t is zover ... we gaan voor ons derde

Moderators:Welcome, Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Annubis
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2005, 15:17
Locatie:pulderbos(zandhoven)
Contacteer:
t is zover ... we gaan voor ons derde

Bericht door Annubis » 15 nov 2005, 13:23

:D morgen plak ik mijn laatste plakpil en volgende week woensdag haal ik hem eraf. en dan een maandje het veilig doen . en dan gaan we voor ons derde.

ik ben echt dolgelukkig ik twijfelde eerst nog wat maar uiteindelijk ben ik er toch uitgeraakt.

zijn er nog mama's die hun drie kindjes zo vlug op elkaar hebben laten volgen?
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)


Sarah
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 jan 2005, 12:55

Bericht door Sarah » 15 nov 2005, 13:30

Veel succes!!! :D

Gebruikersavatar
Katharina
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jun 2005, 16:27
Locatie:Veurne (West-Vlaanderen)
Contacteer:

Bericht door Katharina » 15 nov 2005, 13:41

Succes hoor :D
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
greet mama van yoran
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 okt 2005, 12:42
Locatie:Beerse, Turnhout, Antwerpen
Contacteer:

Bericht door greet mama van yoran » 15 nov 2005, 13:52

veel succes


ik hoor meer en meer in mijn omgeving dat er weer veel bezig zijn voor een kindje oftewel een tweede of een derde of een vierde. tzal volgende jaar dan wss wel weer een babyboom worden of mss bijna.


grtz greet
fiere mama van yoran & Ylian & Ylenia & ?? Afbeelding
fiere meter van dieuwke

http://www.babyforum.be/phpforum_NL/alb ... ser_id=630

Gebruikersavatar
Annubis
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2005, 15:17
Locatie:pulderbos(zandhoven)
Contacteer:

Bericht door Annubis » 15 nov 2005, 13:59

bedankt ,

ja bij mijn beide kindjes was er een babyboom vind da wel leuk . en is goed voor het pensioen later he ale da zeggen ze toch. maar los daarvan bij mij is het echt een verlangen naar een derde .

ik had het gevoel of mijn gezin was nog niet compleet . langs ene kant hoop ik nu dat het eens een meisje gaat worden. maar is het nen jongen is het ook zo he.

bij mijn eerste heb ik er twee jaar over gedaan . bij mijn tweede nog geen maand nadat ik met de pil gestopt ben . ben is benieuwd nu.
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)


Gebruikersavatar
Katharina
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jun 2005, 16:27
Locatie:Veurne (West-Vlaanderen)
Contacteer:

Bericht door Katharina » 15 nov 2005, 14:01

Eens de weg gemaakt is...misschien zal het wel rap gaan hoor...
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
greet mama van yoran
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 okt 2005, 12:42
Locatie:Beerse, Turnhout, Antwerpen
Contacteer:

Bericht door greet mama van yoran » 15 nov 2005, 14:06

wij zelf gaan ook voor een tweede


en als het is zoals bij onze yoran,
daar was het van de eerste keer prijs.
nu ben ik echt benieuwd.

veel succes he

grtz greet
fiere mama van yoran & Ylian & Ylenia & ?? Afbeelding
fiere meter van dieuwke

http://www.babyforum.be/phpforum_NL/alb ... ser_id=630

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 15 nov 2005, 21:49

Hoi, succes en hopelijk ben je vlug zwanger.
Yana was 7 mnd toen ik terug zwanger raaktte en ik ben ook gestopt met de pil toen ze een maand of vijf was.
Ik vind het wel leuk als ze niet teveel schelen. Maar hier zal er geen derde meer volgen :wink:
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
natasja
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:06 sep 2004, 09:45
Locatie:Nijlen
Contacteer:

Bericht door natasja » 15 nov 2005, 23:07

.hey, je lijkt mij wel hihi :lol: . Jamie was 7 maanden als we voor onze tweede gingen en Alexi was 4 maanden als ik al terug zwanger was van onze derde. bij ons zijn het alledrie jongens en ik ben er echt superblij mee.
ik ben mama van Jamie (30/08/03), Alexi (21/12/04) en Nicky (11/01/06)

Afbeelding

kimpie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:09 mei 2004, 13:46
Locatie:vilvoorde (België)

Bericht door kimpie » 15 nov 2005, 23:24

veel suc6 ik zit nu in mijn derde ronde.

Gebruikersavatar
petrake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 jun 2005, 09:23
Locatie:Ruisbroek
Contacteer:

Bericht door petrake » 16 nov 2005, 11:40

Tussen mijn kindjes zit 17 maand tussen en we zijn nu volop bezig voor een derde. Normaal zal het niet lang duren want ik was tamelijk snel zwanger van mijn 2 spruitjes.
We zullen wel zien zeker?


