kzie dat Shayenzo niet de enige is die zijn eigen willetje krijgt
tis hier al een paar weken de moeite zenne
eerste en vooral die woede aanvallen, we negeren zoveel mogelijk en tis even beter geweest, maar de laatste tijd amaai zenne
van minste dat ge er nu tegen zegt zwaait ie zo met zijn hand, precies slaan zo van "zwijgt maar gij"

, als je berispt, beginnen bleiten tot en met, zijn hoofd tegen de bureau stoten, hem op de grond laten vallen
ale ja, kweet nu dat dit bij vele zo is en negeer zoveel mogelijk, maar tis ferm lastig
hij was vroeger altijd zo vrolijk, maar de laatste tijd, niet normaal, tis niks goed, speelgoed is niet wel genoeg (nooit echt kunnen mee bezighouden), hij wil alles wat niet voor hem besteed is
het eten blijft ook nog afwachten, ene keer aanvaard hij hulp, ander keer totaal niet, gooit ermee, speelt ermee, enz, en heeft dan amper iets binnen
nu ben ik er vandaag mee naar de KA geweest, oke kweet dat het allemaal tijdelijke kuren kunnen zijn en bij de meeste kids voorkomen, maar de samenloop van omstadigheden, wou ik toch zeker zijn dat hij niks mankeert, want ze kunnen ook lastig zijn omdat ze zich niet goed voelen, en kwou dat niet over het hoofd zien of berispen terwijl het kind zich misschien niet goed voelt
maar arts zei dat hij er niks aan merkt, dat het zijn karakter zal zijn en uittesten en dat we best gewoon negeren en afwachten

dat het wel zal over gaan, tja, wanneer ??????? pff, ben dat niet gewoon he
ik mag hem haast niet aan of uitkleden, en de dokter kon er mee doen wat hij wou
peuterpubertijd ?