Lost.

Moderators:Welcome, Moderators

Dagmar
Moderator

Bericht door Dagmar » 30 nov 2005, 22:17

Nu wist er iemand mij te vertellen dat je na seizoen 1 eigenlijk nog niet veel wijzer bent.. Is dat zo?
Vanaf te zaterdag tot en met nu vrijdag kon je trouwens bij het nieuwsblad sparen voor "Lost", dan zou dat op € 45 (denk ik) komen om seizoen 1 te kopen..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

major
Moderator
Contacteer:

Bericht door major » 30 nov 2005, 22:18

36 euro :) wij zijn al aan het sparen ervoor
Een papa is een mama met ballen !
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Dagmar
Moderator

Bericht door Dagmar » 30 nov 2005, 22:19

Ah, nog beter.. Wij zijn ook aan het sparen, vooral Filip dan.. :D
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Boekenwurmpje
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Boekenwurmpje » 01 dec 2005, 12:25

oef, ik begon al serieus schrik te krijgen dat we het niet meer gingen kunnenzien!

oh ja, mijn score:

You scored as Charlie.

You're Charlie! Sweet, adorable and caring but with a bit of a bad habit.

Kate 63%
Charlie 63%
Hurley 63%
Michael 56%
Claire 50%
Jin 50%
Shannon 38%
Sun 38%
Jack 38%
Locke 38%
Sayid 31%
Sawyer 19%
Boone 0%

ik denk het uiteindelijk charlie geworden is omdat ik op mijn handen schrijf (anders vergeet ik vanalles en nog wat), en dol ben op muziek
Afbeelding

AfbeeldingAfbeelding

sandy
Moderator

Bericht door sandy » 02 dec 2005, 22:31

ik lijk op Kate.
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Anneliefje
Pas blauw

Bericht door Anneliefje » 05 dec 2005, 17:07

Nog een paar uurtjes en het is zover .... :shock:

major
Moderator
Contacteer:

Bericht door major » 05 dec 2005, 20:24

ik moet dus wachten op de volledige reeks
er waren er geen meer in videoland en ik moet morgen eens bellen om te zien wanneer er weer binnen komen :(
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Anneliefje
Pas blauw

Bericht door Anneliefje » 05 dec 2005, 20:31

awoe voor videoland!

ik heb nog altijd mn nieuwsgierigheid kunnen bedwingen ... voor seizoen 1 althans :P

Allé, kga me dan installeren ....

Boekenwurmpje
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Boekenwurmpje » 06 dec 2005, 12:30

oke, ik denk dat ik het doorheb:

Daniëlle (die franse) zegt 'the others are coming for the child, for the boy'.
Volgens mij gaat dat niet om Aaron (de baby van Claire), maar om Walt (het kind van Mike)
Dus die mannen die het vlot overvallen en Walt ontvoeren zijn ... the others
Zou goed kunnen he, want ze waren nog niet ver gevaren met dat vlot, zeker nog niet ver genoeg om in een shipping lane terecht te komen.
Dat bootje van die mannen was ook maar klein en laag, zeker niet oceaan-waardig. Maar wel met een buitenboordmotor, dus die moeten wel ergens aan brandstof daar voor geraken he.

Zou Sawyer het overleven denk je? Moet wel, zo'n knappe gast! :lol:
De manier waarop Arzt stierf was wel schrikken zeg, amai!

Ik heb er op gelet nu, en Walt leest wel degelijk een strip waarin ijsberen voorkomen! Dus het raadsel van de ijsberen is eigenlijk opgelost.

En nu is dat luik eindelijk open, en kunnen ze er nog niet in ...

Groetjes

B
Afbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Anneliefje
Pas blauw

Bericht door Anneliefje » 06 dec 2005, 18:56

Boekenwurmpje schreef:oke, ik denk dat ik het doorheb:

Daniëlle (die franse) zegt 'the others are coming for the child, for the boy'.
Volgens mij gaat dat niet om Aaron (de baby van Claire), maar om Walt (het kind van Mike)
Dus die mannen die het vlot overvallen en Walt ontvoeren zijn ... the others
Zou goed kunnen he, want ze waren nog niet ver gevaren met dat vlot, zeker nog niet ver genoeg om in een shipping lane terecht te komen.
Dat bootje van die mannen was ook maar klein en laag, zeker niet oceaan-waardig. Maar wel met een buitenboordmotor, dus die moeten wel ergens aan brandstof daar voor geraken he.

