big brother doet het met zwangere vrouw

Moderators:Welcome, Moderators

Gebruikersavatar
sterretje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 apr 2004, 19:08
Contacteer:

Bericht door sterretje » 12 mar 2006, 21:59

volgt er iemand nog???Het stond hier vandaag op,en wat is dat daar allemaal????? :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding


Keppebolle
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:26 dec 2004, 16:09
Locatie:Sint-Andries (Brugge)
Contacteer:

Bericht door Keppebolle » 12 mar 2006, 22:58

Ja het is daar een echte warboel aan het worden en dat komt door Javier, van mij mag hij onmiddelijk het huis uit.
Afbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Frieke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:02 jul 2005, 11:22
Locatie:Ieper

Bericht door Frieke » 12 mar 2006, 23:19

Awel, amai, ik heb mij vandaag nogal geërgerd!!

Die Javier met name...


Dus hij heeft blijkbaar een opdracht voor moord gegeven :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: . Hij heeft ook nog mister antwerpen volledig opgelicht (met al het geld van de deelnemers gaan lopen en de verkiezing heeft dan zelfs niet plaatsgevonden...). MAAR: wat zegt hij in de reeks? ik kan nie tegen liegen, ik kom daar zot van. Ja hallo :evil: :shock: :x :roll:

Dit jaar hebben ze dus echt overdreven. Een zwangere vrouw insteken ( :shock: :shock: :shock: :shock: versta ik totaal niet) en dan nog een oplichter/moordenaar...


Maar ja, zoals ik al zei tegen mijn vriend, das voor de kijkcijfers he. Iedereen is nieuwschierig hoe et zal aflopen, en voila, we kijken... :oops: :oops: :oops: :oops:
Afbeelding
Afbeelding

Hele fiere mama van Febe en Ferre

kimpie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:09 mei 2004, 13:46
Locatie:vilvoorde (België)

Bericht door kimpie » 13 mar 2006, 09:26

ik ga lachen als de politie diene Javier komt halen :D

Gebruikersavatar
Annubis
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2005, 15:17
Locatie:pulderbos(zandhoven)
Contacteer:

Bericht door Annubis » 13 mar 2006, 10:35

volgens mij si er veel bluf bij :roll:
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)


kimpie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:09 mei 2004, 13:46
Locatie:vilvoorde (België)

Bericht door kimpie » 13 mar 2006, 10:54

ja mij ga je ook niet zeggen dat ze niet wisten dat het een misdadiger was/is!

spotje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 dec 2005, 11:23
Locatie:De Kust

Bericht door spotje » 13 mar 2006, 11:58

Ik geloof daar allemaal geen kl*ten van! Wie gaat er nu publiekelijk op tv medeplichtigheid aan opzettelijke doodslag bekennen? :shock: :roll: :roll: :roll: :roll: .
Hij is heel de boel aan het manipuleren: hij maakt ze bang van hem, zodat ze nie durven tegen hem opkomen en hij is Kenny aan het buitenwerken.
Wta dat ik wel onnozel vind is dat die zwanger ondanks dat ze een vriend heeft daar toch nog aan meedoet :roll:
En dan dat huwelijksaanzoek! :roll: Romantisch hé: toevallig in de week dat er kans is dat ze het kot mag verlaten :roll:

Ik erger me dood en toch kijk ik :roll:
Afbeelding
Afbeelding

olli
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:06 feb 2006, 18:59
Locatie:de kempen

Bericht door olli » 13 mar 2006, 12:02

dit heeft enkel te maken met kijkcijfers. denk ik.
is hij, javier, er niet speciaal ingezet door BB om zone praat te verkopen?
er zal iets van aan zijn, maar bluf speelt ook mee.
BB zou dat toch op voorhand geweten hebben, dat die een moord heeft laten plegen? :shock: :shock: anders zou hij toch op matje geroepen zijn?! allez, ik hoop da. en dan nog vind ik da zoiets nie kan. zelfs nie voor de kijkcijfers. das nen echte viezerik!!! :twisted: :twisted:
maar ik moet toegeven. daardoor kijk ik toch wel af en toe. vind het ook leuk om te zien hoe mensen daar met elkaar om gaan. allez, leuk?! :roll: :roll:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Saartje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 nov 2005, 21:01
Locatie:Glabbeek

