haha, ja luisteren
Dat doet Niels ook hier na ne keer of 2-3 roepen

(hij kent gelukkig zijn naam al, Sam nog lang niet op die leeftijd omdat we hem altijd prutske of schatteke noemde, da gaat nu niet he als je d'er 2 hebt, want dat kijken ze allebei

)
Ennnnn, Nielsje kan van vorige week zich rechttrekken
Eerst alleen bij mama in het park (die heeft daar nog zo een telraam instaan, en daar kan hij zich perfect aan vasthouden), en nu begint hij hier thuis vanalles te testen of het stevig genoeg is om hem aan vast te houden
Maar weet ge wat die niet kon... zelf van lig naar zit gaan

Wel rechttrekken, maar dat nog niet
Maar vandaag heb ik het gezien, allee, niet echt, maar toch... Het ene moment lag hij plat op zijn buik... ik bijt nog es in ne boterham en kijk weer naar hem, en hij zit rechtop op zijn poep

Dus dat kan hij ook alweer
Van de week heb ik nog iets 'opgemerkt' Hij kan iets van het ene handje naar het andere handje brengen
Klinkt mss banaal, maar ik weet nog van bij Sam dat ze bij K&G dat soort dingen vroegen, en dat ik dan nooit een antwoord wist

En nu wel
En een negatief kantje voor het moment, hij is enorm afhankelijk... 'k Denk dat die met serieuze verlatingsangst zit

'k Mag bij wijze van spreke m'n gat nog niet draaien, of hij begint al een sirene op te zetten.
Nu ga ik er nog een beetje van profiteren om wat strijk weg te werken... Ze slapen allebei, en dat is ideaal