Jup, dat denk ik dus ook!

Ik heb er op gelet nu, en Walt leest wel degelijk een strip waarin ijsberen voorkomen! Dus het raadsel van de ijsberen is eigenlijk opgelost.

In de flashbacks zie je Hurley(Hugo) de strip lezen op het vliegtuig. In het Spaans (voor wie het zich herinnert) want zijn mama sprak spaans.

En nu is dat luik eindelijk open, en kunnen ze er nog niet in ...

Dat eiland zal volledig onderkelderd zijn :lol:

B
Ter info .... dat geel is van mij .... :roll:
Laatst gewijzigd door Anneliefje op 07 dec 2005, 21:00, 1 keer totaal gewijzigd.

jong moederke
Pas blauw

Bericht door jong moederke » 06 dec 2005, 20:05

vond het zo zielig toen de baby van Claire ontvoerd was maar zo ontroerd toen ze hem terug bij hadden.

Maar inderdaad goed uitgedoktert...

En die luik..ben benieuwd of die ene met zijn cijfers gelijk heeft
Afbeelding

Nog eventjes maar....
Afbeelding

WWW.GEZINSFORUM.BE (mijn forum)

sandy
Moderator

Bericht door sandy » 06 dec 2005, 21:36

een goeie theorie van Boekenwurmpje.

Er zaten gisteren enkele moeilijke momenten in :cry:
Het moment dat Claire haar baby ontvoerd wordt, het afscheid als het vlot vertrekt,...

Hurley zat inderdaad een strip te lezen waar ijsberen in voor kwamen.

Ik denk ook dat die mannen die Walt ontvoerd hebben, van het eiland afkomstig zijn, want ver zaten ze nog wel niet.
En zo'n klein schipje op een oceaan??
Ik heb op een link zitten kijken naar fragmenten uit seizoen twee en daar heb ik gezien dat er iets raars aan de hand is met Walt. Hij zal op een rare wijze toch weer op het eiland terechtkomen.
Trouwens, het zagen er maar verwilderde mannen uit, hé?

Die francaise heeft het al een hele tijd over de zwarte rots, vind ik wel raar dat het eigenlijk haar vergane schip is.
En hoe komt het dat het zo ver in land ligt? Er zei daar iemand iets over een tsunami, maar dat betwijfel ik.

Onder het luik zagen we een koker. Volgens mij is die door mensen gebouwd, want er was een trap te zien die naar beneden leidde.
En een paar afleveringen terug sprong er licht aan, maar verder is er dan niet meer op ingegaan.
Trouwens, electriciteit op een onbewoond eiland??

Wat mij ook is opgevallen: Jack zat in de bar van de luchthaven met een vrouw iets te drinken. Is ze al eens niet in de serie opgedoken ergens op het eiland? Ik kan mis zijn, maar ik heb haar precies al gezien.
En dan nog over hun plaatsen: ik meen dat die vrouw stoelnr 42 had en Jack nr 23. Weer twee cijfers uit de getallenreeks.

Leuk vond ik de scene toen Hurley in allerijl naar de luchthaven rende en daar halsbrekende toeren moest uithalen om zijn vliegtuig op tijd te halen.
Weet iemand soms op welke stoel hij moest zitten?
Hij moest ook twee stoelen reserveren, door zijn omvang. Nummers???

Ik had het een tijdje geleden hier al geschreven dat die Koreanen elkaar graag zien, hé? Ik heb dus gelijk gekregen, want gisteren hebben ze dan eindelijk toegegeven wat ik al lang vermoedde.

Ik denk dat het dat zo ongeveer was. Als er mij nog iets te binnenschiet, laat ik het jullie weten.

