uitgerekende bevallingsdatum halen???

Moderators:Dagmar, Moderators

Gebruikersavatar
Ingetjeuh
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:06 aug 2007, 14:09
Locatie:Beveren-Waas
uitgerekende bevallingsdatum halen???

Bericht door Ingetjeuh » 09 okt 2007, 16:39

ik denk niet dat ik eind november zal halen. iedereen die ik tegenkom of waar ik bij langs ga zegt dat het al veel gezakt is... en ik begin al wat last te ondervinden van voorweeën... moet donderdagnamiddag naar de gyneacologe aan de monitor, dus we zullen dan wel zien... ik moet wel zeggen dat ik de laatste weken veel heb gedaan op vlak van opruimen en opkuisen omdat ons appartement te huur staat en er mensen komen kijken, misschien iets TE hevig geweest? ik weet het niet... zit met vanalles in mijn hoofd voor de verhuis, de keuze van het behangpapier, wat we nog moeten kopen, wanneer de geïnteresseerden naar ons appartement komen kijken,.... het wordt een beetje hectisch... khoop enkel dat ik 12 november haal want dan moeten we 's middags beiden ons handtekening gaan zetten op het contract van onze toekomstige woning :? het was al niet gemakkelijk met mijn ventje zijn werk om op de juiste dag te komen nu past het en nu ben ik bang dat ik het niet zal halen ...
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 09 okt 2007, 20:19

Dat is iets dat je echt niet op voorhand kan zeggen hoor.. Ik ken nog mensen die heel lang voorweeën hadden en dan toch nog overtijd gingen hoor! :wink: En ja, als het komt, dan komt het hé, je kan moeilijk je benen toepitsen hé! :wink:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
bijou
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2006, 16:33
Locatie:Turnhout

Bericht door bijou » 09 okt 2007, 20:34

Daar zou ik me vooraf weinig zorgen om maken. Ik droeg ook heel laag, dus iedereen die ik zag zei van amai, gij draagt die nooit uit. Maar jawel, zelfs over tijd.
Afbeelding

Gebruikersavatar
femmie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:07 jan 2007, 18:28
Locatie:merksem

Bericht door femmie » 09 okt 2007, 20:36

ooh ik ken da ze hebben da tegen mij ook altijd gezegd en ben zelfs nog een week overtijd gegaan hoop er niet te hard op want al shet dan niet zo is duurt het nog langer!!!
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 09 okt 2007, 20:58

Die voorweeën zijn wel normaal bij een tweede dat je daar zoveel last van hebt.
En het laag zitten, het kan nog altijd dat je toch je tijd uitdoet.
Eventueel komt contract mss tot bij jou? :D
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding


Gebruikersavatar
Ingetjeuh
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:06 aug 2007, 14:09
Locatie:Beveren-Waas

Bericht door Ingetjeuh » 09 okt 2007, 21:13

jama nee het is op een week tijd veel lager komen te zitten... daarom ben ik eigenlijk een beetje ongerust, het doet soms pijn wanneer het kindje beweegt... maar we zullen donderdag wel zien als ik trug ben van de gyneacologe
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Countdown”