Ik vond het gisteren niet zo heel spannend! Ze blikten nogal veel terug op het verleden. Dat is af en toe wel eens leuk, maar eigenlijk intereseert het me meer wat er op het eiland gebeurt.
Volgens mij draait het allemaal om één of andere vloek, maar volgende week kan ik natuurlijk weer iets anders denken

Neen, Hurley zou wel een ongeluk kunnen brengen als ik het zo zie.
De laatste scene gezien? De nummers waarmee hij de lotto gewonnen heeft, staan in "iets" gekerft. Ik heb niet goed kunnen zien in wat precies.
Het is wel een feit dat er rare dingen gebeurd zijn toen Hurley nog thuis was. Er zit door die nrs zelfs een man in het gekkenhuis, en heeft er nog een andere zelfmoord gepleegd.
De Franse vrouw is ook door die nrs op het eiland beland.
Haar schip heeft dat signaal opgevangen en is op onderzoek uitgegaan. Zo kwamen ze het eiland tegen, en zijn ze dus gezonken.
Dus volgens mij, kunnen we UFO's en toestanden vergeten. Ik denk eerder in de richting van de nrs, daar draait het hele verhaal om volgens mij.
Nu is er nog de vraag hoe het komt dat die nrs ongeluk brengen??
En dan die Chinezen: volgens mij zien die twee elkaar doodgraag, maar omdat die vrouw niet mag weten wat voor duistere zaakjes haar man moest doen van haar vader loopt de communicatie tussen die twee volledig vast. Maar ik denk wel dat ze elkaar graag zien.
Mr.Locke heeft gisteren een wiegje gemaakt voor Claire haar baby, maar ik vind het niet zo logisch. Op wat gaan ze baby leggen? Een matras van bladeren en toedekken met bladeren??
En kleertjes, en voeding na een aantal mnd? Ik ben reuzebenieuwd hoe het zal lopen.
Volgende week zal ze bevallen in ieder geval.
Ben eens beniewd wat jullie van die nrs historie vinden.