Dancing on Ice
Moderators:Welcome, Moderators
Wat vinden jullie van Dancing on ice?
Ik zie liever onzen belgen schaatsen dan die hollanders.
Ik zie liever onzen belgen schaatsen dan die hollanders.
ik heb het programma gezien
en amai, wat die al moeten kunnen!
ik denk dat ik bont en blauw zou zien en geeneen bot ongebroken is.
ik vind het een tof programma, maar het duurt iets te lang.
zowel ons belgskes als de nederlanders konden allemaal wel aardig schaatsen. van onze luc ben ik het meest verschoten. je moet het maar doen, op die leeftijd nog beginnen kunstschaatsen...
volgende keer kijk ik weer...
en amai, wat die al moeten kunnen!

ik denk dat ik bont en blauw zou zien en geeneen bot ongebroken is.
ik vind het een tof programma, maar het duurt iets te lang.
zowel ons belgskes als de nederlanders konden allemaal wel aardig schaatsen. van onze luc ben ik het meest verschoten. je moet het maar doen, op die leeftijd nog beginnen kunstschaatsen...
volgende keer kijk ik weer...
Ik had echt niet gedacht dat Luc er nog in zou zitten. Dat moet echt niet makkelijk zijn, om van nul te starten en zie wat ze nu al kunnen. Ik denk dat we in de komende weken nog mooie dingen gaan zien.
Ik vond het een mooie show, maar wel wat langdradig. En dan nog met de Nederlandse, waar je toch geen één van kent.
Maar alé, we gaan niet klagen.
Ik vond het een mooie show, maar wel wat langdradig. En dan nog met de Nederlandse, waar je toch geen één van kent.
Maar alé, we gaan niet klagen.
hoezo je kent geen van die nederlanders???? Echt niet???!!!
Babette van Veen, dochter van herman van veen en ex van Koen Wauters
Wendy van dijk, alias Ushi, en ex van Xander de Buisonjé van Volumia
froukje de both, speelde mee in costa
John Williams is een acteur, die ik persoonlijk ook wel niet zo goed ken
Bert Kuizenga, acteur en presentator, presenteerde oa ter land ter zee en in de lucht

Babette van Veen, dochter van herman van veen en ex van Koen Wauters
Wendy van dijk, alias Ushi, en ex van Xander de Buisonjé van Volumia
froukje de both, speelde mee in costa
John Williams is een acteur, die ik persoonlijk ook wel niet zo goed ken
Bert Kuizenga, acteur en presentator, presenteerde oa ter land ter zee en in de lucht
Kelly Pfaff vond ik zaterdag wel goe. Hoe die rond die vent zijn keel hangde zeg...ik zou het niet durven.
Maar ik heb zo'n medelijden met Luc Appermont. Vind het zielig om hem bezig te zien, eerlijk gezegd! Moest hij beginnen bleten op het scherm, ik volgde zijn voorbeeld
Vind het leuk om hem bezig te zien, dat ze hem er nog maar een paar weken inhouden
Maar ik heb zo'n medelijden met Luc Appermont. Vind het zielig om hem bezig te zien, eerlijk gezegd! Moest hij beginnen bleten op het scherm, ik volgde zijn voorbeeld

Vind het leuk om hem bezig te zien, dat ze hem er nog maar een paar weken inhouden

-
- Moderator
- Contacteer:
lucske is een houten klaas hé
vind het wel grappig om hem bezig te zien, maar eigenlijk moest hij er al lang uitliggen...
Kelly pfaff daar had ik het wel van verwacht aangezien ze danservaring heeft en dat maakt toch dat ze een goed evenwichtsgevoel heeft en ook gevoel voor ritme
Van staf coppens ben ik geschrokken
die doet dat ook goed seg!
vind het wel grappig om hem bezig te zien, maar eigenlijk moest hij er al lang uitliggen...
Kelly pfaff daar had ik het wel van verwacht aangezien ze danservaring heeft en dat maakt toch dat ze een goed evenwichtsgevoel heeft en ook gevoel voor ritme
Van staf coppens ben ik geschrokken
die doet dat ook goed seg!
dat is dus net hetzelfde als met Gilles de bilde in Sterren op de dansvloer
Die jongen had het gewoon niet, maar werd er maar ingehouden omdat hij zowat de underdog was
hij zag er goed uit (allé ja, dat vinden de meeste vrouwen blijkbaar toch)
en dat maakt veel goed hé
alleen bij Luc,.... die is ook de underdog
maar heeft niet die aantrekkingskracht van Gilles de Bilde hé
Leuk voor hem dat hij erin blijft
maar eerlijk gezegd jammer voor degene die beter zijn....
we moeten ook een beetje objectief zijn hé
daar draait competitie ten slotte om
het subjectieve moet je langs je neer kunnen zetten
Uiteraard is dit televisie en de kijker wil ook wat
maar waarom organiseren ze dan een 'wedstrijd' met de bedoeling van de beste te laten uitkomen....
Met dat subjectieve heb ik het wel eens lastig
ik heb jaren competitiedansen gedaan en dus mij moet je niet vertellen hoe het met het jureren eraan toegaat (ben zelf ook jury trouwens)
Je hebt uiteindelijk altijd wel iemand die je graag hebt, maar dan moet je ook zijn of haar fouten kunnen zien. En dat is niet makkelijk....
net hetzelfde als verliefd zijn, dan zie je alles door een roze bril en de foutjes.... die merk je maar pas later
Maar goed, ik kan wel goed met Luc lachen
Die jongen had het gewoon niet, maar werd er maar ingehouden omdat hij zowat de underdog was
hij zag er goed uit (allé ja, dat vinden de meeste vrouwen blijkbaar toch)
en dat maakt veel goed hé
alleen bij Luc,.... die is ook de underdog
maar heeft niet die aantrekkingskracht van Gilles de Bilde hé

