supernanny

Moderators:Welcome, Moderators

Gebruikersavatar
Sabtje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 jan 2007, 16:21
Locatie:West - Vlaanderen

Bericht door Sabtje » 10 okt 2007, 11:14

ja Aicha, kheb het gezien :shock: :shock: :shock:
niet normaal!
ze had haar kind niet graag rond haar en stak haar in haar bed smiddags omdat ze ZELF rust nodig had :shock: tjah, de problemen maakte ze zelf he, ik begrijp nu wel dat t niet altijd even makkelijk is (kan mij ook nog te wachten staan) maar veel gaat toch gepaard met de manier waarop je ermee omgaat he :roll:

Amy is nog maar een goed jaar en die slaapt maar een uurtje (soms anderhalf u) na de middag...
als ze geen slaap meer nodig hebben kunt ge ze toch niet dwingen he :roll: da kind spookte vanalles uit door verveling he...
twas nu geen makkelijk meisje want de supernanny zei het zelf ook dat ze superkoppig was, mo ja zeg zoiets:roll:
Afbeelding

Afbeelding


Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

straf é

Bericht door Aicha » 10 okt 2007, 11:20

ik vond deze uitzending ook echt wel straf zunne! :roll:

Gewoon om zelf rust te hebben moest dat meisje slapen en ze moest dan wachten tot de papa thuiskwam om terug uit haar kamerke te komen. Kom zeg!

Heb je gezein hoe verbaast die mama keek toen de supernanny haar voostelde met haar dochtertje te spelen in de namiddag? en toen ze 's morgens niet wou ontbijten bood mama haar zelf snoep aan :shock:
een cursus opvoeding zou ook wel geen overbodige luxe zijn daar.

Niet ieder kindje is even makkelijk maar probeer dat dan toch op een verantwoorde manier wat bij te sturen hé!

kvraag me trouwens af of dat kindje niet naar school ging?

liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Sabtje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 jan 2007, 16:21
Locatie:West - Vlaanderen

Bericht door Sabtje » 10 okt 2007, 11:25

ja die keek zo echt van : "ale, meent ge da, moet ik echt spelen met haar" :roll:

en ivm met dat naar school gaan, ze ging nog niet naar school geloof ik, volgens dat ik ervan begrepen heb, ging ze voor het eerst naar school toen de supernanny daar voor de laatste keer kwam kijken...

ja idd niet ieder kind is even makkelijk, maar haar de hele dag snoep geven omdat ze niets wou eten???? :shock:
ge kunt toch nie verwachten dat uw kind gaat eten als ge zelf maar enkel 's avonds eet???
en dan het slapengaan... een papfles in de ene hand en een koek in de andere :roll: en idd die tv :roll:
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

raar

Bericht door Aicha » 10 okt 2007, 11:38

Raar é dat zommige ouders zo passief kunnen blijven daaarin! Ik versta dat eigenlijk nie goed!
Het zover laten komen en gewoon op dezelfde manier voortdoen terwijl ze niet eens meer ergens naatoe durft met haar dochtertje :roll:
gaat er dan maar zoooo laat een belleke rinkelen van ola, we hebben hulp nodig?


Ons kindjes zijn ook niet altijd engelkes (zoals alle kindjes trouwens) maar als ik dan al eens geneigd ben om toe te geven aan iets wat eigenlijk tegen mijn principes indruisd dan denk ik er onmiddellijk aan waarin dat op termijn zou kunnen resulteren.
Geef ik dan toch al eens toe dan zeg ik er wel bij dat het éénmalig is :wink:

Liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Sabtje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 jan 2007, 16:21
Locatie:West - Vlaanderen

Bericht door Sabtje » 10 okt 2007, 11:57

ja voilà dat is he!
ik vind nu ook niet dat ge ALLES moet verbieden of heel strikt moet opvolgen, maar er moeten grenzen zijn he!
en als die er zijn is het normaal dat ze die uittesten he :wink:
Afbeelding

Afbeelding


Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

Bericht door Aicha » 10 okt 2007, 12:27

Sabtje schreef:ja voilà dat is he!
ik vind nu ook niet dat ge ALLES moet verbieden of heel strikt moet opvolgen, maar er moeten grenzen zijn he!
en als die er zijn is het normaal dat ze die uittesten he :wink:
Yep!!!! en daar moet je dan ook als koppel consequent in gaan zijn! :wink:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

spotje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 dec 2005, 11:23
Locatie:De Kust

Bericht door spotje » 10 okt 2007, 13:05

het komt er op aan om kort op de bal te spelen, maar dat is ni altijd even gemakkelijk.
Er gaan altijd situaties zijn dat je met je mond vol tanden gaat staan omdat je kindje een gedrag stelt die je niet verwacht.

