juni: K&G
Moderators:Welcome, Annubis, Sigri, Moderators
net terug van k&g
brittje weegt 8,750 kg en meet 74,5 cm
een pluimpje volgens de dokter met heel veel pit!!
bij haar 2de spuitje gaf ze wel een mooi concert
maar dat had de dokter voorspeld
en ook... ze was erg moe, normaal gezien doet ze rond die tijd haar middagdutje
maar verder niets dan positieve dingen over mij meisje
dus ik mag niet klagen
brittje weegt 8,750 kg en meet 74,5 cm
een pluimpje volgens de dokter met heel veel pit!!
bij haar 2de spuitje gaf ze wel een mooi concert
maar dat had de dokter voorspeld
en ook... ze was erg moe, normaal gezien doet ze rond die tijd haar middagdutje
maar verder niets dan positieve dingen over mij meisje
dus ik mag niet klagen
dat is nu eens echt waar se!!! zeker als je dan ook nog eens ziet wat die aan klappen van grote broer moet incasserenJuni-kindjes zijn gewoonweg sterke kindjes
niet dat hij haar slaat hé, maar die loopt haar in alle hevigheid gewoon om ofzo hé
dat belooft zeker voor de toekomst!!enne... kheb hier ook zo'n pluimke me veel pit
da beloofd voor als ze groter worden he
- voetballover
- Pas blauw
hier daarnet gewogen; --->7730 g en 73.5cm...
nog een lichter pluimpje dus
maar tis een heel hevige,kan ni stil zitten,ze zal alles snel verbranden zeker.
ze zit nu al een hele tijd rond curve p3.
2 prikjes gehad en niet geweend!
enkel een beetje zeuren na het 2e prikje,omdat de dokter de houten speelblokjes afpakte.
die had ze gegeven om haar bezig te houden tijdens de prikjes.
nog een lichter pluimpje dus
maar tis een heel hevige,kan ni stil zitten,ze zal alles snel verbranden zeker.
ze zit nu al een hele tijd rond curve p3.
2 prikjes gehad en niet geweend!
enkel een beetje zeuren na het 2e prikje,omdat de dokter de houten speelblokjes afpakte.
die had ze gegeven om haar bezig te houden tijdens de prikjes.
dat is idd een echt pluimpke
maar ik heb het daarstraks nog even met de dokter over gehad
zolang ze goed functioneren en er gezond uitzien, moet je je geen zorgen maken
Het is ook den aard hé.... mijn zus bijvoorbeeld is ook altijd zo'n enorm lichtgewichtje geweest. Nu is ze er 40 en nog is dat een lichtgewicht. die kan eten eten eten en nog eens eten, maar die komt gene gram bij
Dus daar kan ze niets aan doen....
Kan goed zijn dat jouw meisje ook zo gaat blijven. Maar dat is niet erg hé!! (mijn zus ziet er trouwens goed uit hoor )
maar ik heb het daarstraks nog even met de dokter over gehad
zolang ze goed functioneren en er gezond uitzien, moet je je geen zorgen maken
Het is ook den aard hé.... mijn zus bijvoorbeeld is ook altijd zo'n enorm lichtgewichtje geweest. Nu is ze er 40 en nog is dat een lichtgewicht. die kan eten eten eten en nog eens eten, maar die komt gene gram bij
Dus daar kan ze niets aan doen....
Kan goed zijn dat jouw meisje ook zo gaat blijven. Maar dat is niet erg hé!! (mijn zus ziet er trouwens goed uit hoor )
- voetballover
- Pas blauw
Vandaag zijn we terug op consultatie geweest. Torben heeft zijn laatste spuitjes gekregen. Nu zijn we 'safe' tot aan zijn 6 jaar . Hij is flink gegroeid ! 80 cm en 11,350 kg is hij nu.