Ahja, ik zat gisteren ook te denken: stel, ze zitten in de Bermudadriehoek, misschien raken ze niet voorbij de "grenzen" met hun vlot. Als het licht wordt zien ze het eiland misschien alweer. Ze varen misschien rondjes.
Feit is dat er hen niemand komt zoeken, dus het eiland is niet bekend.
Afbeelding
Afbeelding

jong moederke
Pas blauw

Bericht door jong moederke » 06 dec 2005, 21:38

dat getal 23 lieten ze ook zien als gate 23
Afbeelding

Nog eventjes maar....
Afbeelding

major
Moderator
Contacteer:

Bericht door major » 06 dec 2005, 21:55

sandy schreef: Trouwens, het zagen er maar verwilderde mannen uit, hé?
ik had een soort wezens verwacht, maar ze zagen er verrassend menselijk uit *krabt hoofd*
sandy schreef: Die francaise heeft het al een hele tijd over de zwarte rots, vind ik wel raar dat het eigenlijk haar vergane schip is.
de naam van het schip is "the black rock", en dat is niet haar schip, dacht ik
sandy schreef: Trouwens, electriciteit op een onbewoond eiland??
er zouden batterijen aanwezig zijn en generators?

sandy schreef: Wat mij ook is opgevallen: Jack zat in de bar van de luchthaven met een vrouw iets te drinken. Is ze al eens niet in de serie opgedoken ergens op het eiland? Ik kan mis zijn, maar ik heb haar precies al gezien.
En dan nog over hun plaatsen: ik meen dat die vrouw stoelnr 42 had en Jack nr 23. Weer twee cijfers uit de getallenreeks
zeg dat het niet waar is, zouden de stoelnummers iets met die getallen te maken hebben? ik denk dat ze elkaar volgend seizoen zullen tegenkomen
ik heb gelezen in de gazet dat ze volgend seizoen de andere overlevenden zullen tegenkomen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

jong moederke
Pas blauw

Bericht door jong moederke » 06 dec 2005, 22:18

ik kan al niet meer wachten op het volgend seizoen...
Afbeelding

Nog eventjes maar....
Afbeelding

Anneliefje
Pas blauw

Bericht door Anneliefje » 06 dec 2005, 22:59

Wij hebben ons niet kunnen houden en afl. 1 en 2 van het nieuwe seizoen bekeken :?
Ik verklap hier niets maar .... :shock: s p a n n e n d :!:

Boekenwurmpje
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Boekenwurmpje » 07 dec 2005, 10:42

die vrouw in de luchthaven kwam me ook bekend voor, maar ik kan niet zeggen vanwaar ... :?:

De nummers van de stoelen en de gate komen inderdaad uit die reeks van getallen

maar Hurley zijn stoelnummers zijn 60, dacht ik? Weet iemand dat nog?

electriciteit: generators en batterijen. Maar batterijen hebben niet het eeuwige leven, en generators hebben brandstof (diesel) nodig. Vanwaar halen ze die??

Het schip 'the black rock' is niet van Daniëlle, het is een slavenschip. Dus ergens uit de ... 17 of 18de eeuw? Weet er iemand wanneer slavenhandel werd afgeschaft?
Ik dacht eerst dat die mannen die Walt ontvoerden (the others) misschien afstamden van de schipbreukelingen van dat slavenschip?
Maar met alles wat we zondag gezien hebben begin ik meer te denken aan wetenschappelijke experimenten die ooit op dat eiland hebben plaatsgevonden, en misschien zijn die others daar het resultaat van? (ik keek vroeger vaak naar the x-files, vandaar al die conspiracy theories ... :roll: )

Locke denkt ook dat het eiland volledig onderkelderd is, hij zou misschien wel eens gelijk kunnen krijgen :lol:

Ivm die theorie dat ze de passagiers uit de staart van het vliegtuig gaan terugvinden: de journalist die dat artikel schreef, had zelf de tweede reeks nog niet gezien. Hij was dus ook maar aan het raden. Maar ivm sommige dingen zit hij er tot nu toe al plat op: bv dat er nog een personage ging sterven, maar geen belangrijke: Arzt is ontploft en Sawyer gewond.
Langs de andere kant: die staart is in volle vlucht afgebroken. Boven in de lucht is het heel koud, en normaal gezien sterf je al na 2 minuten van ontbering. Maar der is ooit eens een piloot geweest die in volle vlucht door de voorruit van zijn vliegtuig werd getrokken, die heeft 90 minuten op de neus van dat vliegutig gelegen, en hij heeft het overleefd ... Dus wie weet krijgt die zwarte vrouw nog gelijk en ziet ze haar man ooit nog eens terug ....