Ik ben ook diwlijks uit vermoeidheid toegeeflijk of minder tolerant :oops:
maar ik zou Timothy NOOIT opsluiten !!!!

En als je zegt dat je je kindje begint te haten.... :( kreeg daar krop in de keel van hoor!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Sabtje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 jan 2007, 16:21
Locatie:West - Vlaanderen

Bericht door Sabtje » 10 okt 2007, 13:11

spotje schreef:Ik ben ook diwlijks uit vermoeidheid toegeeflijk of minder tolerant :oops:
ja tuurlijk wel spotje :wink:
maar het gaat erom dat sommige dingen echt niet door de beugel kunnen he, en dat ze het zoooo ver laten komen!

want eigenlijk dacht ik altijd in da programma van de supernanny dat zijn de extreme gevallen die ze tonen en ze zoeken ze uit om sensatie en kijkcijfers te hebben...

maar toen ik vorige keer bij k&g op controle ging hadden we het erover met die verpleegster (zij doet begeleiding in gezinnen gelijk de supernanny, maar dan niet op tv :wink: )
en toen ik het zei van ja op tv da zal wel uitgezocht zijn he, schudde ze met haar hoofd en zei: "ge kunt niet geloven hoeveel gevallen we tegenkomen dat het zo erg is als op tv" :shock:
daar schrok ik toch efkes van!
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Rampestamperke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:01 okt 2007, 09:52
Locatie:Oost vlaanderen Zulte
Contacteer:

niet gezien

Bericht door Rampestamperke » 10 okt 2007, 13:14

heb het niet gezien ,deze keer ,maar ongetwijfeld was het weer erg .. die ouders zeggen nooit eens iets positiefs tegen hun kideren als het moet ,maar roepen en rare dingen zeggen doen ze wel dan zijn ze verwonderd over het taalgebruik van hun kinderen...

overlaatst gingen we naar de brielmeersen ... eentje drinken in de cafetaria ,zat daar een gezin met 5 kinderen ,maar alleen al om te weten welk drankje dat de kinderen wouden ...ging de moeder uit haar dak ...onbegrijplijk ...terwijl de kinderen helemaal niet moeilijk deden (kreeg er zelf een kleur van en moest de andere kant opkijken )moest onmiddelijk denken als wij er dan drie hebben gaat het toch ook zo niet zijn zeker.Als ik dat allemaal zie dan hebben we het goed gedaan ,je kan maar je best doen toch ! Nu en dan ligt het toch ook wel eens aan de ouders !

Gebruikersavatar
babz
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 jul 2007, 18:26
Locatie:8000

Bericht door babz » 10 okt 2007, 13:30

Ik heb een stukje gezien en daarna weggezapt. Niet te doen..
Afbeelding

Gebruikersavatar
Nino!
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jul 2007, 17:31
Locatie:Nieuwkerken

Bericht door Nino! » 10 okt 2007, 13:44

Ik heb ook gekeken...

Wat een braafkes heb ik toch! hahaha!

Ja, een kind van 3 zo lang in zijn bed stoppen na de middag... :roll:

Dit was nu echt wel hèt voorbeeld van ouders die in fout zijn, hé. Da's niet moeilijk dat dat kind vanalles begint "uit te steken". Nou ja, het is altijd makkelijk om kritiek te geven, maar als je zelf zoieets voorhebt en je weet geen raad meer, dan zie je meestla ook niet dat het voor een groot stuk aan jezelf ligt, hé.
Afbeelding

Sigri
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:05 sep 2004, 13:19
Locatie:Wezemaal

Bericht door Sigri » 10 okt 2007, 13:51

nee niks van gezien :wink:
Afbeelding

Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “ Film, tekenfilms, en tv programma's”