Groetjes Petra
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Annubis
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2005, 15:17
Locatie:pulderbos(zandhoven)
Contacteer:

Bericht door Annubis » 19 nov 2005, 16:10

ik was zo gelukkig dat we voor een derde gingen en nu vind mijn echtgenoot dat we toch nog wat moeten wachten . hij wil nu direkt geen derde. en hij zou er niet mee kunnen lachen moest ik toch zwanger zijn.

ik kan soms niet meer volgen . het doet me echt verdriet . je verheugt je ergens op en droomt ervan . plots word die droom als een ballon kapotgeprikt.

ik verlang er echt naar . maar ik zal dan maar voorlopig braaf mijn plakpil blijven nemen en hopen dat hij binnenkort aan een derde wil beginnen. ik ben hier echt depri van.

we zitten nu wel volop in nen verhuis . misschien dat het daarmee is dat hij twijfelt. hij zegt ook ik heb niet gezegd dat er nooit een derde komt maar ik vind dat we dit gewoon even moeten uitstellen.

tja dan zal ik maar blijven verder verlangen naar een derde he. ik heb men 2 schatten van zoontjes nog en een ervan is nog een klein babytje dus... ze krijgen al heel veel aandacht en nu krijgen ze nog meer (wat al bijna onmogelijk is om nog meer aandacht te geven) .
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)

kimpie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:09 mei 2004, 13:46
Locatie:vilvoorde (België)

Bericht door kimpie » 20 nov 2005, 10:56

Dit vind ik heel erg en begrijp niet waarom hij dit doet.
Heeft hij dan een reden dat hij ineens verandert van gedacht?
Ik leef met je mee en zou toch nog eens goed met hem praten.
Het kan toch niet dat 1 van de 2 met een rot gevoel blijft zitten?

Sterkte meid!

Gebruikersavatar
barbara
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 feb 2005, 14:00

Bericht door barbara » 20 nov 2005, 20:48

hey ik weet hoe je je voelt. wij gingen normaal gezien als isaura een jaar of twee is, voor een derde gaan. maar doordat we enorm veel met haar gesukkeld hebben (haar eten vooral) kiezen we toch niet voor een derde. ik wou er al altijd drie! maar ergens wil ik dit ook niet meer meemaken, vooral omdat er veel kans is dat de volgende het ook gaat hebben. ze had een héél zware vorm van reflux, 3x zwaar verbrand van binnen, zuigreflex kwijt, kortom het waren zware maanden.
nu is ze al véél beter, maar perfect is het zeker nog niet. daardoor ben ik hier ook een tijdje niet meer geweest.
doordat ze nu beter is, is het net alsof ik al die miserie vergeten ben en terug aan een derde begin te denken en te verlangen, maar m'n ventje wil niet. ergens begrijp ik het wel, maar 't was al altijd mijn droom.
ik leg er me wel bij neer, want alles is goed nu en eigenlijk heeft fabio er ook veel onder geleden. en dat wil ik met een derde kindje, mijn andere twee kindjes niet aandoen.
maar toch, terug zo'n klein boeleke in mijn armen.... wie weet...
groetjes
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
jenniferv
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 dec 2004, 13:05
Locatie:Schelle

Bericht door jenniferv » 20 nov 2005, 21:31

Hoi,

Ik leef met je mee, wat heeft zijn keus doen veranderen? Ik hoop dat hij snel ja zegt voor een derde!wij zijn ook bezig voor een tweede spruitje. Ons kleintje is nu net 10 maanden, dus we vonden dit een goede leeftijd om aan een zusje of broertje te beginnen, lijkt me leuk!

groetjes

Gebruikersavatar
Annubis
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2005, 15:17
Locatie:pulderbos(zandhoven)
Contacteer:

Bericht door Annubis » 21 nov 2005, 07:44

ik weet niet wat hem doen veranderen heeft . misschien is het omdat we in een verhuis zitten en we moeten nog veel in dat huis doen. en sinds dat hij dat gezegd heeft dat hij geen derde wil , als ik erover begin eindigt het een beetje op ruzie .

dus momenteel zeg ik er niets meer over over wat natuurlijk moeilijk is voor me . hij zei wel ik heb niet gezegd dat er nooit een derde komt he.
maar eerst is hij er mee akkoord dat ik mijn plakpil zou laten en nu niet meer.

misschien zitten mijn schoonouders er ook wel voor iets tussen. we komen wel heel goed overeen , maar soms heb ik toch het gevoel dat ze een beetje achter mijne rug zijn.

