The day after tomorrow
Moderators:Welcome, Moderators
Ik heb gisteren een stuk van die film gezien (ben om 22.30u in mijn bed gegaan) en dat heeft een diepe indruk nagelaten op mij.
Het gaat dus over een nieuwe ijstijd die aanbreekt, voorafgaande door zeer zware stormen...
Waarom grijpt het me zo aan? Omdat het omdat het omgekeerde gebeurd met onze aarde.
Heel vreemd, maar het is de eerste keer dat ik daar zo echt stil bij sta...
Voorheen dacht ik, jaja, dat gaat nog 100den jaren duren...
Maar nu...
Kan er mij ook iemand zeggen hoe die film af gelopen is? Ik heb nu eigenlijk wel spijt dat ik hem niet gezien heb.
Ik heb het gezien totdat New York overgelopen was en dat schip totaan de bibliotheek was gevaren.
Het gaat dus over een nieuwe ijstijd die aanbreekt, voorafgaande door zeer zware stormen...
Waarom grijpt het me zo aan? Omdat het omdat het omgekeerde gebeurd met onze aarde.
Heel vreemd, maar het is de eerste keer dat ik daar zo echt stil bij sta...
Voorheen dacht ik, jaja, dat gaat nog 100den jaren duren...
Maar nu...
Kan er mij ook iemand zeggen hoe die film af gelopen is? Ik heb nu eigenlijk wel spijt dat ik hem niet gezien heb.
Ik heb het gezien totdat New York overgelopen was en dat schip totaan de bibliotheek was gevaren.
- dintje622
- Pas blauw
- Contacteer:
wel sandy
het was een mooi einde hoor
in new york heeft die papa dan achter zijn zoon geweest en ze zijn gered
en in new york waren er nog meer overlevenden
dus eind goed al goed
maar ik sta daar ook bij stil;ze praten toch meer en meer over klimaatverandering deze tijd
ik ben er soms ook niet gerust in en als je dan zo een film ziet zeg je dan amai dat zou eens echt hier moeten gebeuren
nu ik hoop het niet hoor
groetjes
het was een mooi einde hoor
in new york heeft die papa dan achter zijn zoon geweest en ze zijn gered
en in new york waren er nog meer overlevenden
dus eind goed al goed
maar ik sta daar ook bij stil;ze praten toch meer en meer over klimaatverandering deze tijd
ik ben er soms ook niet gerust in en als je dan zo een film ziet zeg je dan amai dat zou eens echt hier moeten gebeuren

nu ik hoop het niet hoor

groetjes
Als je die nog eens wil zien, wij hebben de film op DVD
(je woont toch niet zo ver van mij hé
)
Is idd een hele goeie film!
En misschien niet zo de ver-van-mijn-bed-show want ik vrees dat er een stuk realiteit in zit.
Ik heb dat bij War of the Worlds ook (al is die wel verregaand soms), film over buitenaardse wezens die al lichtjaren onder de grond waren ingeplant en die op een gegeven tijdstip bovengronds komen en al het menselijke dood. Heel vies
(je moet er natuurlijk in geloven hé
)

Is idd een hele goeie film!
En misschien niet zo de ver-van-mijn-bed-show want ik vrees dat er een stuk realiteit in zit.
Ik heb dat bij War of the Worlds ook (al is die wel verregaand soms), film over buitenaardse wezens die al lichtjaren onder de grond waren ingeplant en die op een gegeven tijdstip bovengronds komen en al het menselijke dood. Heel vies

(je moet er natuurlijk in geloven hé

Ik kreeg gisteren toch ook wel kriebels zenne toen ik opnieuw naar The day after tomorrow aan zien was. Je hoort laatste dagen niets anders dan opwarming van de aarde, broeikasgassen... En het is idd realiteit, maar hopelijk niet zo drastisch als in de film.
En War of the Worlds vond ik echt een slechte film, serieus overdreven.
En War of the Worlds vond ik echt een slechte film, serieus overdreven.
brrrrrrrrrrrr, die film...
dat is een echt-bestaande theorie waar ik heilig in geloof, die film kreeg ik echt kriebels van, we zijn die toen in de cinema gaan zien, ik ben al huilend buitengegaan toen en had echt schrik!
Als je het bekijkt ook, de golfstroom veranderd en daardoor krijgen we een ijstijd... het is zo "simpel" dan dat het groot is he...
ik geloof helemaal niet dat de aarde blijft opwarmen...
een ijstijd is het logische gevolg van de opwarming van de aarde volgens mij...
die mamoet die ze laten zien, is trouwens echt geweest... ze hebben er zo ene gevonden met onverteerd eten in zijn maag, waarvan de enige verklaring is dat hij boef baf bevroren is...
dat is een echt-bestaande theorie waar ik heilig in geloof, die film kreeg ik echt kriebels van, we zijn die toen in de cinema gaan zien, ik ben al huilend buitengegaan toen en had echt schrik!
Als je het bekijkt ook, de golfstroom veranderd en daardoor krijgen we een ijstijd... het is zo "simpel" dan dat het groot is he...
ik geloof helemaal niet dat de aarde blijft opwarmen...
een ijstijd is het logische gevolg van de opwarming van de aarde volgens mij...
die mamoet die ze laten zien, is trouwens echt geweest... ze hebben er zo ene gevonden met onverteerd eten in zijn maag, waarvan de enige verklaring is dat hij boef baf bevroren is...
-
- Moderator
- Contacteer:
Is die ijstijd dan gebleven op het eind van die film?
De wetenschappers waarschuwen ons toch dat het echt wel verkeerd zal aflopen als we zo verderdoen.
Dan vraag ik me af wat de gevolgen zullen zijn binnen....hoeveel jaar??
Die film heeft me echt aan het denken gezet.
Onze dvd speler is al een paar maanden kapot, dus hem nog eens bekijken zal er niet inzitten....
Het zal wel eens passen als we een nieuwe hebben
De wetenschappers waarschuwen ons toch dat het echt wel verkeerd zal aflopen als we zo verderdoen.
Dan vraag ik me af wat de gevolgen zullen zijn binnen....hoeveel jaar??
Die film heeft me echt aan het denken gezet.
Onze dvd speler is al een paar maanden kapot, dus hem nog eens bekijken zal er niet inzitten....
Het zal wel eens passen als we een nieuwe hebben

-
- Moderator
- Contacteer:
Ik dacht al dat het aan mij lag, maar ik geloof dus ook in die film he. Heb soms het gevoel dat het bij ons ook die weg opgaat. maar misschien iets minder extreem dan.
Ik was in de bioscoop al eens gaan kijken en heb nu opnieuw gekeken, ik was er echt door gefascineerd.
Wel jammer dat er geen echt einde aan was...
Ik was in de bioscoop al eens gaan kijken en heb nu opnieuw gekeken, ik was er echt door gefascineerd.
Wel jammer dat er geen echt einde aan was...