Vierde?
Moderators:Welcome, Moderators
Ik weet dat er al een topic over is, maar toch nog eens de vraag: Wie heeft er 4 kinderen of meer en wat zijn je ervaringen?
Bv. Is er een groot verschil tussen 3 en 4, en is dat verschil dan groter dan tussen 2 en 3 ?
Ik heb het gevoel dat het dan niet meer zoveel verschil maakt, maar toch...
Of is er op dit moment iemand zwanger van een 4° en wat zijn dan jouw verwachtingen, twijfels,...
Bv. Is er een groot verschil tussen 3 en 4, en is dat verschil dan groter dan tussen 2 en 3 ?
Ik heb het gevoel dat het dan niet meer zoveel verschil maakt, maar toch...
Of is er op dit moment iemand zwanger van een 4° en wat zijn dan jouw verwachtingen, twijfels,...
- Annubis
- Moderator
- Contacteer:
heykes nino
Nubsi hier he ! ik zou er gewoon voor gaan veel gaat het niet uitmaken meer he je hebt er al drie ! als je de plaats ervoor hebt en het is financieel haalbaar . het moet natuurlijk ook mentaal haalbaar zijn he . Bij mij hier zou der gerust nen vierde bij mogen
maar dan zal mijn living wat ruimer moeten worden he dat heb je gezien toen ze hier met vier aan het spelen waren lol 

Laatst gewijzigd door Annubis op 15 jul 2007, 12:51, 1 keer totaal gewijzigd.
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)
- Annubis
- Moderator
- Contacteer:
mentaal gaat voor mij ook het moeilijkste zijn denk ik . vooral als het een huilbaby is . voorlopig hou ik het bij 3 maar ik ben er 200% zeker van dat er een 4de ooit gaat bijkomen. Ik heb bij 2 bedrijven gesolliciteerd dus ik denk dat ik mijn plannen even ga opbergen en wat terug onder de mensen komen en dan zien we wel ! we wilden ook graag bouwen of het huisje kopen waar we nu in wonen .
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)
tja en ik denk dat annubis gelijk heeft: die mentale haalbaarheid moet er ook zijn he?!
-->Persoonlijk Fotoalbum<--
Wat vrees je daarvoor eigenlijk? Te druk? Dat je ze niet kunt bezighouden? Of ....
-->Persoonlijk Fotoalbum<--
-
- Pas blauw
- proudfather
- Pas blauw
tja, ik heb er vier gehad (eerste relatie hé) en laat het me zo zeggen. met drie ist een gezellige drukte en t vierde kan er echt wel bij. maakt zeker geen immens verschil.
dus als je een vierde overweegt, buiten een xtra plaatsje voorzien voor bedje ed is het derde op vierde geen noemenswaardige verandering.
ik vond tweede op derde veel erger (allé erger id zin van voelbaarder)
dus als je een vierde overweegt, buiten een xtra plaatsje voorzien voor bedje ed is het derde op vierde geen noemenswaardige verandering.
ik vond tweede op derde veel erger (allé erger id zin van voelbaarder)

- proudfather
- Pas blauw
hier hebben we echt een 'groot' gezin!!! ikzelf heb van mijn eerste relatie 5 kids, mijn partner nu heeft 2 kids en samen hebben we nu onze Yasmine....... alles verloopt hier vlotjes.... ik zou ze niet meer kunnen missen!!!! financieel is het haalbaar tegen september spaar ik al op voorhand voor school en voor elk probleempje is er een oplossing!!!!
dat kan ik goed gelovenmaar hier is altijd wel ambiance!!!!
bij ons thuis waren we met 4, maar op mijn 2,5 is de oudste al getrouwd en op mijn 10de en 11de zijn de volgende 2 getrouwd
heb het dus wel even mogen meemaken, maar verder was ik maar alleen....
goed dat mijn zus snel kindjes had waarmee ik kon spelen
en ook de onthaalkindjes maakten dat ik toch speelkameraadjes had hé
hoi
Een groot gezinnetje lijkt me zalig.
We hebben nu een dochertje van 1.
En ik ben 36 weken zwanger van een 2de.
Er zuller er zeker nog volgen.
Hoeveel,dat weet ik nog niet.
We hebben nu een dochertje van 1.
En ik ben 36 weken zwanger van een 2de.
Er zuller er zeker nog volgen.
Hoeveel,dat weet ik nog niet.