ik ben echt blij dat ik mijn hart hier kan luchten en dat er mensen zijn dat naar mij luisteren en me steunen . ik ben jullie hier echt heel dankbaar voor. want als ik iets tegen mijn familie hierover zeg . dan antwoorden ze
''hebt ge nu nog niet genoeg met uw 2 kindjes''?
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 21 nov 2005, 08:28

Geef hem een beetje tijd.. Filip heeft ook getwijfeld om na Mila aan een tweede te beginnen.. Ook "ruzie" als ik er over begon.. Op een keer zei hij dan van "OK, we gaan voor een tweede" en ben ik met de pil gestopt. Toen kreeg hij weer twijfels, maar ik heb hem toen toch kunnen overtuigen.. En 't resultaat ligt hier nu op mijn schoot..
Ik wil ergens ook nog een derde, maar langs de andere kant ook niet.. 't is een vermoeiend jaar geweest en ik zou dat ook niet meer aankunnen. Maar we houden de mogelijkheid open dat er "ooit" nog eentje bijkomt (we hebben nog tijd hé).. Ik heb er moeite mee om definitief te beslissen (hoewel ik nu allerlei spullen weggedaan heb)..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
Annubis
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2005, 15:17
Locatie:pulderbos(zandhoven)
Contacteer:

Bericht door Annubis » 21 nov 2005, 08:41

ja ik denk dat ik hem wat meer tijd geef . dat is het beste want tenslotte moet je er beide achterstaan. ik heb ook getwijfeld hoor. maar langs de andere kant als we even wachten .
dan zitten we goed in ons huisje geen stress meer . want stress tijdens de zwangerschap is niet zo gezond he.

en ik ben nog jong ook heb nog alle tijd van de wereld. en met de tijd zegt hij misschien zelf dat hij er wil aan beginnen.

bij mijn eerste had ik ook veel weggedaan ik wou geen tweede meer maar achteraf bekeken vond ik het zo zielig dat alessio zou moeten alleen spelen. dus is ons edwardoke er gekomen.

nu het verlangen naar een derde is er gekomen denk ik omdat ik 2 jongens heb. het kan zijn dat het terug een jongen word, daar leg ik me dan bij neer. maar ik verlang toch ergens wel naar een meisje.
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)

Gebruikersavatar
Annubis
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2005, 15:17
Locatie:pulderbos(zandhoven)
Contacteer:

Bericht door Annubis » 01 dec 2005, 12:19

pfff iedereen in mijn vriendenkring word zwanger of is zwanger !!
nu is het toch wel even zwaar voor mij ik verlang er ook zo naar om zwanger te zijn.

ik lig echt met mezelf in de knoop en telkens we erover praten eindigt het in een ruzie.

ik weet niemeer wat ik moet doen . moet ik mijn plakpil nu laten zo zonder dat hij het weet , maar dat wil ik dan ook weer niet want wie weet wat zijn de gevolgen dan.

ik weet wel dat ik al twee kinderen heb en de meeste zeggen dan ook hebt ge daar nog niet genoeg mee?
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)

Gebruikersavatar
jong moederke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 jul 2005, 14:54

Bericht door jong moederke » 01 dec 2005, 13:29

Hey

Ik raad je toch niet aan om met die pil te stoppen, gewoon ik vind dat niet zo eerlijk tegeover je man. Begrijp me niet verkeerd maar zo een keuze moet je steeds met 2 maken vind ik.

probeer te genieten en probeer er toch er over te praten. Laat het nu even rusten want ruzie is ook niet alles he.

GEmakkelijker gezegd dan gedaan maar ja...

Succes en geef het niet op.
Afbeelding

Nog eventjes maar....
Afbeelding

WWW.GEZINSFORUM.BE (mijn forum)

Gebruikersavatar
barbara
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 feb 2005, 14:00

Bericht door barbara » 01 dec 2005, 21:04

ik sluit me aan bij jong moederke. zeker niet stoppen met je plakpil, want wie weet word je dan zwanger, dan zal hij zich afvragen hoe dit kan, met alle ruzie tot gevolg. je volgende kindje moet ook gewenst zijn door je partner hé.
ik zou het ook even laten rusten, hij zal dan op zijn gemak kunnen nadenken. want iedere keer dat jij het komt vragen (wat ik begrijp hé), zal hij zich gepushed voelen. wat hem wellicht nog minder zal doen keren van gedachte.
laat het efkes zo, en plan na een tijdje een romantisch etentje of zo, en breng het dan terug ter sprake. zeg dat het veel betekend voor jou. maar laat hem ook zijn gedacht zeggen zonder er ruzie over te maken.
ik hoop dat je hier iets aan hebt, tis misschien niet het antwoord dat je wenstte.
barbaraxxx
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Anneliefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 nov 2005, 18:01

