Harstikke bedankt voor de steun omtrend onze beslissing.
Het is voor ons nu een kwestie van tijd maar we zijn wel nu zover dat we besloten hebben er voor te gaan.
Het tijdstip laten we nu nog even afwachten, maar langer als een jaar willen we niet meer wachten.
We willen voor ins zelf eerst Wouter goed droog hebben, hij heeft nu nog af en toe een ongelukje, maar dat gaat steeds beter.
Ook gaan we weer langzaam, maar voor buitenstaanders niet zichtbaar, spullen aan schaffen om een baby kamer te maken.
maar we zijn dus wel overtuigd dat we er voor gaan, op dit moment.
Ik ben ook blij dat mijn man nog stees er achter staat, hij is wel niet thuis overdag maar hij moet het wel bijelkaar werken.
Hoi biomam, met op school bedoel ik dat de kits erg aan de thuis situatie moeten wennen, zo is er toch 8 dagen kraamhulp, komt er visite en dan nog de babay er bij.
Iedereen moet even weer zijn plek in huis vinden, er wordt nog wat geschoven met spullen.
En dat heeft zijn tijdelijke weerslag bij de overige, waardoor ze de afgelopen keer erg dromerig op school waren, en eigelijk met hun hoofd thuis waren.
Dat was wat ik bedoelde met weerslag op school wat de leraren dus merkten.

trotse mama van tom 27-11-96 theo 11-02-98 rick 22-01-99 ivette 09-05-00 wouter 21-09-02 fréderique-noëlle 02-12-04