Ik heb echt compleet gemist hoe die 'verdediging' van het eiland er uit zag? VT4 zou de finale opnieuw uitzenden omdat er een minuut verloren gegaan is? dit vond ik op het net:

HLN:
De verloren minuut van Lost

Paniek bij de meer dan 500.000 kijkers die maandagavond naar de finale van Lost keken. Bij de overgang naar de derde en laatste tape ging een minuut verloren. Het was uitgerekend op het moment dat Locke met een lading dynamiet op de vlucht sloeg voor het mysterieuze ding. Zaterdagavond om kwart over elf zendt VT4 de volledige finale opnieuw uit. Fans die zolang niet kunnen wachten, kunnen de verloren minuut nu al downloaden op de website van VT4.

De korte panne deed de kijker niet wegzappen. De laatste aflevering piekte met 572.000 kijkers. VT4 plant de tweede reeks van de populaire serie voor het najaar van 2006.

en nu ga ik nog wat werken :wink:

groetjes

B
Afbeelding

AfbeeldingAfbeelding

suzynatascha
Pas blauw

Bericht door suzynatascha » 07 dec 2005, 20:30

Ja die vrouw lijkt mij ook een bekende, misschien kennen we haar gewoon uit een andere serie/film.

Ben ik helemaal hysterisch aan't worden en kwaad op die prime tv, alle mensen zullen het al gezien hebben (het 2de seizoen) voor ik, ik voel me bijna verplicht om digitale tv aan te schaffen zeg.

Nu zaag ik elke dag dat ik zal en moet die dvd van Lost hebben, heb de wedstrijd van vt4 helaas niet gewonnen, damn!
Ik probeer hem 2de hands in handen te krijgen, want zelfs 40 euro vind ik veel hoor.
Als iemand hem wil verkopen of kopieëren voor mij?????? laat maar een pb-tje achter hé!

Idd nr 23 van de reeks komt van GATE 23.

Toen de radar aantoonde dat "de boot" dichterbij kwam en zo snel, dacht ik meteen aan een zeemonster zoals NESSIE of een dinosaurus... Maar helaas pindakaas waren het 'gewone' mensen. boooooring. Maar ja nu natuurlijk razend benieuw wie die mensen zijn.

De reden dat ze Walt willen zal waarschijnlijk wel VOORTPLANTING zijn zeker? Ik kan me niks anders bedenken.

Het hele eiland ondergekelderd?? Daar wil ik het fijne van weten!!

Benieuwd naar seizoen n° 2!!!

Grtjs,
Natascha
Ik ben 24 jaar en ben in verwachting van mijn tweede kindje!

Afbeelding

Afbeelding

Anneliefje
Pas blauw

Bericht door Anneliefje » 07 dec 2005, 20:58

Vandaag hoorde ik dat ze het 2e seizoen al in januari zouden uitzenden .... Hoe en waar en wat ???? Ik weet het niet :?

ps: tot nu toe is het bij afl. 1 en 2 van seizoen 2 gebleven. De nieuwsgierigheid kunnen we bedwingen, maar moeilijk ... 8)

sandy
Moderator

Bericht door sandy » 07 dec 2005, 21:44

Ja, op digitale tv van telenet gaat seizoen twee van start op 2 januari. Ik kan mij kas wel opvreten :twisted: :twisted:
Filip zal al een tijdje bezig op digitale tv aan te schaffen voor zijn voetbal en ik hield zo wat de boot af. Maar nu ben ik toch aan het bijdraaien, hoor!!
Ik weet waar ik die vrouw van ken. Ik heb fragmenten gezien van seizoen twee en daar heb ik ze gezien.

Al die rare geluiden die ze hoorden in de donkere gebied, die deden me denken aan dinosaurussen. Net in Jurassic Park. Het geluid van de "voetstappen", dan kan niet anders dan van een gigantisch beest zijn.

Stel; er zijn op het eiland experimenten uitgevoerd. Kan het dan niet zijn dat het luik een schuilplaats is? Er is al eens licht aangeschoten, dus er zitten daar misschien nog altijd mensen? Van buitenaf was het bijna onmogelijk om het open te krijgen en het zit duidelijk diep onder de grond. Dus een veilige plaats voor gevaarlijke dieren.
Misschien hebben ze wel monsters gecreerd.

