Terug zwanger!!!!

Moderators:Welcome, Moderators

Gebruikersavatar
beam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 apr 2006, 19:33
Locatie:Kuurne

Bericht door beam » 14 nov 2006, 19:27

Proficiat met jullie tweede zwangerschap !
Waarom zouden er negatieve reacties zijn ? Het is toch tof dat er niet veel tijd zal tussen zitten ? Ik had het ook liever zo gehad, maar het mocht niet zijn (11 jaar - 7 jaar - bijna 3 jaar). Ik heb ze alledrie gekregen via keizersnee, en de tweede keer viel het reuze mee en de derde keer was het nog beter.
Ondertussen kijken we voor een vierde kindje en dat wordt ook weer ks.
Afbeelding

Afbeelding


Saraatje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 nov 2006, 21:18
Locatie:provincie Antwerpen

Bericht door Saraatje » 14 nov 2006, 19:41

Hi,

proficiat !!

Ik heb zelf nog geen kindjes, maar mijn broer en ik schelen exact 2 jaar en drie dagen. Wij hebben altijd heel goed met elkaar kunnen opschieten, onze verjaardagsfeestjes deelden we zelfs. 8)

Later wil ik ook graag kindjes die vrij kort op elkaar komen, maximum twee jaar ertussen. Mijn twee broers schelen drie jaar, en dat was bij hun al te veel om nog goed met elkaar op te schieten, vooral omdat onze Niels en ik zo hard aan elkaar hingen.

Sara

Gebruikersavatar
Dina
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 nov 2005, 13:55
Locatie:Tienen
Contacteer:

Bericht door Dina » 14 nov 2006, 20:03

Ben de voorbije week al serieus mottig geweest... tgaat wel beter dan tijdens de eerste zwangerschap want toen kon ik de eerste weken bijna niks door mijn keel krijgen...
Ik krijg al een klein buikje dus binnenkort gaat iedereen het wel zien en weet me niet goed een houding aan te nemen tegenover negatieve reacties... Moet ik me verdedigend opstellen of eerder gelaten reageren... Er zijn er nu ook al die vragen of het een "accidentje was"! Precies of ik me moet verantwoorden ofzo... Ondertussen is mijn familie al aan de koop geslagen... lieve kleine pyjamaatjes en bodytjes hihi supercute!!!
Ik heb me deze keer wel voorgenomen om leuke zwangerschapskleding te kopen want bij mijn eerste zwangerschap was het volop winter en was ik precies een sneeuwman met een hele grote winterjas aan :P
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 14 nov 2006, 20:49

Proficiat met je 2de zwangerschap!!!!!
trek je van anderen hun commentaar niets aan!!
het is jullie leven!! maar ik kan je wel begrijpen dat je het je aantrekt, zeker als die reacties van je familie komen
Maar toch, probeer het naast je te leggen

wat betreft je bevalling
ik weet uit je verhaal dat je eerste bevalling niet was, wat je droomde
en ik kan begrijpen dat je wel wat bang bent voor de komende bevalling.
Ik had bij mijn eerste ook niet de gedroomde bevalling die uitdraaide op een spoedKS en de lijdensweg die daarbij hoorde (maar wel minder erg dan de jouwe hoor :wink: )
en ik was ook behoorlijk bang voor mijn 2de!!
Maar... echt waar, dat was een verademing
Alles was nu gepland, niets ging er mis
Ik vond het zelfs een pracht van een bevalling
Ik heb het heel intens meegemaakt
en achteraf was mijn herstel ook veel beter en sneller
Dus... niet te veel aan denken, dat loopt echt los
En wat betreft je gyn.... voel je je er niet goed bij, dan moet je veranderen
Een goede band met je gyn zorgt ook voor een vlot verloop van je zwangerschap en je bevalling, want je voelt je veel rustiger!!!
heeeeeeel veel succes
en als je ergens mee zit, post het dan maar hier!! :wink:
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Fredje & Fabke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 aug 2006, 23:08
Locatie:Leuven

Bericht door Fredje & Fabke » 15 nov 2006, 14:20

Proficiat met je zwangerschap. Trek je niets aan van wat andere mensen denken.Het is super voor jullie en voor je kindje zal een speelmaatje ook leuk zijn. Ik dacht vroeger niet aan kids en nu kiezen we zelfs binnen een jaartje of twee voor een tweede hoor, dus alles kan veranderen. Ik zie mijn zoontje doodgraag en vind het super mama te zijn. Moest er bij ons per ongeluk vroeger een nieuwe spruit zich aankondigen zou ik daar niet om treuren. Geniet van je zwangerschap en veel sterkte alvast voor de bevalling.
Afbeelding


Gebruikersavatar
Ambertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 21:11
Locatie:Noord-Limburg

Bericht door Ambertje » 19 nov 2006, 17:56

Een heel dikke proficiat! Probeer er maar vooral van te geniten en trek je niet t eveel aan van wat anderen denken. Het zal allemaal wel los lopen!
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!

Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “(Nog) een kindje...”