Wij gaan voor een 2de kindje, ... wie nog?
Moderators:Welcome, Moderators
- Schorpioentje73
- Pas blauw
- Contacteer:
Wij willen ook voor een tweede gaan.
Zelf ben ik nu een gelukkige moeder van een cryokindje, die inmiddels 4 jaar is. In totaal hebben wij er 7 jaar over gedaan. Nu zijn we alweer een tijdje bezig met een tweede kindje, maar dat wil maar niet lukken. Mijn verhaal is te lezen op de verhalenpagina van http://www.mamaweb.nl
Groetjes Alexandra van Team Mamaweb
http://www.mamaweb.nl
http://www.mamaweb.nl
hoi
Heel veel succes.
Wij zijn met een 2de begonnen voor Demi 1 jaar werd.
En het is vrijwel direct gelukt.
Heel veel succes!
Wij zijn met een 2de begonnen voor Demi 1 jaar werd.
En het is vrijwel direct gelukt.
Heel veel succes!
-
- Pas blauw
Ja ...
Dag lieve mensen,
Vanochtend getest, en ... een dikke paarse stip!
Ik mag straks naar het labo gaan voor een bloedonderzoek en dan zijn we dubbel zo zéker hé.
Mijn eerste afspraak bij de gynaecoloog ligt ook al vast, woe 19 sep.
Groetjes
Kelly
Ik mag straks naar het labo gaan voor een bloedonderzoek en dan zijn we dubbel zo zéker hé.
Groetjes
Kelly
- Schorpioentje73
- Pas blauw
- Contacteer:
-
- Pas blauw
Bedankt allemaal!
is nog wel héél pril hoor.
Moesten jullie ook zolang wachten voor je bij de gynaecoloog terecht kon? Ik zal al blij zijn dat ik mijn bloedonderzoek heb laten doen, een test liegt wel niet, maar toch hé ...
Als ik het via internet uitreken dan ben ik voorzien op 16 april én zou het een jongetje zijn. Ik ben ook eens benieuwd ofdat juist gaat zijn of niet.
Kelly
is nog wel héél pril hoor.
Moesten jullie ook zolang wachten voor je bij de gynaecoloog terecht kon? Ik zal al blij zijn dat ik mijn bloedonderzoek heb laten doen, een test liegt wel niet, maar toch hé ...
Als ik het via internet uitreken dan ben ik voorzien op 16 april én zou het een jongetje zijn. Ik ben ook eens benieuwd ofdat juist gaat zijn of niet.
Kelly
Mijn eerste echo was toen ik zo'n 8 weken zwanger was. Dan kun je het hartje (in principe) ook horen en da's inderdaad veel interessanter vind ik.
-->Persoonlijk Fotoalbum<--
-
- Pas blauw
Daarnet bij de secretaresse geweest van mijn gynaecoloog. Ik mocht papieren komen halen om bij het labo hier in Lier bloed te laten trekken. Morgen de eerste keer en dan donderdag nog eens bloed laten trekken, vrijdag kan ik dan bellen om de uitslag.
En ik heb dan ook ineens mijn afspraken al gekregen tot het einde van het jaar. Ooh ik ben wel blij dat ik allemaal terug mag meemaken. Want met Thieben is dan ondertussen toch al wel 2 jaar geleden ... Wat gaat dat toch snel zég!
En ik heb dan ook ineens mijn afspraken al gekregen tot het einde van het jaar. Ooh ik ben wel blij dat ik allemaal terug mag meemaken. Want met Thieben is dan ondertussen toch al wel 2 jaar geleden ... Wat gaat dat toch snel zég!
Re: Ja ...
proficiat!Kelliemieke schreef:Dag lieve mensen,
Groetjes
Kelly

lang geleden
Hallo,
Het is al even geleden dat ik hier poste dat wij ook voor een tweede gingen. Met de vakantie heb ik niet veel tijd gehad om online te komen. Hier echter goed nieuws, bij ons was het van de eerste keer raak en ik ben momenteel 8 weken zwanger.
VOlgende week mag ik voor de eerste keer naar de gyneacoloog, spannend toch allemaal.
Alhoewel ik bij mij eerste zwangerschap niets misselijk ben geweest, is het nu wat anders, ik heb constant het gevoel dat het eten tot vanboven in mijn keel zit.
Kelliemieke, proficiat met je zwangerschap. Ik ben momenteel uitgerekend voor 29 maart, maar dit kan natuurlijk nog veranderen na de afspraak bij de gyneacoloog.
Groetjes,
Het is al even geleden dat ik hier poste dat wij ook voor een tweede gingen. Met de vakantie heb ik niet veel tijd gehad om online te komen. Hier echter goed nieuws, bij ons was het van de eerste keer raak en ik ben momenteel 8 weken zwanger.
VOlgende week mag ik voor de eerste keer naar de gyneacoloog, spannend toch allemaal.
Alhoewel ik bij mij eerste zwangerschap niets misselijk ben geweest, is het nu wat anders, ik heb constant het gevoel dat het eten tot vanboven in mijn keel zit.
Kelliemieke, proficiat met je zwangerschap. Ik ben momenteel uitgerekend voor 29 maart, maar dit kan natuurlijk nog veranderen na de afspraak bij de gyneacoloog.
Groetjes,
-
- Pas blauw