maar kunnen straks toch al naar de 4e afl. van het 2e seizoen van Lost kijken

ik kan zeggen ... nog verassenderder en spannenderder

maar nog steeds met de nodige

Moderators:Welcome, Moderators
pompompidom ...sandy schreef:Ipv een nieuw topic te openen, zullen we hier verder gaan???
Ik ga eens iets raars zeggen: gisteren zat ik te kijken en had ik het gevoel dat we aan Candid camera bezig waren. Alé, sommige dingen zijn toch zo........
Dat is mijn versie over gisteren:
- Op dat luik staat 'quarantiane'. Mijn gedacht was dat dat niet sloeg op wat er ONDER dat luik zit, maar wat er BUITEN dat luik gebeurt.
Want remember dat er al mensen ziek zijn geworden in het verleden en zelfs dood zijn gegaan aan een mysterieuse ziekte.
- Die kerel die in die ondergrondse ruimte woont, is Desmond. Jack kent hem. Toen hij die trappen oprende in het stadion was Desmond daar ook. Ze hadden nog een kort gesprekje en toen Desmond weg ging zei hij 'tot in een volgend leven'.
Hoe is Desmond daar terechtgekomen, heeft hij dat luik gebouwd (wat ik niet denk) en is het toeval dat Jack hem daar tegenkomt?
Hoelang zit hij daar al? Al hééééél lang, want heb je die muur gezien waarin hij gekrast heeft?
En voor wat schuilt hij daar? Voor the others of voor de gevreeste ziekte?
- The others zijn volgens mij die zeerovers.
Yin kwam uit de struiken gelopen (nog in de laatste afl van het eerste seizoen, dus hij is weer op het eilang geraakt en hij had het over anderen.
Dan die verschijningen van Walt. Ik denk niet dat ze zich dat inbeelden dat ze hem zien.
Volgens mij leeft hij nog.
Zoiets was ik eigenlijk ook al aan het denken. Zeker omdat die Desmond inderdaad zei 'see you in a next life' en dat die daarna ineens in die bunker opduikt.mijn theorie is dat ze de crash niet hebben overleefd, maar hun geesten dwarrelen nog rond op dat eiland in afwachting tot ze verder mogen
Wij zijn eens naar het bewuste fragement geweest en idd, daar staat een logo op maar wat het juist is??? Dieter had zijn hoofdtelefoon aan en bij het schot van Michael op de haai, denkt dieter zo metaal en elektriciteit dinges te horen 'knallen'. Ik had zo al langs mijn neus weg gezegd dat het misschien een gestuurde robothaai was en nu met dat logo en het rare geluid ...major schreef:volgens mij stond op die haai een logo, iets wat gelijkt op de koreaanse vlagfozke schreef:Ik heb het natuurlijk weer niet gezien, maar op de staart van de haai zou iets gestaan hebben, dat meer vertelde over zijn herkomst??? Heeft iemand iets op de staart zien staan?
Filip zijn reactie: "Tja, die anderen zijn toch ook nu pas gekomen.."sandy schreef:...
Wat ik gelezen heb: de eilandbewooners denken dat alle passagiers die in het staartgedeelte zaten zijn omgekomen. Niets blijkt minder waar...
Hoe kan dat en waarom zijn ze na al die maanden nog niet ondekt?
...
Filip: "Dat is allemaal blik- en droogvoer, het bedrijf van die Franse zal indertijd proeven op dat eiland gedaan hebben en dat eten is daar achtergebleven."sandy schreef:...
Desmond heeft daar een volledige voorraadkamer met eten. Waar haalt hij dat? Dat kan toch niet dat het daar al jaren staat
...