Bericht door Anneliefje » 01 dec 2005, 21:30

Hey, ik voel een beetje mee met hoe jij je voelt.
Alleen moeten we hier nog aan een eerste beginnen. Het is nu wel niet zo dat ik persé zwanger wil worden, ik heb nog wat geduld :)
Mijn vriend is er nog niet klaar voor en ik weet: hoe meer ik erover bezig ben, hoe minder snel het zal gaan .... dus push ik ook niet. We kunnen er wel heel open en makkelijk over praten.
Zo zijn we ook tot de overeenkomst gekomen dat ik stop met de pil (ik ben er wel klaar voor) maar mijn vriend moet er dan maar voor zorgen dat hij nog geen papa wordt. Ik koop dus niets meer van voorbehoedsmiddel :wink:
Zo weten we allebei waar we voor staan en mocht ik nu toch zwanger worden, weet mijn vriend dat hij 'gefaald' heeft (of eerder 'gescoord' hihi :P )
Ik wens je alle geluk met je twee kinderen en je man. Geniet ervan!! :)
(en wie weet zal het zijn zoals ik het hier zie gebeuren, opeens zal het van dadde zijn :wink: )

Gebruikersavatar
Annubis
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2005, 15:17
Locatie:pulderbos(zandhoven)
Contacteer:

Bericht door Annubis » 01 dec 2005, 21:39

heykes bedankt allemaal voor jullie goede raad en steun. ik heb zojuist al lachend weg nog eens gezegd dat ik niet perse direkt zwanger wil zijn maar dat ik gewoon die hormonen beu ben.

en hij zei we zullen er eens met de dokter over praten wat er dan veilig is zonder hormonen. hij zei ik wil ook nog wel een derde maar zo direkt nog niet. we hebben er eens kunnen over praten zonde ruzie dat is toch al iets he.

ik wacht af en we zullen wel zien . ik zou toch nooit zo eraan beginnen zonder zijn weet zo ben ik niet , maar het spookte toch door mijn hoofd. maar ik moet niet alleen aan mezelf denken maar ook aan het kindje , misschien ziet mijn man het dan wel niet graag en leven we elke dag in ruzie en dat is me dat niet waard.

we zijn heel sterk als koppel en hebben een goed huwelijk . en ook kwa gezinsleven is het perfekt, dus ik ga het lot niet tarten en geef alles zijn tijd. jullie hebben me echt dingen doen inzien . bedankt als ik jullie ook met iets kan helpen laat het maar weten.
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)

Gebruikersavatar
jong moederke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 jul 2005, 14:54

Bericht door jong moederke » 01 dec 2005, 21:41

hey al goed dat je erover hebt kunnen praten als koppel en ZONDER ruzie!

Ik snap je man ergens wel hoor....genieten van elke kindje apart!
Afbeelding

Nog eventjes maar....
Afbeelding

WWW.GEZINSFORUM.BE (mijn forum)

Gebruikersavatar
barbara
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 feb 2005, 14:00

Bericht door barbara » 02 dec 2005, 09:19

hey! ik ben ook blij dat je eens zonder ruzie hebt kunnen babbelen. aan je man te horen, zal er dus toch nog een derde komen maar alles op zijn tijd.
kan jij ook zo slecht tegen hormonen? wij behelpen ons nu met een condoom, maar das ook zo leuk niet hé. ik heb gehoord dat er een spiraaltje bestaat zonder hormonen, maar dan heb je wel overvloedige maandstonden. dan heb je er nog ééntje met heel weinig hormonen en dan zou je je regels niet hebben of bijna niet. maar ik heb al gehoord van die laatste dat je 'sexlust' enorm veel verminderd.
groetjes
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Annubis
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2005, 15:17
Locatie:pulderbos(zandhoven)
Contacteer:

Bericht door Annubis » 02 dec 2005, 09:40

ja ik heb ook alles al overlopen met mijn gynae. en dat koperspiraaltje dat is niet 100% veilig zei hij en je hebt meer kans op allergische reactie.
nu is er nog wel zoiets als zaaddodende creme maar hoe dat werkt en of het veilig is dat weet ik niet.

ik kan heel slecht tegen die hormonen en heb er ook constant migraine van. wat dus niet zo prettig . morgen komt onze huisarts en ga ik met hem nog is over andere mogelijkheden spreken ik laat het hier dan wel weten.
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)

Gebruikersavatar
barbara
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 feb 2005, 14:00

Bericht door barbara » 02 dec 2005, 20:52

daar heb ik nog nooit van gehoord, die zaaddodende creme. men is naar't schijnt ook bezig met de pil voor de man. laat die maar snel komen, dat ze ook eens weten hoe het is! :lol:
Afbeelding

Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “(Nog) een kindje...”