien2
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Lien2 » 27 apr 2006, 20:05

Wij mogen terug op 18 mei. Dat lijkt nog zo lang hé?
Maar aan de andere kant, de tijd erna zal dan wel erg vlug voorbij zijn.
Mijn dikke benen zijn min of meer weg. Heb nu van die speciale steunkousen (wel in bommakleur :lol: ) maar ze helpen.
Moet binnen 3 weken terug op tweedaagse cursus en zal ze dan preventief kunnen dragen.
Gisteren en vandaag heb ik wat buiten gewerkt in de tuin. Plantjes gepot en bloemen en kruiden gezaaid in potjes die ik voorlopig in de serre hou. Het geeft direkt een ander gevoel als je buiten in de tuin komt. Wat kleur en dat zonnetje. Mmmmm, geniet nog na. 8)
Dikke kus aan iedereen, Lien
Afbeelding
Afbeelding

sandy
Moderator

Bericht door sandy » 27 apr 2006, 22:01

major schreef:Harde buiken, wat zijn dit eigenlijk? onze gyn vroeg ons of ze er al last van had. Toen Linda vroeg wat dat dan is, concludeerde hij alleen maar dat ze er nog geen last van heeft:
Harde buiken zijn je buik die keihard word. Precies een steen. Na een paar tellen trekt het dan weg en ontspannen je spieren dan weer.
Op het einde kan dat zelfs pijnlijk worden.
Heeft Linda dat nog nooit gehad?
Afbeelding
Afbeelding

goortjes
Moderator

Bericht door goortjes » 28 apr 2006, 10:48

dat is dus idd hetgene wat ik voel Sandy!
Maar bij mij komt het dus heeeel frequent voor... en het doet met momenten echt geen deugd.
Van onze niels heb ik daar niet zo'n last van gehad.
Je hoeft dat ook niet te hebben hé... niet iedereen wordt daardoor geplaagd.
Jouw vrouwtje mag zich gelukkig prijzen Major!! :wink:

@ Lien
die steunkousen moest ik eigenlijk de vorige keer ook dragen
maar ik kreeg die niet aan. Mijn handen waren ook te dik
Dus maar gelaten en voeten constant omhoog moeten leggen...
Mooi is wel wat anders hé! :wink: Maar ja... eventjes nog en dan ben je ervan verlost!

Ja Major... 1 juni komt heeeeeel dichtbij!!
Afbeelding
Afbeelding

major
Moderator
Contacteer:

Bericht door major » 28 apr 2006, 16:41

Echt veel last heeft Linda (nog) niet, neen. Gelukkig, maar :)
We zijn dus gisteren naar de kraamkliniek geweest voor een rondleiding en practische zaken. We hebben het bad gezien :) lekker groot. Toen we vroegen of ik meemocht, zei ze dat dat in principe mag, maar dat hebben ze nog nooit meegemaakt. Huh, wij zullen eens het goede voorbeeld geven. Toen de rondleiding gedaan was, wilden we ons nog inschrijven, maar het was al te laat. De persoon achter de balie moest dringend haar trein halen. Nu zullen we dit weekend nog eens langs gaan.
Vanavond gaan we naar Oudenaarde voor de eerste foto-shoot :). We hebben al een paar ideetjes voor de foto's :).
En dit weekend zullen we waarschijnlijk een gipsen afdruk maken van Linda's zwanger buikje. Die is trouwens de laatste tijd al ferm gegroeid. Blijkbaar nog niet genoeg, want de buren hebben vorig weekend gezien dat we een kindje verwachten. En de buurvrouw vroeg of we nog de zomer zullen halen... :roll:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Mieke
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Mieke » 28 apr 2006, 17:59

ja, hier is de buik op korte tijd ook goed gegroeid! Gisteren een collega van me, die ik al 2 weken niet meer had gezien, verschrok haar een bult. In de positieve manier dan. :wink:
Maar de mensen zien nu pas de buikjes omdat het weer mooier word en we geen dikke blouzen meer moeten aandoen. :lol: Hier int begin van de week onze buren, ben jij zwanger? En voor wanneer ist? AL zo rap, dat wist ik niet. :P

Gisterenavond iets meegemaakt toen we gingen slapen, amai! Ik weet nog steeds niet wat het was. Ik kreeg ineens het gevoel dat ik mijn regels moest krijgen en straalde uit in de rug, maar echt serieus, werd er niet goed van. Ik kreeg het zuur, voelde me plots kotsmisselijk en die kleine bewoog enorm. Wast nu die kleine die aant draaien was, ik weet het niet. Tdeed geen goed. Na 5 minuutjes was het over. Raar...

Allemaal een heel tof verlengd weekend gewenst!!
groetjes :D

goortjes
Moderator

Bericht door goortjes » 28 apr 2006, 20:42

hey meike, dat kan best dat je kleintje zich wat aan het draaien was...
dat kan wel lastig aanvoelen! :wink:

gek genoeg groeit mijn buik nu precies minder :?: :shock:
een paar weken terug kreeg ik constant commentaar, maar de laatste 2 weken niet meer... snap het niet.
Nu eerlijk gezegd vind ik zelf ook niet dat hij enorm gegroeid is...
Maar ach... ik kan hem al heel lang niet meer verstoppen, dus de mensen weten het al lang!
Gisteren nog iets grappigs meegemaakt.
Er kwam een klant bij ons op de firma en die vroeg naar onze vertegenwoordiger. die was er niet en ik zei dat hij het nog 2 weken heel druk heeft en dat dan de spanning er wel wat af zou beginnen gaan.
Die man keek onmiddellijk naar mijn buik en vroeg of hij dan papa werd :shock:
Mijn collega heeft hier niets mee te maken hoor, zei ik.
Die kerel wist dus niet waar kruipen!!! :lol:

Hoezo Major, was dat echt niet gebruikelijk dat de papa mee in bad ging??
dacht dat dat wel meer gebeurde.....
Maar als je mag en je wil het... doe het dan maar :wink:

hier is onze traphal boven helemaal geschilderd
morgen onze vouwgordijnen voor den beneden halen, die zijn meer dan een week vroeger klaar dan verwacht!!! Gelijk ophangen dan!
verder nog wat gaatjes opvullen in de bezetting in de inkomhal en misschien dit weekend daar ook nog beginnen schilderen.
Nog een weekje verder opruimen
en dan kan ik de wieg enzo gaan opdiepen!!
Afbeelding
Afbeelding

sandy
Moderator

Bericht door sandy » 29 apr 2006, 22:14

goortjes schreef:dat is dus idd hetgene wat ik voel Sandy!
Maar bij mij komt het dus heeeel frequent voor... en het doet met momenten echt geen deugd.
Wendy, ik had dat ook heel veel.
Ik vroeg of het kwaad kon en de gyn zei altijd van niet. Is normaal bij een tweede.
Ik ben wel beginnen opening krijgen op 35 weken.

Vincent, ik zou ook mee in bad kruipen hoor. Niet de gewoonte?? Alé, ik heb dat nog al gezien dat dat gedaan wordt. Ik denk dat dat een mooie ervaring als vader.
Afbeelding
Afbeelding

major
Moderator
Contacteer:

Bericht door major » 29 apr 2006, 23:33

tja, het bad hebben ze daar maar een paar jaar
misschien zijn er soms papa's die wel van plan zijn om mee in bad te kruipen, maar om één of andere reden er op het laatste moment van af zien.
We zijn gisteren foto's gaan nemen voor het albummetje. Nu hebben we aan iedereen verteld dat we het geslacht van de baby niet willen weten, zodat ze er niet naar zouden proberen te vissen. En hebben we nu niet foto's genomen met een beertje "it's a boy" en met de naam op mama's buik geschreven? :lol: wat zullen ze opkijken! Hopelijk wordt het nu ook daadwerkelijk een jongen, of we staan daar schoon :lol:.
Vanmorgen zijn we ons ook gaan inschrijven in het hospitaal. Enfin, dat is nu ook al geregeld... Er blijft bijna niks meer over om te doen :roll: . Overmorgen mogen we nog eens naar de kine en de dag erna komt de vroedvrouw langs. En de dag erna moet ik binnen in de kliniek om twee wijsheidstanden te laten trekken... pfff
Onze buurvrouw heeft vandaag voorgesteld om te helpen wanneer het wat moeilijk gaat. Ze wilt gerust komen poetsen en boodschappen voor mijn vrouw doen. Maar ik vermoed dat ze niet weet dat ik dat sowieso doe ;). Toch lief van haar.
Ik heb vandaag een nieuwe struik geplant op de plaats waar we iets van ons verloren hebben begraven. De rozenstruik wou niet pakken :(.
Het gras begint ook al goed door te komen en we zullen op ons gemak de doop in de tuin kunnen laten doen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

sandy
Moderator

Bericht door sandy » 30 apr 2006, 22:10

Een paar badbevallingen per jaar? Ik dacht toch wel dat het beter in de markt zou liggen als ze het toch kunnen aanbieden.
Ik zou mijn zwembroek toch maar mee inpakken :lol:
Niets over om nog te doen zeg je? Erg is dat niet, want het begint te korten hoor!! Maar goed dat je goed voorbereid bent op de komst van jullie kleintje.
Dat is wel goed gevonden dat je omgeving denkt dat je het geslacht niet weet. Ze zullen nogal schrikken als ze je foto's zien. Kan je na de geboorte hier geen opzetten? Ben eigenlijk wel benieuwd.
Hoe gaat het anders met Linda? Zijn de vlekken al wat weggetrokken?
Afbeelding
Afbeelding

goortjes
Moderator

Bericht door goortjes » 03 mei 2006, 08:05

wijsheidstanden laten trekken... brrr
hopelijk heb je er niet te veel last van !!!
Alles verder goed met je vrouwtje??

en met de andere zwangere mama's???

ik heb een heel druk weekend gehad...
bijna is alles in orde qua opruiming ed... dus volgende week mag de wieg komen...
Moet met vandaag inbegrepen nog 10 dagen werken, maar het begint met erg zwaar te vallen.
Maandagavond ging het niet zo lekker...
constant gestamp in mijn buik, harde buiken, af en toe een wee, ongelooflijk last van het zuur, opgezwollen voeten, misselijk, overgeven
Een ganse nacht heb ik niet geslapen, rechtop in mijn bed gezeten en constant naar WC moeten lopen om over te geven enzo...
Gisteren overdag was ik dus een wrak... had niets geslapen :evil:
gelukkig was oma bereid om op ons ventje te passen(mijn man was niet thuis)
Dus ben ik op tijd in mijn bed gekunnen. Nu gaat het wel beter... maar toch...
Vanavond mag ons ventje bij de andere oma nog eens gaan logeren en hopelijk moet ik dan morgen niet werken, en kan ik rusten...
Maar aangezien het erg druk is, zie ik de kans op rusten erg klein worden :?

Nog iemand van jullie die zulke dagen heeft???
Afbeelding
Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Geboren in 2006”