hoi allemaal. eu katharina heel erg bedankt voor deze topic, het doet mij wel iets zo weten dat er mensen achter je staan voor de bevalling. wat ik jammer genoeg niet kan zeggen van mijn familie als ik het zo al mag noemen

het geeft mij nieuwe moed en ik hoop ook zelf van harte dat alles goed gaat tijdens de bevalling al zit de schrik er goed in. ik loop al een hele week met lage rugpijn en voorweeen die maar niet willen doorzetten. gevolg is dat ik dus oververmoeid ben. morgen moet ik naar de gyn en dan zullen we zien wat er gezegd word, ze ging bespreken met ons om het in te leiden. ik hoop dat ze daar direct of zo vlug mogelijk haar werk kan van maken want ik ben uitgeput , heb precies een lichaam van iemand van in de 90. ook neemt men beebje zen eigen reserves op omdat ik geen werking meer heb van placenta of toch weinig en heel weinig vruchtwater. gevolg is dus dat men beebje ipv verdikt vermagerd. ik heb denk ik wel goei argumenten om het zo vlug mogelijk te laten afkomen 1) hoge bloeddruk,2) verminderde werking placenta,3) te weinig vruchtwater wat wijst op groeivertraging beebje en dikke olifanten poten haha. dus we zullen zien.
ik laat jullie zeker iets weten en anders denk ik wel dat nina hier op de site wel iets neerpent over de kleinen.
grtjs en nina nog es fel bedankt hoor
lien en jonathan