Bij de dokter hebben we nog eens gevraagd om naar zijn uitslag te kijken ter hoogte van zijn piemeltje en balzakje. Ze zei dat ze nog nooit zoiets had gezien en raadt aan om naar een dermatoloog te gaan. We waren enkele weken geleden al bij de KA geweest en hij zei dat het eczeem was en gaf ons een cortisone-zalfje. Dit heeft echter niet geholpen en de uitslag is zelfs uitgebreid. Toen we bij de verpleegster waren, echter, zei die meteen dat het een schimmelinfectie is. Ze raadt ons aan om eosine gecombineerd met daktozin te gebruiken. Ook mogen we best geen vochtige doekjes gebruiken om hem schoon te maken bij een luierwissel, maar een nat washandje. Nu ik eraan denk, zijn de problemen begonnen toen we zijn overgestapt naar de nieuwe doekjes van Pampers. Je weet wel, die waarmee je zowel handjes als poep kan/mag schoonmaken. Die zullen in het vervolg alleen maar voor de handjes en de mond dienen.
Bij de dokter hebben we nog eens gevraagd om naar zijn uitslag te kijken ter hoogte van zijn piemeltje en balzakje. Ze zei dat ze nog nooit zoiets had gezien en raadt aan om naar een dermatoloog te gaan. We waren enkele weken geleden al bij de KA geweest en hij zei dat het eczeem was en gaf ons een cortisone-zalfje. Dit heeft echter niet geholpen en de uitslag is zelfs uitgebreid. Toen we bij de verpleegster waren, echter, zei die meteen dat het een schimmelinfectie is. Ze raadt ons aan om eosine gecombineerd met daktozin te gebruiken. Ook mogen we best geen vochtige doekjes gebruiken om hem schoon te maken bij een luierwissel, maar een nat washandje. Nu ik eraan denk, zijn de problemen begonnen toen we zijn overgestapt naar de nieuwe doekjes van Pampers. Je weet wel, die waarmee je zowel handjes als poep kan/mag schoonmaken. Die zullen in het vervolg alleen maar voor de handjes en de mond dienen.
ben vandaag naar de kinderarts geweest met Niels ivm zijn problematische stoelgang.
Daar is hij ook gewogen en gemeten, maar de exacte cijfers weet ik eigenlijk niet
't Was rond de 80cm (hare bak ging maar tot 80cm en hij heeft 'm kapotgestampt ) en zijn gewicht was rond de 11,3kg...
De exacte cijfers komen dus de 25e
Daar is hij ook gewogen en gemeten, maar de exacte cijfers weet ik eigenlijk niet
't Was rond de 80cm (hare bak ging maar tot 80cm en hij heeft 'm kapotgestampt ) en zijn gewicht was rond de 11,3kg...
De exacte cijfers komen dus de 25e
- voetballover
- Pas blauw
deze week naar k&g geweest,ons pruts weegt 8.360 kg,daar blijft ze gewoon de onderste curve volgen, en meet 76 cm ,das p25,daar is ze iets omhoog gegaan.ze groeit mooi voor haar normen,ze volgt mooi haar curve.
ze raden ook aan van meer groentepap te geven,normaal eet ze toch zeker een 250g,misschien dat ze dan meer bijkomt.
ik kan dat proberen,maar ik ga ze echt niet dwingen om te eten,ik vind dat toch niet slecht,250g?als we zelf maken kan het zelfs tot 400g gaan.
en groeimelk voorlopig blijven geven,omdat ze daar toch meer uithaalt dan uit gewone melk.
ze is een beetje ziekjes,een verkoudheid met heel veel snot ocharme,dus slecht slapen....en slecht eten.
ze komt eindelijk een beetje op gewicht,en nu kan ze zo weinig eten.
ze raden ook aan van meer groentepap te geven,normaal eet ze toch zeker een 250g,misschien dat ze dan meer bijkomt.
ik kan dat proberen,maar ik ga ze echt niet dwingen om te eten,ik vind dat toch niet slecht,250g?als we zelf maken kan het zelfs tot 400g gaan.
en groeimelk voorlopig blijven geven,omdat ze daar toch meer uithaalt dan uit gewone melk.
ze is een beetje ziekjes,een verkoudheid met heel veel snot ocharme,dus slecht slapen....en slecht eten.
ze komt eindelijk een beetje op gewicht,en nu kan ze zo weinig eten.