Alweer iemand ...

Moderators:Welcome, Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Fieke :-)
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 nov 2007, 14:44
Locatie:Zele
Alweer iemand ...

Bericht door Fieke :-) » 30 nov 2007, 16:03

Hey
Daarnet nieuws gekregen dat mijn nicht al 15 weken zwanger is. Mijn eerste reactie was (erg dat ik het moet zeggen) Waarom zij en ik nog altijd niet? Ik ben natuurlijk heel blij voor haar. Voor hetzelfde geld is zij ook al een tijdje aan 't proberen, maar toch doet het weer even pijn.
Dit wou ik toch even kwijt.
Fieke
AfbeeldingAfbeelding
Tristan wil later graag krokodil worden (een trein is ook goed zegt hij hier)

18de ronde


Gebruikersavatar
mel
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 jun 2007, 20:51
Locatie:waarschoot

Bericht door mel » 30 nov 2007, 16:43

da begrijp ik maar al te goed maar je mag daar niet te lang bij stilstaan, maar het is even slikken hé, ik en mijn schoonzus zijn samen met de pil gestopt en van de maand moet ze al bevallen zie, dat is soms wel pijnlijk maar onze tijd komt ook nog wel :)
Afbeelding

Gebruikersavatar
ericardtje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 sep 2007, 18:25
Contacteer:

Bericht door ericardtje » 30 nov 2007, 21:28

hey fieke das inderdaad nooit leuk eh! Maar ik ben er zeker van dat jouw beurt nog komt hoor :wink:
Afbeelding

Afbeelding
________________________________________

www.baby.vereecke.eu

Gebruikersavatar
Fieke :-)
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 nov 2007, 14:44
Locatie:Zele

Bericht door Fieke :-) » 30 nov 2007, 21:59

Ja, ik weet dat wel... over het algemeen lig ik daar echt nog niet zo fel van wakker. Ik ben zeker niet alleen. Maar toch... iedere keer er iemand in mijn omgeving zwanger is, doet het iedere keer wel een beetje meer pijn. Voor die personen ben ik wel reuze blij hé! Maar ik wil voor mezelf ook eens heel blij zijn... Sinds wij aan het proberen zijn is het al de 7de, dus ja... Maar we doen ons best om er niet van wakker te liggen. Chance dat ik hier mijn hartje eens kan luchten, want mijn man is daar ook zo niet mee bezig eigenlijk. Hij begrijpt dat ook wel, maar hij ziet dat anders.
AfbeeldingAfbeelding
Tristan wil later graag krokodil worden (een trein is ook goed zegt hij hier)

18de ronde

Gebruikersavatar
ericardtje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 sep 2007, 18:25
Contacteer:

Bericht door ericardtje » 30 nov 2007, 22:03

ja mannen zijn daar niet zo uitgesproken mee bezig hé! Die zouden dat ook wel leuk vinden als daar opnieuw een zwangerschap is, maar of dat nu vandaag of morgen is bij wijze van spreken, dat maakt hen niet uit eh! Terwijl het voor ons vrouwen toch veel gevoeliger ligt eh! Je begint rapper aan jezelf te twijfelen of voelt toch wat jaloezie tegenover anderen die wel hebben intussen wat je graag wil eh! Das wel normaal hoor maar toch, als je die dingen hier eens kwijt kan dat doet toch deugd hé!
Afbeelding

Afbeelding
________________________________________

www.baby.vereecke.eu


Gebruikersavatar
major
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:17 nov 2005, 07:45
Locatie:kortrijk
Contacteer:

Bericht door major » 30 nov 2007, 22:17

dat kan ik beamen, zolang de zwangerschap er maar komt, maakt het niet uit wanneer, we zijn daar anders in dan vrouwen
Een papa is een mama met ballen !
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Rampestamperke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:01 okt 2007, 09:52
Locatie:Oost vlaanderen Zulte
Contacteer:

Bericht door Rampestamperke » 01 dec 2007, 20:21

ja is vast heel moeilijk ....als er weer iemand het goed nieuws verkondigd(vast heel pijnlijk)
Ik was vandaag nog blij voor iemand ... die was al zes jaar bezig en al een hele tijd met IVF behandeling, iedere keer was het niet goed (ze zag het echt niet meer zitten)... toen ik zwanger was ,was zij ook net zwanger ...maar bleek buiten baarmoederlijk... dus weer een grote teleurstelling .... nu wist ik al twee weken dat ze weer zwanger was en wat bleek ze had gisteren naar de gene mogen gaan ,is ze zwanger van een tweeling ... ben heel blij voor haar ...want ik zat er heel erg mee in ...toen ik moest vertellen dat wij er twee tegelijk kregen ...terwijl sommige mensen er al die moeite moeten voor doen..
Het is misschien nog vroeg om te zeggen ,maar ik hoop dat het in 2008 raak mag zijn voor jullie

Voila
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:30 sep 2007, 12:20
Locatie:Brugge

Bericht door Voila » 16 dec 2007, 15:45

heyla Fieke,

ik kan dat ook héél goed begrijpen hoor. Wijzelf hebben dat nu ni echt, we zijn nog maar pas begonnen met te proberen voor ons eerste kindje, maar ik kan me inbeelden dat het dan wel even slikken moet zijn als het bij een ander dan zo onmiddellijk lukt...
maar het komt wel, dat zul je zien! Bij de ene duurt het zowiezo veel langer dan bij de ander, maar niet wanhopen é!