En misschien worden de overlevenden van de crash gebruikt om experimenten op uit te voeren.
Misschien hebben ze stoorzenders die de radars van schepen en vliegtuigen in de war sturen, laten stranden of neerstorten en zo aan slachtoffers raken.
Want de bemanningsleden van het schip van de francaise zijn allen ernstig ziek geworden, misschien ook een experiment.

Misschien, misschien, misschien...
Afbeelding
Afbeelding

Sarah
Pas blauw

Bericht door Sarah » 09 dec 2005, 21:57

Ik viel bijna flauw toen dat het ineens gedaan was! Allé, daar kan ik niet tegen, he!? Zoooo spannend, je weet eigenlijk niets meer als anders,... En dan stopt da ineens. En moet je ineens zooo lang wachten op het volgende seizoen! Stinkers!
:wink:

major
Moderator
Contacteer:

Bericht door major » 09 dec 2005, 23:13

sandy schreef:
Filip zal al een tijdje bezig op digitale tv aan te schaffen voor zijn voetbal en ik hield zo wat de boot af. Maar nu ben ik toch aan het bijdraaien, hoor!!
let op, voor prime moet je naast digitale tv ook een abonnement nemen
en prime (ex-canal+) zendt geen belgisch competitie meer uit, dit is verhuisd naar concurrentie, belgacom-tv
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Anneliefje
Pas blauw

Bericht door Anneliefje » 10 dec 2005, 12:14

major schreef:
sandy schreef:
let op, voor prime moet je naast digitale tv ook een abonnement nemen
en prime (ex-canal+) zendt geen belgisch competitie meer uit, dit is verhuisd naar concurrentie, belgacom-tv
En Belgacom-tv heeft vt4 en vijftv geschrapt van hun zenderlijst ... een geldkwestie ... :?

sandy
Moderator

Bericht door sandy » 11 dec 2005, 16:16

Filip was dus bezig over Belgacomtv. Ik weet dat daar enkel de Belgische competitie wordt uitgezonden. Dus op die zender kunnen we niet naar Lost kijken??
Hopelijk pikt vt4 de draad volgende jaar ook weer op.
Anders houden we hier een petitie en dan sturen we die door naar hen. :lol:
Wat denken jullie??
Afbeelding
Afbeelding

Boekenwurmpje
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Boekenwurmpje » 12 dec 2005, 08:42

VT4 zal volgend jaar in het najaar de tweede reeks van Lost uitzenden!
ik moet ondertussen serieus mijn best doen om niet op internet forums naar info over de tweede reeks te gaan zoeken.
Maar als ik alle geheimen al zou weten zou de fun er af zijn he ...
Afbeelding

AfbeeldingAfbeelding

sandy
Moderator

Bericht door sandy » 08 jan 2006, 12:06

Niemand digitale tv aangeschaft??
Afbeelding
Afbeelding

Sarah
Pas blauw

Bericht door Sarah » 08 jan 2006, 12:15

Nee, we hebben al zelfs geen gewone kabel :roll:

sandy
Moderator

Bericht door sandy » 08 jan 2006, 12:24

Oei, da's minder!
Ik dacht al...t'is hier zo stil geworden!
Wij hebben ook geen aangeschaft. Anders zou Lost wel duur worden.
We zullen met z'n allen moeten wachten tot het najaar. En we zijn nog maar half januari :cry:
Afbeelding
Afbeelding

Sarah
Pas blauw

Bericht door Sarah » 08 jan 2006, 12:25

Ons mama geloofd mij niet als ik zeg dat ze tot in het najaar moet wachten. :lol: Ik geloof het zelf amper, hoor! :?

major
Moderator
Contacteer:

Bericht door major » 08 jan 2006, 13:37

ik heb nog geen digitale tv, ik heb een digicorder aangevraagd, maar dat is nog altijd niet op stock, ze hadden nochtans voor december beloofd
ik heb wel nog altijd prime (vroegere canal+) en ik heb vorige maandag naar de eerste aflevering van het tweede seizoen gekeken :)
het zijn wel enkele afleveringen en niet dubbele zoals op VT4
ik moet zeggen, het was toch wel een verrassende aflevering :)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “ Film, tekenfilms, en tv programma's”