Wij gaan voor een 2de kindje, ... wie nog?
Moderators:Welcome, Moderators
-
- Pas blauw
Hallo,
Wij gaan voor een 2de kindje.
Ondertussen is Thieben een jaartje en tegen dat het volgende kindje er is, zal ie al wel 2 jaar zijn ... vind ik een mooi leeftijdsverschil.
Kunnen ze nog veel samen spelen ...
Ik ben net gestopt met mijn pil, hopelijk ben ik vlug zwanger. Maar we hebben tijd, dus ik maak me niet te veel druk anders zal dat toch niet lukken (zeggen zé). We zullen wel zien én de natuur zijn gang laten gaan.
Duimen jullie mee?
Groetjes
Kelly
Wij gaan voor een 2de kindje.
Ondertussen is Thieben een jaartje en tegen dat het volgende kindje er is, zal ie al wel 2 jaar zijn ... vind ik een mooi leeftijdsverschil.
Kunnen ze nog veel samen spelen ...
Ik ben net gestopt met mijn pil, hopelijk ben ik vlug zwanger. Maar we hebben tijd, dus ik maak me niet te veel druk anders zal dat toch niet lukken (zeggen zé). We zullen wel zien én de natuur zijn gang laten gaan.
Duimen jullie mee?
Groetjes
Kelly
-
- Pas blauw
-
- Pas blauw
wij ook...
Hallo,
Wij gaan van deze maand ook voor een tweede... alhoewel ik zeg dat ik er niet teveel met bezig ga zijn, betrap ik me erop van er toch veel aan te denken
Ons eerste kindje is 22 maanden, dus als alles snel lukt, zal er net geen drie jaar tussen zitten...
Wij gaan van deze maand ook voor een tweede... alhoewel ik zeg dat ik er niet teveel met bezig ga zijn, betrap ik me erop van er toch veel aan te denken

Ons eerste kindje is 22 maanden, dus als alles snel lukt, zal er net geen drie jaar tussen zitten...
-
- Pas blauw
Wij hebben ook beslist om voor een 2e kindje te gaan. Ons oudste is nu bijna 14 maand. Ik ben nu een maand gestopt met de pil. En eerst zei ik ook dat ik er mij niet te druk om ging maken omdat we nog tijd hebben. Maar nu ik een paar dagen over tijd ben, kan ik aan niets anders meer denken...Kelliemieke schreef:Bedankt allemaal!
Wel leuk dat jullie allemaal duimen voor ons.
Is er hier nog iemand die voor een volgend kindje gaat? Of ben ik "voorlopig" nog de enige?
-
- Pas blauw
k ben wel al om een test geweest maar die bleek negatief (zie forum ben ik wel zwanger -> duimen maar). Maar toch ben ik niet helemaal overtuigd want m'n borsten doen al een paar dagen raar (een beetje zoals toen ik borstvoeding gaf aan ons zoontje) en bij ons zoontje was de test ook negatief terwijl ik eigenlijk wel zwanger was.
Het zou wel moeten lukken dat het van de eerste keer raak is, maar je weet maar nooit.
k Zal toch nog een beetje geduld moeten hebben...
Het zou wel moeten lukken dat het van de eerste keer raak is, maar je weet maar nooit.
k Zal toch nog een beetje geduld moeten hebben...
- Schorpioentje73
- Pas blauw
- Contacteer:
ik duim in ieder geval ook mee
ook wij hebben beslist voor een 2de te gaan
ook wij hebben beslist voor een 2de te gaan
Laatst gewijzigd door Schorpioentje73 op 30 jun 2007, 22:36, 1 keer totaal gewijzigd.