xxx
Afbeelding

Gebruikersavatar
Fieke :-)
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 nov 2007, 14:44
Locatie:Zele

Bericht door Fieke :-) » 16 dec 2007, 15:51

Ondertussen heb ik nog gehoord van 2 mensen dat ze zwanger zijn. Maar blijkbaar lig ik er in deze periode van de maand niet zo van wakker. Ik heb enorm blij.
Waarschijnlijk was het vorige keer omdat ik pre-menstrueel was??? We zitten alweer halverwege de 17de ronde, dus de tijd gaat toch snel voorbij.
Deze maand reken ik er niet zo op, omdat onze Tristan serieus ziek is (geweest) en ons hoofd stond er zo niet naar... Wie weet een mooi begin voor 2008?
AfbeeldingAfbeelding
Tristan wil later graag krokodil worden (een trein is ook goed zegt hij hier)

18de ronde

Alfredje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2007, 15:59
Locatie:Bilzen

Bericht door Alfredje » 16 dec 2007, 16:24

Wens je alvast veel succes, de aanhouder wint, wij kunnen er van meespreken!!
Afbeelding

Gebruikersavatar
ericardtje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 sep 2007, 18:25
Contacteer:

Bericht door ericardtje » 17 dec 2007, 17:57

Wie weet hé voor begin 2008...;-)

We duimen in ieder geval! :D

Tristan al beter hoop ik?!
Afbeelding

Afbeelding
________________________________________

www.baby.vereecke.eu

Gebruikersavatar
beerke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 jan 2006, 13:34
Locatie:Maldegem
Contacteer:

Bericht door beerke » 17 dec 2007, 19:11

is nooit leuk als je het hoort dat er iemand zwanger is maar je komt er ook wel ik ben er ook geraakt.beste
Afbeelding

onze liefde is beloont met dit mooi engeltje!!!

nessa20
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 sep 2007, 20:01
Locatie:hoboken
Contacteer:

Bericht door nessa20 » 17 dec 2007, 20:28

Dat zijn soms de beste momenten om zwanger te worden. Ons hoofd stond er ook niet naar in november door continu van de ene dokter naar de andere te lopen met ons cato en surprice 2 mooie streepkes op de test.
Hoop echt dat het snel mag lukken bij jullie. 17 maanden proberen voor een 2de wondertje is wel lang. Ik kreeg het al op mijn zenuwen dat we na een jaar nog niet zwanger waren voor een 3de.
mijn grootste schatten:
matthew geboren op 24 maart 2004
cato geboren op 18 februari 2005
jinto geboren op 2 februari 2007
ons allerlaatste kabouterke word verwacht rond 6 augustus 2008

Maandag 21 januari 2008 is het zover. Eindelijk de 1ste kennismaking met ons kabouterke. Ben zo benieuwd naar mijn klein schatteke.

Gebruikersavatar
beerke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 jan 2006, 13:34
Locatie:Maldegem
Contacteer:

Bericht door beerke » 17 dec 2007, 20:40

ik heb er 2 j en 7 m over moeten doen om zwanger te raken en met succes was lastig maar toch gelukt met veel moeite wel.succes dat het rap mag gaan
Afbeelding

onze liefde is beloont met dit mooi engeltje!!!

Molly
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 mar 2006, 23:21
Locatie:GERAARDSBERGEN

Bericht door Molly » 17 dec 2007, 21:26

Ja zeg Beerke, 't is nu al bijna zover :wink:

En Fieke, wie weet een nieuwjaarsgeschenkje hé voor jullie!
Ik wens het je van harte!
Afbeelding


Afbeelding

Gebruikersavatar
beerke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 jan 2006, 13:34
Locatie:Maldegem
Contacteer:

Bericht door beerke » 17 dec 2007, 21:54

ja weet het heb het er wel voor over had om zo lang te moeten wachten en ben blij dat ik het volgehouden heb want soms zag ik het niet meer zitten na al die teleurstellingen maar had veel steun.

wens ook iedereen veel succes en inderdaad wie weet met het nieuwe jaar dat het goed start of toch nie lang meer duurt.
Afbeelding

onze liefde is beloont met dit mooi engeltje!!!

Gebruikersavatar
Fieke :-)
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 nov 2007, 14:44
Locatie:Zele

Bericht door Fieke :-) » 17 dec 2007, 22:33

Bedankt hé allemaal! We duimen nog, mijn test zal ten vroegste zijn voor 12 januari... Met mijn lange cyclus wil ik geen tests meer verspillen, 't heeft hier al genoeg gekost. :wink: Dus hier nog effe wachten op resultaat :lol:
Er moeten er nog een paar voor mij komen en ik hoop dat we hier veel goed nieuws krijgen van iedereen die aan het proberen is. Dan is dit een héél goeie start van het nieuwe jaar! Er branden nu toch overal veel kaarsjes in deze periode, dus je weet nooit waar dat allemaal goed is hé!
AfbeeldingAfbeelding
Tristan wil later graag krokodil worden (een trein is ook goed zegt hij hier)

18de ronde

Gebruikersavatar
beerke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 jan 2006, 13:34
Locatie:Maldegem
Contacteer:

Bericht door beerke » 18 dec 2007, 07:22

ja das waar hier branden ook altijd kaarsen duimen omhoog.
Afbeelding

onze liefde is beloont met dit mooi engeltje!!!


Plaats reactie

Terug naar “(Nog) een kindje...”