Donderdag!!!!!!

Moderators:Dagmar, Moderators

Gebruikersavatar
yassira
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 nov 2006, 17:54
Locatie:antwerpen
Contacteer:
Donderdag!!!!!!

Bericht door yassira » 16 jul 2007, 14:19

jah dames....
net terug van Barudy en donderdag om 20u15 moet ik binnen :D (hij heeft wel gezegd: als je dan nog niet bevallen bent had aan de monitor vrij regelmatig (om de 5a6 min.) harde buiken)
Volgens hem zou ik dan vrijdagochtend zo'n 4 cm opening moeten hebben (daar gaat mn nachtrust :lol: ) en erngens tussen de middag en avond zou mn prutske er moeten zijn :D

Maak me toch wel een beetje zorgen over de grote van zn hoofdje hoor

toen hij belde naar de materniteit om te vragen of er nog plaats was voor donderdag/vrijdag moest hij de gegevens doorgeven en toen ging het over die cmv en daarachter zei hij en... een groot hoofd

Zat ik zo te kijken dus zei hij toen hij ophing ik heb je al gezegd dat het geen watrerhoofd is maar het is wel iets groter dan gemiddeld dus daar moeten ze wel wat rekening mee houden

En hij had ook eerst gevraagd (voor de echo en dat telefoontje)of ik liefst deze week nog of anders volgende week wou ingeleid worden
Maar na de echo (en die telefoon dus he) zei hij dat hij toch niet van plan was nog heel lang te wachten omdat zn hoofd groter is dan normaal en er anders nog veel meer kans op een kiezersnede zou zijn :?

Aangezien hij zo over dat hoofdje bezig was vroeg ik of zn lengte dan ook meer zou zijn maar hij is maar ongeveer 50 cm (en weegt 3kg250) :?

Ik zie nu toch echt rare beelden voor mij zene :lol:


Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 16 jul 2007, 14:27

joehoe!!!! je kan gaan aftellen!!!!
een groot hoofdje is niet zo erg hoor!!!
niels had ook een vrij groot hoofd zeiden ze, maar toen hij geboren was, was daar niets van te merken!!!
Niels is wel geboren met een KS maar dat lag niet aan zijn groot hoofdje

tel maar af, en geniet nog van de laatste momenten met je hummeltje in je buikje
en even er stevig tegenaan
en dan.......................wordt je geduld beloond met een pracht van een babietje!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
nikitje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 jul 2007, 16:41
Locatie:Geraardsbergen
Contacteer:

Bericht door nikitje » 16 jul 2007, 14:27

hoi je bent er bijna dan...

ik zou me voor de moment geen zorgen maken over dat hoofd, ten 1st je kan er uiteindelijk nu toch niets aan doen en 2de normaal is je dokter verplicht je alles te vertellen, dus als hij je zegt dat het "gewoon" iets groter is dan gemiddeld , dan zal dat wel zo zijn hoor

nou ik wens je alvast succes en hopelijk niet te veel pijn en dergelijke, dat het vlug mag gaan he

groetjes annika
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Nino!
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jul 2007, 17:31
Locatie:Nieuwkerken

Bericht door Nino! » 16 jul 2007, 14:32

Mijn 2° had ook een groot hoofd maar als je bekken te smal zou zijn of zoiets zou de gyn je dat al gezegd hebben en een keizersnede voorgesteld hebben. Dat komt wel goed!

En ja, geniet nog maar wat van je buikje...Niet te geloven bijna, hé, binnenkort hou je zo'n klein wondertje in je armen en zal je eindelijk weten wie je leven komt verrijken!!

In elk geval al een vlotte bevalling gewenst!

Gebruikersavatar
mieke1983
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jan 2007, 17:22
Locatie:poperinge
Contacteer:

Bericht door mieke1983 » 16 jul 2007, 14:34

ale je kan er een datum op plakken , veel succes hoor
Afbeelding

trotse mama van 3schatten

http://defluppe.spaces.live.com/


Gebruikersavatar
Annubis
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2005, 15:17
Locatie:pulderbos(zandhoven)
Contacteer:

Bericht door Annubis » 16 jul 2007, 14:43

de metingen kunnen wel wat afwijken hoor ! maar het is makkelijk dat als je nen datum hebt ! TIP : eet aub donderdag in de dag niet teveel want je krijgt een lavement en de eerste keer dat ik dat kreeg had ik ook een inleiding en ben nog lekker gaan eten in de cafetaria eerst . ik kreeg dat lavement en het toeterde nogal op de wc en wat er uit kwam amai dat was enorm !!! bij mijn tweede kreeg ik dat smorgens en was dus ver nuchter en toen viel het allemaal heel goed mee .
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 16 jul 2007, 14:50

