Emelie, Julie en ?
Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators
-
- Pas blauw
Hallo,
Sinds gisteren weten we dat we een zoontje verwachten...totaal onverwacht want ik was er zeker van dat het opnieuw een meisje ging zijn...nu moet ik dus op zoek naar jongensnamen, maar vind dit zooo moeilijk...kunnen jullie mij helpen?
Wat past bij Emelie en Julie?
Sinds gisteren weten we dat we een zoontje verwachten...totaal onverwacht want ik was er zeker van dat het opnieuw een meisje ging zijn...nu moet ik dus op zoek naar jongensnamen, maar vind dit zooo moeilijk...kunnen jullie mij helpen?
Wat past bij Emelie en Julie?
-
- Pas blauw
-
- Pas blauw
-
- Pas blauw
-
- Pas blauw
Awel, Lowie hoor ik graag, maar mijn kat heet ook al Lowie...is daarom niet dierct de juiste keuze denk ik
Heb er gisteren nog eens met mijn man over gehad en hij hoort ook graag Simon...maar ik heb de naam deze morgen verandert in Siemen...en dat horen we eigenlijk beide graag... goh vind het echt moeilijk...wij hadden eigenlijk nooit een jongensnaam en dat is ook nooit nodig geweest, maar nu...kan er echt maar niet aan wennen dat ik een zoontje ga krijgen...ben altijd zo meisjes gezind geweest dat ik nu echt niet goed weet hoe ik dit moet gaan aanpakken...

Heb er gisteren nog eens met mijn man over gehad en hij hoort ook graag Simon...maar ik heb de naam deze morgen verandert in Siemen...en dat horen we eigenlijk beide graag... goh vind het echt moeilijk...wij hadden eigenlijk nooit een jongensnaam en dat is ook nooit nodig geweest, maar nu...kan er echt maar niet aan wennen dat ik een zoontje ga krijgen...ben altijd zo meisjes gezind geweest dat ik nu echt niet goed weet hoe ik dit moet gaan aanpakken...
dat loopt wel los hoor!! 
gewoon dezelfde opvoeding van je meisje doortrekken
maar dan met wat jongensaccenten hé!!!
er zullen vanaf nu ook wel autootjes in huis komen te liggen (papa gaat dat vast leuk vinden)
een echte voetbal om met papa te sjotten
een stoere fiets op termijn
Ik heb daar enorm van genoten
en nu heb ik een meisje, heel anders maar even mooi en leuk!!

gewoon dezelfde opvoeding van je meisje doortrekken
maar dan met wat jongensaccenten hé!!!
er zullen vanaf nu ook wel autootjes in huis komen te liggen (papa gaat dat vast leuk vinden)
een echte voetbal om met papa te sjotten
een stoere fiets op termijn
Ik heb daar enorm van genoten
en nu heb ik een meisje, heel anders maar even mooi en leuk!!
-
- Pas blauw
- Schorpioentje73
- Pas blauw
- Contacteer:
mag ik eerlijk zijn ? vind dat niet echt voor een jongentje
, sorry hoor
ik begrijp dat je meisjesgezind bent, en je hebt er gelukkig al 2 he, dat je nu een zoontje krijgt maakt het wel compleet vind ik, zo heb je van elks he
ah, ik was ook enorm meisjesgezind, en twas ook wennen hoor toen ik hoorde dat ik een zoontje kreeg, maar je past je snel aan als het er is, je komt er wel
wat dacht je van Thimoty, Jéremy, Louik, ...

ik begrijp dat je meisjesgezind bent, en je hebt er gelukkig al 2 he, dat je nu een zoontje krijgt maakt het wel compleet vind ik, zo heb je van elks he
ah, ik was ook enorm meisjesgezind, en twas ook wennen hoor toen ik hoorde dat ik een zoontje kreeg, maar je past je snel aan als het er is, je komt er wel

wat dacht je van Thimoty, Jéremy, Louik, ...
-
- Pas blauw
-
- Pas blauw