Bericht door Saartje » 13 mar 2006, 12:52

Ik had zaterdag een tv boekje gekocht en daar stond een artikel in dat ging over Kathleen. Haar beste vriendin en dië Joël werden geïnterviewd. In dat artikel wordt beweerd dat Joël en Kathleen gewoon goede vrienden zijn en dat er niets meer is, maar dat hij wel zou willen als hij de kans krijgt. Heeft ze trouwens niet beweerd dat hij de vader is?
Wel, in dat artikel blijkt dat dus zever te zijn, hij zou de vader niet zijn.
Begrijpen wie begrijpen kan :roll:

Gebruikersavatar
Saartje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 nov 2005, 21:01
Locatie:Glabbeek

Bericht door Saartje » 13 mar 2006, 12:58

En nu las ik net op de site van big brother dat Javier vannacht serieus door 't lint gegaan is. Hij heeft met een hamer een ruit van de slaapkamers in geslagen. Hij is door Big Brother naar de loft gestuurd en die vergrendeld.
Djeezes, wat ne kerel is dat? Hopelijk komen ze hem er vlug uithalen of gooit big brother hem buiten.

kimpie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:09 mei 2004, 13:46
Locatie:vilvoorde (België)

Bericht door kimpie » 13 mar 2006, 14:08

jawadde zeg :shock:

olli
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:06 feb 2006, 18:59
Locatie:de kempen

Bericht door olli » 13 mar 2006, 15:12

:shock: :shock:

en zo iemand zit daar? dat is een gevaar voor zichzelf en nog meer voor de anderen!

:shock: :shock:

dat de politie hem maar snel komt halen!!
Afbeelding

Marijke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 dec 2005, 16:15

Bericht door Marijke » 13 mar 2006, 16:59

Ik denk plots aan de volle maan! Het is in een periode van de volle maan wanneer de meeste ruzies ontstaan en zo ook in het Bigbrother huis.

Volgens mij is het verhaal van Gabiër verzonnen. Als je iemand de opdracht heeft om iemand te vermoorden, is dat moord en moest hij allang opgesloten zitten in het gevang!. Ik denk dat diene Gabiër een doodbrave man is die het spel slim speelt, maar heel sluw uit de hoek kan komen. Eigenlijk moet je wel een beetje getikt zijn om zo uit de hoek te komen!

Of Kenny aids heeft of niet: het risico is er om een aids-patiënt in het huis te plaatsen en ik denk niet dat ze dat zouden toelaten. Moet deze trouwens nog geen medicijnen slikken?

Het gaat er alvast heel hard aan toe, wat gedurfder dan de vorige afleveringen!

Groetjes,
Marijke

Gebruikersavatar
Katharina
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jun 2005, 16:27
Locatie:Veurne (West-Vlaanderen)
Contacteer:

Bericht door Katharina » 13 mar 2006, 17:04

Ik denk dat Kenny niet acteert hoor, ze hebben z'n moeder al op tv getoond en z'n oma ook in de live-show vorige keer...dus ik denk niet dat Big Brother nog buitenstaanders erbij zou betrekken...

Die Javier is idd niet echt goed wijs hoor...hij moet altijd gelijk hebben, stelt zicht agressief op tegenover wie hij maar wil en hij luistert nooit naar iemand hij overheerst altijd iedereen met roepen of luid praten...

Hebben ze dan die kandidaten niet gescreend voor ze in dat huis gingen vraag ik mij af??? Die Javier moet toch al een strafblad hebben??
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

Marijke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 dec 2005, 16:15

Bericht door Marijke » 13 mar 2006, 17:21

Ik wist niet dat de familie van Kenny al op tv is geweest om te getuigen. Dan zal Kenny wel die ziekte hebben, anders zou het toch wel heel gemeen gaan worden...