:lol: Annubis :lol:
Maar je hebt overschot van gelijk!
Ik spreek ook uit ervaring... :lol:

Yassira, donderdag....je kan echt wel aftellen dan. Geniet nog van je laatste daagjes, want je buik ga je gegarandeert nog missen :lol:
Heb jij een nr van hier iemand of pm ik het mijne door? (als dat al niet gebeurd is....)
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
yassira
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 nov 2006, 17:54
Locatie:antwerpen
Contacteer:

Bericht door yassira » 16 jul 2007, 14:56

tzal inderdaad wel niks zijn maar gewoon het gedacht ze zeggen een groot hoofd tja wat moet je je daar dan bij voorstellen he :lol:

wat dat genieten betreft doe ik zeker !! Die buik begon een beetje zwaar te worden maar nu ik weet dat het bijna zover is begin ik hem al te missen :lol:

Gebruikersavatar
Annubis
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2005, 15:17
Locatie:pulderbos(zandhoven)
Contacteer:

Bericht door Annubis » 16 jul 2007, 15:00

ik had drie zoontjes met een heel klein hoofdje en een smal lijfje ! ik ben nu wel redelijk mollig maar heb een smal bekken dus ... amai wat spannend zeg ! nog even en je hebt je kleine prinsje in je handen . en ik ben JALOERS op u omdat ge bevalt en omdat het bij BARUDY is :lol: :lol: :lol: :D :wink: :P
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)

Gebruikersavatar
yassira
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 nov 2006, 17:54
Locatie:antwerpen
Contacteer:

Bericht door yassira » 16 jul 2007, 15:03

Annubis bedankt voor de tip ik zat ook al met het idee :lol: lijkt me maar een vieze bedoening :lol:

Sandy: ja hoor ik heb iemands nr : de jouwe :lol: denk dat het ongeveer een goeie maand geleden is dat je me die hebt gegeven :D

Nino er is geen bekkenmeting gebeurd dus ja.... maar we zullen wel zien he
Het is inderdaad heel moeilijk te geloven nu is het plots heel erg dichtbij maar het lijkt tegelijk ook nog ontzettend ver weg (tja hoe leg je zoiets deftig uit??)

Raar wat er nu allemaal door me heengaat

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 16 jul 2007, 15:05

Ik stuur af en toe wel eens mijn nr door, dus ik hou dat niet zo allemaal bij...
Dan zal ik vrijdag mijn gsm maar lekker dicht bij me houden!
Blijf je de volle 5 dagen of kom je vroeger naar huis?
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
yassira
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 nov 2006, 17:54
Locatie:antwerpen
Contacteer:

Bericht door yassira » 16 jul 2007, 15:05

:lol: :lol: hahaha je moet s passeren he misschien kom je hem dan tegen :lol:

Hij heeft mij vandaag wel gepijnigd ze hij ging de opening eens controleren zei hij :? na 10 min. kwam hij tot de conclusie dat hij er niet bij kon :?

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 16 jul 2007, 15:07

Hoe bedoel je, hij kon er niet bij??
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
yassira
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 nov 2006, 17:54
Locatie:antwerpen
Contacteer:

Bericht door yassira » 16 jul 2007, 15:08

ik blijf 5 dagen (ff lekker uitrusten en me in de watten laten leggen he :lol: )

Zeg Annubis hoeveel mensen worden er toegelaten in de arbeidskamer??niet dat ik heel mn familie in de buurt wil ofzo maar er zijn 2 mensen die ik toch heel graag heel dicht bij mij zou hebben en ben het daarstraks vergeten vragen maar aangezien jij daar al gelegen hebt weet jij het misschien


xx

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 16 jul 2007, 15:10

Ik denk dat just maar de partner toegelaten wordt. Of ja, dan iemand anders.
Maar niet teveel volk.
Als je dat op voorhand vraagt, mogen er mss meer mensen bij de bevalling aanwezig zijn.
Kijk eens diep in zijn ogen, het helpt mss. Ik heb me laten vertellen dat die gyn van jullie nog niet zo lelijk is, dus.... :lol:
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
nikitje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 jul 2007, 16:41
Locatie:Geraardsbergen
Contacteer:

Bericht door nikitje » 16 jul 2007, 15:11

Hij heeft mij vandaag wel gepijnigd ze hij ging de opening eens controleren zei hij na 10 min. kwam hij tot de conclusie dat hij er niet bij kon
dat moet pijnlijk geweest zijn , ik had vrijdag al last van het inwendigonderzoek en dat heeft hooguit 1 min geduurd :?
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
yassira
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 nov 2006, 17:54
Locatie:antwerpen
Contacteer:

Bericht door yassira » 16 jul 2007, 15:11

mja dat was wat hij zei: ik ga u ff ambeteren, euhm ik kan er zelfs niet aan misschien met een vinger maar zelfs dat bleek niet te lukken want naast gesloten staat een groot vraagteken :roll:

Gebruikersavatar
Annubis
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2005, 15:17
Locatie:pulderbos(zandhoven)
Contacteer:

Bericht door Annubis » 16 jul 2007, 15:13

yassira schreef:ik blijf 5 dagen (ff lekker uitrusten en me in de watten laten leggen he :lol: )

Zeg Annubis hoeveel mensen worden er toegelaten in de arbeidskamer??niet dat ik heel mn familie in de buurt wil ofzo maar er zijn 2 mensen die ik toch heel graag heel dicht bij mij zou hebben en ben het daarstraks vergeten vragen maar aangezien jij daar al gelegen hebt weet jij het misschien


xx
1 iemand mag er bij u ! misschien dat ze een uitzondering maken maar ik denk het niet ! hij zal u heel waarschijnlijk getoucheerd hebben en gestript daarmee dat hij zei dat je donderdag misschien niet haalde .
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)

Gebruikersavatar
yassira
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 nov 2006, 17:54
Locatie:antwerpen
Contacteer:

Bericht door yassira » 16 jul 2007, 15:14

sandy schreef: Ik heb me laten vertellen dat die gyn van jullie nog niet zo lelijk is, dus.... :lol:
Mmmmm waar heb je dat vandaan ??? :lol: :lol: :lol:
sandy schreef: Kijk eens diep in zijn ogen, het helpt mss.
Met plezier :lol: !!!

in de verloskamer zelf weet ik dat er maar een persoon bij mag zijn maar vroeg me af of dat ook zo was voor je daar naartoe word gebracht

Gebruikersavatar
yassira
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 nov 2006, 17:54
Locatie:antwerpen
Contacteer:

Bericht door yassira » 16 jul 2007, 15:17

Annubis schreef:
hij zal u heel waarschijnlijk getoucheerd hebben en gestript daarmee dat hij zei dat je donderdag misschien niet haalde .
hij had dat al gezegd toen ik net binnenkwam en hij de resultaten van de monitor had gezien

Gebruikersavatar
Annubis
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2005, 15:17
Locatie:pulderbos(zandhoven)
Contacteer:

Bericht door Annubis » 16 jul 2007, 15:19

hihihi er staat hier op het forum een foto van hem maar in t echt is hij veel mooier :wink:

awel eerst was mijn mama en mijn nicht erbij en mijn ventje was onderweg . dus in de kamer dat je ligt voordat je bevalt kan het als je het lief aan je vroedvrouw vraagt . ooh ja verschiet niet als je er vrouwen hoort roepen he zijn meestal islamitische vrouwen of negerinnen die moeten dat naar het schijnt van hun geloof . en nog iets barudy is niet zo voor epu dus bereid je voor dat hij zegt dat het te lang duurt voor de anestesist er is . ook komt hij wel 50 keer kijken hoe het met je gaat en is dan heel lief en pept je op . het is precies of het is dan dat je zijn vrouwke bent en je moet bevallen dat hij je handje vasthoud .
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 16 jul 2007, 15:29

Wat een gyn, wat een gyn....
moest ik zwanger zijn, ik kwam speciaal voor hem naar antwerpen.
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
yassira
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 nov 2006, 17:54
Locatie:antwerpen
Contacteer:

Bericht door yassira » 16 jul 2007, 15:30

Annubis schreef:hihihi er staat hier op het forum een foto van hem maar in t echt is hij veel mooier :wink:

awel eerst was mijn mama en mijn nicht erbij en mijn ventje was onderweg . dus in de kamer dat je ligt voordat je bevalt kan het als je het lief aan je vroedvrouw vraagt . ooh ja verschiet niet als je er vrouwen hoort roepen he zijn meestal islamitische vrouwen of negerinnen die moeten dat naar het schijnt van hun geloof . en nog iets barudy is niet zo voor epu dus bereid je voor dat hij zegt dat het te lang duurt voor de anestesist er is . ook komt hij wel 50 keer kijken hoe het met je gaat en is dan heel lief en pept je op . het is precies of het is dan dat je zijn vrouwke bent en je moet bevallen dat hij je handje vasthoud .
Jah en hij zag er vandaag weer ontzettend goed uit kwam wel net van de o.k dus met dat groen mutske en masker moest ik toch ff lachen

Volgens mij ben ik zo een die zelf gaat liggen roepen :lol:

Wat die epi betreft vind ik niet zo erg ik wou zo bij zo PROBEREN om zonder te bevallen dus als je dan nog een gyn habt die er zobijzo al niet zo voor is is dat gewoon een extra steuntje he
heb wel al gehoord dat de weeen pijnlijker zijn als anders als je word ingeleid maar dat zullen we dan wel zien

