Haar derde tandje bovenaan is ook op komst. En kruipen kan ze nog niet, maar ze schommelt wel met haar poep als ik haar op haar knietjes zet.
Moderators:Welcome, Annubis, Sigri, Moderators
Zalig om te zien é. Daan zit ook zo met zijn poep te zwaaien, als hij op zijn knietjes zit, maar ook als hij recht staat. Shake it baby!Marijke schreef:
Haar derde tandje bovenaan is ook op komst. En kruipen kan ze nog niet, maar ze schommelt wel met haar poep als ik haar op haar knietjes zet.
ge ziet , ge moet het niet aanleren he, het gaat vanzelf hahaSofie S. schreef:![]()
dan ben je ook van die vliegen af é
![]()
Ik probeer dat al een tijdje te leren, maar hij zit daar dan te kijken naar mij van 'wat ben je nu in godsnaam weer aan het doen'.
mama24 schreef: maité stapt al zeer goed aan de hand maar heb geen zo een karretjes gelijk jou manneke is dat zeer stabiel? ZOU ER ANDERS OOK ééNTJE AANSCHAFFEN
We hebben nu weer iets nieuw gekregen om te proberen. Movicol of zoiets. Vandaag was haar stoelgang toch al zachter. hopelijk blijft dat ook zo.Schorpioentje73 schreef:ai tis precies heel erg, hier helpt die Forlax wel een beetje, en iedere dag ne kiwi in zijn fruitpap, maar soms is het ook nog "hard" hoor
veel meer kunnen we jammer genoeg niet doen, maar tis heel lastig