Gebruikersavatar
Anneliefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 nov 2005, 18:01

Bericht door Anneliefje » 13 mar 2006, 18:44

Marijke schreef: Dan zal Kenny wel die ziekte hebben, anders zou het toch wel heel gemeen gaan worden...
Tuurlijk heeft hij aids, daar gaan ze toch niet over liegen :roll: en de reden waarom hij in het huis zit is om het thema bespreekelijk te maken en om aan te tonen dat iedere mens zoals jij en ik aids kunnen krijgen. Om de 1 of andere reden vind ik dat eigenlijk wel goeie voorlichting/voorbeeld in het kader van preventie.

En diene Javier *bwekkes* en :evil: Die kwam enkele jaren geleden al in de boekskes toen hij meedeed aan Mister Belgium en toen heeft hij ook in een groepje "meegezongen". Zijn gezicht stond me toen al niet aan en nu nog minder. Zelfs al is er maar een fractie waar van al wat beweerd wordt dan nog is het al erg.

Ik moet nu wel zeggen dat ik enkel de allereerste aflevering helemaal heb gezien en dan 2x keer al zappen heel even blijven hangen. Wat er in het huis gebeurd weet ik enkel van hier te lezen, van horen zeggen en van wat er in de boekskes komt, want die lees ik. Iedere dinsdag = boekskesdag :lol:

Dit is dus gewoon mijn mening hé :wink:

Keppebolle
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:26 dec 2004, 16:09
Locatie:Sint-Andries (Brugge)
Contacteer:

Bericht door Keppebolle » 13 mar 2006, 19:10

Kenny moet regelmatig achter zijn medicatie in de dagboekkamer.
Afbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

spotje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 dec 2005, 11:23
Locatie:De Kust

Bericht door spotje » 13 mar 2006, 19:31

dat ze dat nog in die loft willen laten slapen :roll:, buiten die handel!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Anneliefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 nov 2005, 18:01

Bericht door Anneliefje » 13 mar 2006, 19:52

ben eens uit curiositeit op de site gaan kijken en enkele verslagjes gelezen en bekeken ....
Javier is een manipulator eerste klas. Hij is constant aan het woord en weet wat hij moet zeggen zodat anderen hem volgen. En jammergenoeg zijn er daar blijkbaar naïevelingen die dat doen, ofwel zijn ze echt bang en dan is dat het moment om Javier te laten oppakken. Wie zo'n uitspraken doet en agressief is ... kweet niet maar dat is toch echt niet meer normaal.
Ik ben een heel gemakkelijk mens maar zet me geen uur met hem in een kamer, ik vrees dat mijn geduld in een record tempo zou op zijn :? :lol: al ben ik natuurlijk ook bevooroordeeld maar wat dan nog :wink:

en ze waren hem dan ook nog eens kwijt in die zaak van Mister Antwerpen ... hij was opeens met een massa geld van de aardbodem verdwenen ...

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 13 mar 2006, 21:12

Ik heb weer iets gemist...een ruit ingegooid met een hamer? Wat was de aanleiding daarvoor dan???
Ik kan het niet laten en heb nu maar bb opgezet.
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Katharina
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jun 2005, 16:27
Locatie:Veurne (West-Vlaanderen)
Contacteer:

Bericht door Katharina » 13 mar 2006, 22:35

hij is gelukkig weg :lol:
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

kimpie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:09 mei 2004, 13:46
Locatie:vilvoorde (België)

Bericht door kimpie » 13 mar 2006, 22:56

ja eindelijk rust!

Gebruikersavatar
Boke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 jan 2005, 12:59
Locatie:Binnen 6à7 maanden Molenstede

Bericht door Boke » 15 mar 2006, 21:06

Ik kijk nu niet naar Big Brother, maar ik weet wel met zekerheid dat Kenny aids heeft. Diene heeft nog niet zo lang geleden meegdaan aan telefacts dacht ik. Daar zag je dat zijn relatie met zijn moeder niet zo goed was en dat hij vaker met zijn vader in contact komt. Hij heeft al een relatie achter de rug met een meisje die nu zijn beste vriendind is geworden. Zij wist nog voor de relatie dat hij aids had.
Groetjes
Afbeelding

Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “ Film, tekenfilms, en tv programma's”