ratatouille
Moderators:Welcome, Moderators
Daarjuist met onze oudste naar de film "Ratatouille" gaan kijken.
Geweldig leuke film.
Iemand al gezien?
Geweldig leuke film.
Iemand al gezien?
Maar downloaden is toch niet illegaal dacht ik als je het niet doorverkoopt en zo van die dinges, ze moeten het maar niet op het internet zettenMolly schreef:Mieke, gij durft dat hier zo maar te verkondigen!!
Shame on you![]()
![]()
Ik zou hem ook graag willen zien.
Maar 'k zal wachten tot hij op DVD is, want Lowie is nog te jong om stil te zitten in de cinema.![]()

Voila, ik kom net van Ratatouille met Jens. Leuke film. Verhaal met een moraal. Die kids zullen het wel nog niet snappen maar zo hebben wij er ook iets aan gehad hé. Wel schoon gemaakt en de Parijse sfeer zat er volledig in hé.
Enfin, 'k zal nie alles verklappen want misschien zijn er nog mensen die hem willen bekijken.
Enfin, 'k zal nie alles verklappen want misschien zijn er nog mensen die hem willen bekijken.
Spelen ze die dan nog in de cinema?
Wij hebben die intussen al gekocht op DVD...
Lowie kijkt er alleszins geboeid naar... dus w.lijk zal Niels er zich ook wel op kunnen concentreren.
Ik zou graag met Lowie naar de cinema willen gaan woensdag... maar 'k weet niet wat ze allemaal spelen momenteel.
Er is wel een toffe tekenfilm uit over een speelgoedwinkel. Die lijkt me wel tof!
Alé, alleszins, 't amusement deze middag en laat ons zeker weten hoe 't geweest is hé!
Wij hebben die intussen al gekocht op DVD...
Lowie kijkt er alleszins geboeid naar... dus w.lijk zal Niels er zich ook wel op kunnen concentreren.
Ik zou graag met Lowie naar de cinema willen gaan woensdag... maar 'k weet niet wat ze allemaal spelen momenteel.
Er is wel een toffe tekenfilm uit over een speelgoedwinkel. Die lijkt me wel tof!
Alé, alleszins, 't amusement deze middag en laat ons zeker weten hoe 't geweest is hé!
-
- Moderator
- Contacteer:
hij heeft ervan genoten hoor!!!
en wij ook
met momenten was de film een beetje te langdradig voor hem
maar daar had hij dan chipskes voor gekregen hé, om die momenten op te vullen!
't was ook helemaal niet druk in de film, waarschijnlijk omdat hij al langer draait hé
maar die film van K3 was niets voor hem (dat is voor meisjes hé
)
Plop, daar vindt hij zich ook te groot voor
en verder vond ik het allemaal nog iets te moeilijk voor hem
Nadien nog iets in de quick gaan eten (niet dat wij dat lekker vinden hoor, maar 't was voor ons manneke wel eens leuk)
en wij ook

met momenten was de film een beetje te langdradig voor hem
maar daar had hij dan chipskes voor gekregen hé, om die momenten op te vullen!

't was ook helemaal niet druk in de film, waarschijnlijk omdat hij al langer draait hé
maar die film van K3 was niets voor hem (dat is voor meisjes hé

Plop, daar vindt hij zich ook te groot voor
en verder vond ik het allemaal nog iets te moeilijk voor hem
Nadien nog iets in de quick gaan eten (niet dat wij dat lekker vinden hoor, maar 't was voor ons manneke wel eens leuk)