Lost.
Moderators:Welcome, Moderators
- jong moederke
- Pas blauw
Even inpikken 
heeft iemand al deze site bekeken ?
http://www.driveshaftband.com
'k vind het gewoon prachtig, ze hebben blijkbaar hun werk erin gestopt

heeft iemand al deze site bekeken ?
http://www.driveshaftband.com
'k vind het gewoon prachtig, ze hebben blijkbaar hun werk erin gestopt
Wel, mijn vrouw heeft zitten lezen op fora in de us waar ze dus al verder zijn,. Ze weet dus al wat zal gebeuren
ze heeft ook via daar die link gekregen
ik vermoed dat het het werk is van het productieteam van Lost
wat ik grappig vind is dat DriveShaft blijkbaar volgens die site in 2000 op Pinkpop en Werchter gespeeld heeft
ze heeft ook via daar die link gekregen
ik vermoed dat het het werk is van het productieteam van Lost
wat ik grappig vind is dat DriveShaft blijkbaar volgens die site in 2000 op Pinkpop en Werchter gespeeld heeft

ikzelf hou nogal van verrassingen, dus wou ik het allemaal niet op voorhand weten
we zullen wel voor het hele seizoen "sparen" met het nieuwsblad
tori wil wel de link van ABC doorgeven waar ze het gelezen heeft
http://abc.go.com/primetime/lost/
we zullen wel voor het hele seizoen "sparen" met het nieuwsblad
tori wil wel de link van ABC doorgeven waar ze het gelezen heeft
http://abc.go.com/primetime/lost/
- suzynatascha
- Pas blauw
- jong moederke
- Pas blauw
- Boekenwurmpje
- Pas blauw
- Contacteer:
- jong moederke
- Pas blauw
- Boekenwurmpje
- Pas blauw
- Contacteer:
Ik ben een beetje gefrustreerd, want we zijn echt niks wijzer geworden
We weten nu wel hoe Sayid op het vliegtuig beland is (hij was op weg naar Noor in LA)
Maar wat Kate nu mispeutert heeft (ze was al op de vlucht voor de politie nog voor die vriend van wie ze dat vliegtuigje had stierf, maar waarom??)?
Die kleine jongen (walt? ik kan zijn naam niet onthouden) wil ineens wel van het eiland af, nadat Locke hem aanraakte. Volgens mij heeft hij gevoeld dat er iets kwaadaardig onder dat luik zit.
Allez, op naar volgende week, maar dan is het al de laatste keer LOST?
Groetjes
B

We weten nu wel hoe Sayid op het vliegtuig beland is (hij was op weg naar Noor in LA)
Maar wat Kate nu mispeutert heeft (ze was al op de vlucht voor de politie nog voor die vriend van wie ze dat vliegtuigje had stierf, maar waarom??)?
Die kleine jongen (walt? ik kan zijn naam niet onthouden) wil ineens wel van het eiland af, nadat Locke hem aanraakte. Volgens mij heeft hij gevoeld dat er iets kwaadaardig onder dat luik zit.
Allez, op naar volgende week, maar dan is het al de laatste keer LOST?

Groetjes
B
Er is elke week een dubbele aflevering!
En volgende week is het gedaan, heb ik gisteren gehoord.
Walt, er is iets met dat jongetje en ik weet niet wat!
Zonder iets te zeggen, maar in deel 2 heb ik ook iets zeer eigenaardigs gezien van Walt.
Locke raakte hem aan en hij zo direct van 'open dat luik niet'!!
En eerst steekt hij het eerste vlot in brand omdat hij niet van het eiland wilt en nu kan het niet vlug genoeg gaan.
Ik weet niet of hij iets gezien heeft, want ik denk niet dat hij dat zou verzwijgen. Het is een kind, en dat is allicht vlug bang en zou de hulp van zijn vader of desnoods Locke inlichten moest hij iets gezien hebben bij dat luik.
Maar er is toch iets eigenaardigs aan dat jongetje!!
Over de cijfers zijn we niets meer te wetengekomen.
De grote liefde van Kate kennen we nu ook, de man van het vliegtuigje dus.
Blijkbaar kent ze hem al van in haar jeugd, want het kistje die ze op hebben gegraven, zat daar al twintig jaar.
Ik vond het wel lief dat de "stoere" Swayer, Claire haar baby stil kreeg. Ik zat echt te lachen toen hij zat voor te lezen. Het ging over de pk's van auto's en dergelijke. Lief!!
Volgende week dus de laatste aflevering
en er werd gezegd dat dan het eiland zijn geheimen prijs zal geven!!
Benieuwd!!
En volgende week is het gedaan, heb ik gisteren gehoord.

