Ik zit met een probleempje. Kyana slaapt 's nacht echt heel goed. Van 20u tot 7u maar overdag is het een ramp! Een paar weken geleden sliep ze van 10u tot aan haar pattatjes (12u) en dan van 14u tot 15a16u. En nu krijg ik haar overdag bijna niet meer in haar bedje. Ze zit in haar oogjes te wrijven en te geeuwen en als ik haar dan in haar bedje leg is het groot verdriet! Als ze dan na een tijdje toch in slaapt valt is ze dan na een half uurtje terug wakker. soms slaapt ze dan maar 2 keer een half uurtje overdag. Heb al vanalles geprobeert; haar beneden een dutje laten doen, eerst een beetje spelen in haar bedje, haar laten wenen niets helpt. De enige manier om haar overdag te laten slapen is gaan wandelen of met de auto rijden en dan valt ze direct in slaap. Hebben jullie geen tips wat ik kan doen want als ze weinig slaapt is ze ook heel slecht gezind en dan weent en tiert ze veel. Kan moeilijk 2 of 3 maal daags gaan wandelen 'k moet nog een huishouden runnen ook é. en nog 1 week en ze moet naar de creche en daar gaan ze ook geen toertje met haar doen é

groetjes