alex agnew

Moderators:Welcome, Moderators

muppet
Pas blauw
alex agnew

Bericht door muppet » 11 jul 2006, 16:55

Ik heb tix gewonnen om nu donderdag te gaan kijken naar Alex Agnew. Iemand reeds gezien? En hoe was hij?
Ik heb hem al een paar keer bezig gezien in Comedy ???. De stukjes die ik zag, waren precies nie slecht.

smurfin27
Pas blauw

Bericht door smurfin27 » 11 jul 2006, 17:19

ik ben niet mee kunnen gaan omdat ik last had van prille zwangerschapsverschijnselen (hele dag misselijk). Maar mijn ventje is een paar maanden geleden wel geweest en is er sindsdien vol lof over.

muppet
Pas blauw

Bericht door muppet » 11 jul 2006, 17:44

Ik kijk er in ieder geval heel erg naar uit. Het gebeurt niet vaak dat ik eens iets win dus dat op zich is al goed. Nu nog een goede voorstelling en mijn geluk kan niet op :lol:

Anneliefje
Pas blauw

Bericht door Anneliefje » 11 jul 2006, 19:47

Ook nog maar enkel op tv gezien maar hij lijkt me super om int echt bezig te zien!
Alleszins veel plezier!! :D
Oja, is dat van die reeks humor dinges in het kursaal? (ben de naam vergeten)
en nog iets muppet .... die foto is suuupèèrr!! 8)

muppet
Pas blauw

Bericht door muppet » 11 jul 2006, 19:55

Het heet de humor zesdaagse. Ik had ze graag allemaal gedaan maar dat is veel te duur. Trouwens ik ga Wouter Deprez zien in Leffinge op 28 januari 2007. Wim Helsen had ik ook graag gezien maar dan moet ik mijn kindjes weer naar oma en opa doen en ik zie Jens al zo weinig tijdens de vakantie.

Tof hé, die foto. 'k Vind hem ook super. Ik heb er mijn bureaublad van gemaakt. Dat is Jens als hij uit bad komt en zijn haar net als 'meester Tom' wilt. Cool

muppet
Pas blauw

Bericht door muppet » 17 jul 2006, 23:11

Het was gewoonweg schitterend. Ik heb mij dubbel gelegd.
Een echte aanrader. Hij heeft hier toch een staande ovatie gekregen. Je moet het maar doen, zeg ik.

Plaats reactie

Terug naar “ Film, tekenfilms, en tv programma's”