koppen
Moderators:Welcome, Moderators
heeft er iemand de aflevering van koppen gisteren gezien
over dat dikke jongetje van 7 jaar - 101 kg zwaar????
ik een stuk, en ik ben in slaap gevallen
nu wilde ik eigenlijk weten of er nog iets gezegd is over wat de oorzaak is van het dik zijn
het laatste wat ik gezien heb, is dat ze dachten aan vermoedelijke steroiden-injecties op de leeftijd van 3 jaar
die mama was er precies wel fier op dat haar manneke zo dik was.....
dat snap ik niet hé
elke gezond verstand weet toch dat dat niet gezond is, zo dik zijn...
over dat dikke jongetje van 7 jaar - 101 kg zwaar????
ik een stuk, en ik ben in slaap gevallen
nu wilde ik eigenlijk weten of er nog iets gezegd is over wat de oorzaak is van het dik zijn
het laatste wat ik gezien heb, is dat ze dachten aan vermoedelijke steroiden-injecties op de leeftijd van 3 jaar
die mama was er precies wel fier op dat haar manneke zo dik was.....
dat snap ik niet hé
elke gezond verstand weet toch dat dat niet gezond is, zo dik zijn...
Ik heb juist het einde gezien...
ik dacht ook iets gehoord te hebben van inspuitingen, maar 't is nog niet bewezen of zo.
Alleszins, ze konden dat manneke niet helpen.
Die moeder is er fier over.
Ze is hem aan het klaarstomen om sumoworstelaar te worden en ze wil hem in het Guiness Book of Records krijgen als dikste kind ter wereld
ik dacht ook iets gehoord te hebben van inspuitingen, maar 't is nog niet bewezen of zo.
Alleszins, ze konden dat manneke niet helpen.
Die moeder is er fier over.
Ze is hem aan het klaarstomen om sumoworstelaar te worden en ze wil hem in het Guiness Book of Records krijgen als dikste kind ter wereld

Alé en zo mensen mogen dan kinderen krijgen.
Denkt die dan niet na over de gezondheid van dat kind?
Denkt die dan niet na over de gezondheid van dat kind?
-->Persoonlijk Fotoalbum<--
Ik heb ook maar een deel gezien, was aan het zappen tussen "koppen" en "telefacts".
Op het einde was nog steeds niet duidelijk of die moeder injecties had gegeven...
Maar die mensen die dat geval onderzochten, dachten niet aan een storing. Maar gewoon dik zijn.
Omdat zo'n kinderen nog andere afwijkingen hebben: leerstoornissen en weet ik nog wat allemaal. Maar in bvb wiskunde was hij wel goed.
Die moeder zocht een sponser om alles te financieren en ze wilde in het guinness book off records komen.
Op het einde was nog steeds niet duidelijk of die moeder injecties had gegeven...
Maar die mensen die dat geval onderzochten, dachten niet aan een storing. Maar gewoon dik zijn.
Omdat zo'n kinderen nog andere afwijkingen hebben: leerstoornissen en weet ik nog wat allemaal. Maar in bvb wiskunde was hij wel goed.
Die moeder zocht een sponser om alles te financieren en ze wilde in het guinness book off records komen.
Ik heb het helemaal gevolgd: twee dokters waren het over eens dat het jongetje rond de leeftijd van 3 jaar waarschijnlijk anabole steroïde moet gekregen hebben. Toen de dokters de moeder daarmee confronteerden ontkende ze dat. De dokter ging er dan van uit dat ze ofwel loog of dat het gebeurde binnen de gewichthefclub door de trainer van het jongetje (gewichtheffen op 3 jaar!!!???
).
Toen hij zei dat het gewicht van dat manneke levensbedreigend was, bleef ze inderdaad heel koel. Zij beweerde dat dikke mensen daarom niet ongezond waren. het was heel moeilijk om uit te maken of ze dat nu allemaal meende, of dat het haar inderdaad alleen om het geld en de publiciteit ging.
Ik had compassie met allebei haar kinderen: de ene wordt helemaal vetgemest en de andere krijgt waarschijnlijk veel minder aandacht!

Toen hij zei dat het gewicht van dat manneke levensbedreigend was, bleef ze inderdaad heel koel. Zij beweerde dat dikke mensen daarom niet ongezond waren. het was heel moeilijk om uit te maken of ze dat nu allemaal meende, of dat het haar inderdaad alleen om het geld en de publiciteit ging.
Ik had compassie met allebei haar kinderen: de ene wordt helemaal vetgemest en de andere krijgt waarschijnlijk veel minder aandacht!
- Anneliefje
- Pas blauw