Allez nu weten we allemaal wat het gaat worden zeker. Kunnen we het gewoon niet tegen elkaar verklappen in een pm. dan weten de rest het nog niet hé.
Mijn buikje is al minder gespannen dan vorige week. vorige was het erg hoor. elke stap of trap die ik deed spande mijn buikje zich op. nu neem ik magnesium en rust ik meer, en werpt duidelijk zijn vruchten af.
Ons prutske is ook wat rustiger geworden. ik voel het nog dagelijks maar het iets minder hevig dan enkele weken geleden. Zal misschien toch een rustige baby worden. wie weet?
Mag binnen 2 weken nog eens op controle. Die weken vliegen gewoon voorbij, niet te doen. is dat bij jullie ook zo? Bij milan kropen ze voorbij maar deze zwangerschap gaat zo vlug.
Ik denk dat we bijna uit onze namen zijn; Eindelijk een naam voor zowel een jongen als een meisje gevonden die we beiden wel leuk vinden. momenteel toch nog. want mijn ventje is nogal wispelturig.
dinsdag is er een tweeling geboren in onze kenissenkring. 2 meisjes
émeline en Giselle. ook mooie namen hé. Een paar weken terug nog een tweeling bij een collega, ook 2 meisjes Mia en Lilly.
Het is de maand van de meisjes geloof ik. of zou het het jaar zijn????