MAAR 50x ?? :lol: :lol:
Laat maar komen zou ik zeggen :lol:

Gebruikersavatar
Annubis
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2005, 15:17
Locatie:pulderbos(zandhoven)
Contacteer:

Bericht door Annubis » 16 jul 2007, 15:30

awel om eerlijk te zijn met mijn laatste zwangerschap mistte ik hem enorm . de pestel is een hele toffe maar het is toch niet hetzelfde als barudy .
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)

Gebruikersavatar
yassira
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 nov 2006, 17:54
Locatie:antwerpen
Contacteer:

Bericht door yassira » 16 jul 2007, 15:31

Ja ja Sandy tis gewoon de perfecte :lol:
(Amai als die hier ooit opt forum terecht komt :lol: )

En nu zal ik me s ff naar de abdijstraat begeven en zien wat ik nog allemaal kan (en moet)kopen voor mn prutske

Gebruikersavatar
nikitje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 jul 2007, 16:41
Locatie:Geraardsbergen
Contacteer:

Bericht door nikitje » 16 jul 2007, 15:32

amai hier word zo gestoefd op die gyn... tis dat antwerpen niet bij de deur ligt anders kwam ik ook eens een kijkje nemen hoor

over die pijnlijkere weeën kan ik niet veel zeggen ben vorige keer ook ingeleid geweest en vond het wel pijnlijk, maar ik kan niet vergelijken met een spontane bevalling, ik denk dat het ook wat van persoon tot persoon is

groetjes
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Mieke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 nov 2005, 10:56
Locatie:Bilzen
Contacteer:

Bericht door Mieke » 16 jul 2007, 15:33

Plezant om te horen!! Nu weet je met zekerheid dat je je prutske vrijdag in je armen mag houden en knuffelen!! Spannend zeg.
Geniet dan nu nog van jullie laatste daagjes samen met zijn tweetjes.
Veel succes!! Je gaat dat prima doen! :wink:

Gebruikersavatar
Annubis
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2005, 15:17
Locatie:pulderbos(zandhoven)
Contacteer:

Bericht door Annubis » 16 jul 2007, 15:38

ik heb een record inleiding gehad ! ik heb 17u en een half aan het afzien geweest . HEEL PIJNLIJK maar ik heb nog 2 kinderen daarachter gekregen dus de pijn ben je vlug vergeten .
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)

Gebruikersavatar
jenny
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 feb 2006, 13:00
Locatie:Brussel
Contacteer:

Bericht door jenny » 16 jul 2007, 16:54

Ik ben ook ingeleid geweest en voor mijn eerste een bevalling van 3,5 uur...dus het kan elke weg op :)

Mijne gynae was ook niet voor epi, en ik ging er ook vanuit dat ik ging proberen zonder, en het is zonder gebeurd :) de eerste 3 cm heb ik niet gevoeld...de ganse nacht zo'n sonde gehad, voor het weken van mijn baarmoederhals, ik zou weeën kunnen gehad hebben of al in arbeid zijn gegan, awel niets van gevoeld :) zelf wat kunnen slapen :) maar nadat ze mijn water hebben gebroken rond 8 uur de morgen daarachter ging het niet echt voorruit en heeft hij mij een baxter gegeven, daar heb ik 7cm op 45 min gekregen...dat deed pijn...tevens als die persweeën... vooral omdat ik niet mocht mee duwen, ons pruts was nog niet genoeg ingedaald :(, maar uw lichaam is daarvoor gemaakt en neemt het automatisch over... ik weet nog vaag hoe het was, het was op den duur instinctief...en het klinkt als een cliché...maar ge vergeet het onmiddellijk daarachter en denk je net als ik en vele anderen aan de toekomst, en wie weet aan een tweede :)

Maar hier zit manlief niet echt mee :( maar we zullen eraan werken :)

Bij mij was ook de schrik dat de kleine niet door mijn bekken zou kunnen gaan, maar uiteindelijk geen probleem :)
dus gewoon op jou laten afkomen en niet ongerust maken, dat is het beste :lol: en vooral genieten van de laatste dagen...genieten genieten genieten, ik heb het gevoel dat ik niet genoeg genoten heb van mijn laatste dagen zwangerschap...ik mis het nu zooo...

Maar wat je in de plaats voor zal krijgen is nog 1000x mooier dan een zwangerschap...genieten dus van alles wat nu komen zal...

dus veel succes voor de bevalling...

Gebruikersavatar
proudfather
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 jun 2007, 17:04
Locatie:millen (riemst)

Bericht door proudfather » 16 jul 2007, 16:55

wij duimen allemaal om ter hardst voor jou en veel succes binnen een dikke week hé
:D
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

toekomstige van wenneke


Plaats reactie

Terug naar “Countdown”