Leuk voor hem dat hij erin blijft
maar eerlijk gezegd jammer voor degene die beter zijn....
we moeten ook een beetje objectief zijn hé
daar draait competitie ten slotte om
het subjectieve moet je langs je neer kunnen zetten
Uiteraard is dit televisie en de kijker wil ook wat
maar waarom organiseren ze dan een 'wedstrijd' met de bedoeling van de beste te laten uitkomen....
Met dat subjectieve heb ik het wel eens lastig
ik heb jaren competitiedansen gedaan en dus mij moet je niet vertellen hoe het met het jureren eraan toegaat (ben zelf ook jury trouwens)
Je hebt uiteindelijk altijd wel iemand die je graag hebt, maar dan moet je ook zijn of haar fouten kunnen zien. En dat is niet makkelijk....
net hetzelfde als verliefd zijn, dan zie je alles door een roze bril en de foutjes.... die merk je maar pas later

Maar goed, ik kan wel goed met Luc lachen

ik vind het een toffe show, alleen jammer dat het over twee dagen gespreid wordt. En wat Kelly afgelopen weekend presteerde, amai! Dan mag ze nog danservaring hebben, maar dat was werkelijk ferm.
Lucske, tsja, echt eerlijk tegenover de anderen is het inderdaad niet, langs de andere kant, om er op 56-jarige leeftijd nog aan te beginnen is niet evident.
Zeg, is het nog iemand opgevallen hoe kattig Babette Van Veen afgelopen zaterdag reageerde tegen Fransesca? Vond het nogal grof en kwam zeker niet sympathiek over.
Wat ik ook jammer vind is dat de Nederlanders er zo duidelijk een wedstrijdje België-Holland van willen maken. Je hoort hen altijd maar zeggen dat er wééral eentje van hen is afgevallen en dat "die Belgen straks nog gaan winnen" !! In plaats van gewoon te genieten van de show.
Enfin, ik ben benieuwd voor deze week. Salsa, zuiderse dansen! Zal wel mooi zijn denk ik!
Lucske, tsja, echt eerlijk tegenover de anderen is het inderdaad niet, langs de andere kant, om er op 56-jarige leeftijd nog aan te beginnen is niet evident.
Zeg, is het nog iemand opgevallen hoe kattig Babette Van Veen afgelopen zaterdag reageerde tegen Fransesca? Vond het nogal grof en kwam zeker niet sympathiek over.
Wat ik ook jammer vind is dat de Nederlanders er zo duidelijk een wedstrijdje België-Holland van willen maken. Je hoort hen altijd maar zeggen dat er wééral eentje van hen is afgevallen en dat "die Belgen straks nog gaan winnen" !! In plaats van gewoon te genieten van de show.
Enfin, ik ben benieuwd voor deze week. Salsa, zuiderse dansen! Zal wel mooi zijn denk ik!
Amai die Kelly zenne!! Vorige week dacht ik, dat kan toch niet dat die nog beter ging doen, maar jawel hoor!! En hoe ze het doetn, alsof ze dat al jaaaren doet. Proficiat hoor kelly!
Wendy vond ik gisteren ook nbeetje minder, dat salsa ding lag haar precies niet zo.
Kvond het wel een mooi gebaar van Luc maar kvrees dat dat weleens tegen hem gaat werken. Dat hij volgende week er weer staat. Kvond het mooi om naar te kijken hoe die man gewoon geniet. Maar ik vind dat em der nu wel uit mag.
Wendy vond ik gisteren ook nbeetje minder, dat salsa ding lag haar precies niet zo.
Kvond het wel een mooi gebaar van Luc maar kvrees dat dat weleens tegen hem gaat werken. Dat hij volgende week er weer staat. Kvond het mooi om naar te kijken hoe die man gewoon geniet. Maar ik vind dat em der nu wel uit mag.

kelly en staf zijn voor mij de beste
Staf verbaast me nog het meest, van kellly had ik het wel verwacht
Aangezien latin een van mijn disciplines is op de dansvloer vond ik dat Kelly en Staf het er beiden het beste vanaf brachten. Qua techniek van het schaatsen ken ik dan niets, maar de latinelementen waren bij beiden subliem. Staf kon zelfs meezingen, chapeau!!!
Staf verbaast me nog het meest, van kellly had ik het wel verwacht
Aangezien latin een van mijn disciplines is op de dansvloer vond ik dat Kelly en Staf het er beiden het beste vanaf brachten. Qua techniek van het schaatsen ken ik dan niets, maar de latinelementen waren bij beiden subliem. Staf kon zelfs meezingen, chapeau!!!