Walt, er is iets met dat jongetje en ik weet niet wat!
Zonder iets te zeggen, maar in deel 2 heb ik ook iets zeer eigenaardigs gezien van Walt.
Locke raakte hem aan en hij zo direct van 'open dat luik niet'!!
En eerst steekt hij het eerste vlot in brand omdat hij niet van het eiland wilt en nu kan het niet vlug genoeg gaan.
Ik weet niet of hij iets gezien heeft, want ik denk niet dat hij dat zou verzwijgen. Het is een kind, en dat is allicht vlug bang en zou de hulp van zijn vader of desnoods Locke inlichten moest hij iets gezien hebben bij dat luik.
Maar er is toch iets eigenaardigs aan dat jongetje!!
Over de cijfers zijn we niets meer te wetengekomen.
De grote liefde van Kate kennen we nu ook, de man van het vliegtuigje dus.
Blijkbaar kent ze hem al van in haar jeugd, want het kistje die ze op hebben gegraven, zat daar al twintig jaar.
Ik vond het wel lief dat de "stoere" Swayer, Claire haar baby stil kreeg. Ik zat echt te lachen toen hij zat voor te lezen. Het ging over de pk's van auto's en dergelijke. Lief!!
Volgende week dus de laatste aflevering

Benieuwd!!
- suzynatascha
- Pas blauw
Toen het begon zei de presentatrice dat er vanalles verkeert blijkt te zijn met de baby, ik dus helemaal in de ban en die baby in de gaten houden...
Uiteindelijk blijkt hemelaal niks verkeerd... buiten dat de baby huilde en alleen Sawyer hem stil kreeg.
Die aflevering met de flashbacks over Walt niet gezien? Er is weldegelijk iets aan de hand met die jongen, die kan 'abnormale' dingen.
Maar toch een heel lief jongetje hé!
Nou gisteren was er herhaling voor de laatste aflevering van wat er allemaal vroeger gebeurt was. Dus heb ik effe Thuis gelaten voor wat het was en heb ik zo'n 3 uur na elkaar van Lost kunnen genieten. Joepie! Ik doe nu ook telkens mee met de quiz over Lost om de dvd te kunnen winnen. Ik moet en zal die dvd hebben!
Grtjs,
Natascha
Uiteindelijk blijkt hemelaal niks verkeerd... buiten dat de baby huilde en alleen Sawyer hem stil kreeg.
Die aflevering met de flashbacks over Walt niet gezien? Er is weldegelijk iets aan de hand met die jongen, die kan 'abnormale' dingen.
Maar toch een heel lief jongetje hé!
Nou gisteren was er herhaling voor de laatste aflevering van wat er allemaal vroeger gebeurt was. Dus heb ik effe Thuis gelaten voor wat het was en heb ik zo'n 3 uur na elkaar van Lost kunnen genieten. Joepie! Ik doe nu ook telkens mee met de quiz over Lost om de dvd te kunnen winnen. Ik moet en zal die dvd hebben!
Grtjs,
Natascha
- Anneliefje
- Pas blauw
Wij zijn hier ook reuze fans!!
Mijn vriend heeft seizoen 1 en 2 op de harde schijf van zijn pc staan
Wonder boven wonder hebben we nog niet gekeken!
Volgende maandag de laatste 3 afleveringen!! SPANNEND!!
Ik vrees nu wel dat ik me daarna niet zal kunnen houden om het 2e seizoen te bekijken ... En ook nog eens het 1e seizoen herbekijken. Gewoon om de misschien 'verborgen' hints te zien ....
Herinnert er zich iemand het stripverhaal dat die kleine jongen las? Dat ging toch over ijsberen op een eiland ... ??? En nog zoveel andere dingen die ik maar niet kan aan elkaar knopen ...
Hier kan je een test doen om te weten op welk personage je lijkt ...
http://quizfarm.com/test.php?q_id=3264
Ik zeg later wel op wie ik lijk
Mijn vriend heeft seizoen 1 en 2 op de harde schijf van zijn pc staan

