hoe zijn jullie op de naam van kindje gekomen?

Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators

Gebruikersavatar
beerke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 jan 2006, 13:34
Locatie:Maldegem
Contacteer:

Bericht door beerke » 07 nov 2006, 15:49

ah ik dacht dat je nog voor ééntje ging ja nu kunnen andere proberen om uit te breiden.
Afbeelding

onze liefde is beloont met dit mooi engeltje!!!


falderie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:31 mei 2006, 16:21
Locatie:Heestert

Bericht door falderie » 08 nov 2006, 13:40

Katia, dan kan je ons de namen verklappen?? Als je genoeg uitgebreid hebt?? :D Tja, nieuwsgierigheid, das eigen aan de vrouw zeker?? :P

Gebruikersavatar
bioMam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jul 2006, 15:44

Bericht door bioMam » 08 nov 2006, 13:57

Katia ik heb er nog ene voor u voor als ge toch ooit nog een dochter hebt :lol:
Afbeelding
Afbeelding

Katia

Bericht door Katia » 08 nov 2006, 14:22

we hebben zelf nog een meisjesnaam...
en nog 2 jongensnamen, maar nee... toch niet, don't say a word...
tot ik echt volledig 100% overtuigd ben, want ik zeg het, ik wil wel nog, ik durf gewoon niet... En als tijd idd slijt dan heb ik nog 20 jaar voor de boeg normaal...
En aangezien Hugo toch heel graag een zoontje zou hebben :?

Gebruikersavatar
beerke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 jan 2006, 13:34
Locatie:Maldegem
Contacteer:

Bericht door beerke » 08 nov 2006, 15:09

we zullen wachten tot je het definitief weet tot dan mag je het voor je houden maar aangezien je nog wel zou willen en niet durft en hugo nog een zoontje zou willen dan denk ik dat het er nog wel in zit,ma je hebt nog tijd hé dus hoe de namen nog maar voor jou
Afbeelding

onze liefde is beloont met dit mooi engeltje!!!


G&F&S
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jul 2005, 13:57
Locatie:Berchem (Antwerpen)

Bericht door G&F&S » 08 nov 2006, 21:47

Ik had tijdens mijn zwangerzchap van Femke ook enkel jongensnaam en er was me ook gezegd dat de eerste naam die bij je opkwam wel geslacht zou zijn... niet dus

toen ik 8 maand was, keken we naar james bond (ben daar echt geen fan van) en dar deed Famke Janssen in mee. Dat vond ik te hard klinken en te plat ook (ben van antwerpen en dat maken ze dan gewoon plat) en heb er dan Femke van gemaakt.

Voor een jongen hadden we toen Jari (ooit ook op stage in creche) maar die zou ik niet meer gebruiken nu. Voor als ik nu een 2de krijg (ik beslis toch alleen over de namen met inspraak van Femke) dan heb ik al wel een jongensnaam, maar nog geen meisjesnaam... dus wie weet zal ik eerst 8maand moeten zwanger zijn om erop te komen. Maar eerlijk gezegd zou ik het wel liever wat eender weten, maar ja dan is het ook wel spannend tot laatste moment.

Ik heb ook bewust gekozen voor een niet te zeldzame naam (ik ben zowat de enige in belgie met mijn naam) ene waar ni mee gepest kon worden, die ni verkeerd kon worden geschreven ,ni verkeerd uitgesproken enz (maar da laatste kunnen ze nog steeds met Femmeke te zeggen :twisted: )

Doei
G&F
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

Marijke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 dec 2005, 16:15

Bericht door Marijke » 09 nov 2006, 12:38

Wij wisten het eigenlijk allang op voorhand welke voornaam. Ik heb gekozen voor Naomi omdat ik tijdens mijn middelbaar iemand kende die Naomi heette en bij wie ik goed kon opschieten. Het is voor ons ook een universele naam die overal kan gebruikt worden vind ik. We dachten natuurlijk ook aan Naomi Campbell, maar dat was de reden niet ! :lol:
Een jongensnaam staat ook al een tijdje vast, en ja we hopen dat het volgende kindje een jongen zal worden, maar een meisje mag het ook zijn hoor :wink:
Afbeelding

Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Voornaampjes”