Dagmar..
Moderators:Dagmar, Moderators
Zoveel aprilmama's, Komen jullie ook eens kijken op het forum van de apirlmama's? Kunnen we samen aftellen.Dagmar schreef:
April '05:
11/04: Tinny
12/04: Hilde
18/04: Isake
20/04: Keuntje
21/04: Hade
25/04: Isa
29/04: Ness
29/04: Madouce
30/04: mama voor het eerst
Amai Isake, ik zou ook zot worden hoor. Zo gans de dag moeten rusten. Een zwangerschap duurt al zo lang en als je dan niet veel om handen heb, is het zeker 100 x erger.Isake schreef:Mij hebben ze niets verplicht hoor, maar ik kon nie anders, in januari heb ik een niercrisis gehad en toen hebben ze mij een stent gestoken he en daar door had ik veel problemen met mijn nier en ik moest wel liggen om geen pijn te hebben maar toen zat ons kleintje nog dwars!
Sinds vorige week heb ik geen last meer aan mijn nier maar in mijn heup en been, en blijkbaar heeft ze haar gedraaid en zit ze met haar hoofdje nu toch goed, waardoor ze tegen mijn bekken duwt zeker en van dat heb ik zoveel pijn denk ik , want toen ik het tegen de gyn zei heeft ze er eigenlijk niets op geantwoord!
Ik kan wel efkes op een stoel zitten he, maar nie voor lang, best zit ik nu in de zetel want als ik nu lig dan wordt de pijn in mijn been nog erger!
Voor de moment weet ik niet hoe ik mij moet zetten, miljaarde toch!!!!!!!!
Hoe ik mijn dagen vul? tis om zot van te worden, tv-kijken, op pc bezig zijn en de libelle lezen!!!En nu ga ik mij toch een warme douche nemen, dan gaat het ook al beter met da warm water op mijn been!!!!!
groetje, tot strakskes!!!!
De volgende dagen gaan we hier een echte babyboom krijgen.. Ik ben al benieuwd naar alle wondertjes!Dagmar schreef: 19/04: Wilmaturtle
20/04: Keuntje
21/04: Hade
25/04: Isa
26/04: Trui
29/04: Ness, Madouce en Fanny
30/04: mama voor het eerst