Wonder boven wonder hebben we nog niet gekeken!
Volgende maandag de laatste 3 afleveringen!! SPANNEND!!
Ik vrees nu wel dat ik me daarna niet zal kunnen houden om het 2e seizoen te bekijken ... En ook nog eens het 1e seizoen herbekijken. Gewoon om de misschien 'verborgen' hints te zien ....
Herinnert er zich iemand het stripverhaal dat die kleine jongen las? Dat ging toch over ijsberen op een eiland ... ??? En nog zoveel andere dingen die ik maar niet kan aan elkaar knopen ...
Ik zeg later wel op wie ik lijk

- Boekenwurmpje
- Pas blauw
- Contacteer:
Inderdaad, nu dat je het zegt, Walt had altijd al vreemde krachten!
Die vogel die tegen het raam vloog en die hij genas bv. Maar zijn eigen moeder kon hij niet redden...
Ik weet niet juist meer wat er in de strip van Walt stond. Zijn vader heeft de strip in het vuur gegooid, zijn er sindsdien nog ijsberen opgedoken?
En de band die Walt met die hond heeft is ook heel speciaal vind ik
Ik was ook zo afgeleid door wat die presentatrice over Claires baby had gezegd
Uiteindelijk bleek gewoon dat het jongetje weent tenzij hij Swayers stem hoort. Dat gaan nog leuke dagen worden voor Sawyer!!
Jammer dat het volgende week al de laatste afleveringen zijn! De maandagavond zal niet meer hetzelfde zijn
groetjes
B
Die vogel die tegen het raam vloog en die hij genas bv. Maar zijn eigen moeder kon hij niet redden...
Ik weet niet juist meer wat er in de strip van Walt stond. Zijn vader heeft de strip in het vuur gegooid, zijn er sindsdien nog ijsberen opgedoken?
En de band die Walt met die hond heeft is ook heel speciaal vind ik
Ik was ook zo afgeleid door wat die presentatrice over Claires baby had gezegd

Jammer dat het volgende week al de laatste afleveringen zijn! De maandagavond zal niet meer hetzelfde zijn

groetjes
B
- suzynatascha
- Pas blauw
ik heb gelezen op een ander forum dat lost niet meer zou uitgezonden worden door vt4. Seizoen 2 zou uitgezonden worden door een zender van digitale tv: prime tv of zoiets. Het stond naar 't schijnt in een boekje met programma's van digitale tv, dat zij de rechten van seizoen 2 hebben gekocht.
Als dit waar is betekent dit dat ik niet meer zal kunnen kijken, want ik heb geen digitale televisie...
Als dit waar is betekent dit dat ik niet meer zal kunnen kijken, want ik heb geen digitale televisie...
- jong moederke
- Pas blauw
- Anneliefje
- Pas blauw
- jong moederke
- Pas blauw
Anneliefje schreef:...
...
- jong moederke
- Pas blauw
- Anneliefje
- Pas blauw
Lap, hetzelfde, hierbij de uitslag!
You're Hurley! A big fan of food, fun, a person everybody can relate to and everybody likes.
Hurley 69%
Locke 63%
Charlie 63%
Jack 50%
Kate 44%
Shannon 44%
Michael 44%
Claire 38%
Sun 38%
Sawyer 31%
Sayid 31%
Boone 25%
Jin 13%
De meeste zullen wel Claire zijn zeker? Afgaande op de vraag: Heb je een kind?
You're Hurley! A big fan of food, fun, a person everybody can relate to and everybody likes.
Hurley 69%
Locke 63%
Charlie 63%
Jack 50%
Kate 44%
Shannon 44%
Michael 44%
Claire 38%
Sun 38%
Sawyer 31%
Sayid 31%
Boone 25%
Jin 13%
De meeste zullen wel Claire zijn zeker? Afgaande op de vraag: Heb je een kind?

prime is gewoon de nieuwe naam van canal+, ze hebben vorig jaar ook al het eerste seizoen uitgezondenSaartje21 schreef:ik heb gelezen op een ander forum dat lost niet meer zou uitgezonden worden door vt4. Seizoen 2 zou uitgezonden worden door een zender van digitale tv: prime tv of zoiets. Het stond naar 't schijnt in een boekje met programma's van digitale tv, dat zij de rechten van seizoen 2 hebben gekocht.
ik wel toen wel niet gekeken
ze zenden het tweede seizoen uit vanaf januari 2006, dit wil niet zeggen dat ze dan in de herfst het tweede seizoen niet op VT4 zullen uitzenden