januari mama's
Moderators:Dagmar, Moderators
Er zijn er wel wat...
doe het allemaal heel goed en een wolk van een baby toegewenst!!!
Het nieuwe jaar kan niet mooier starten!!
doe het allemaal heel goed en een wolk van een baby toegewenst!!!
Het nieuwe jaar kan niet mooier starten!!
Ik wacht nu elke dag op een teken van leven: allee, leven voel ik genoeg... Op een teken dat de bevalling EINDELIJK begonnen is.
Ik ben het zwanger zijn ondertussen stilaan beu en ik verlang ernaar om mijn kindje in mijn armen te nemen. Volgens de uitgerekende datum nog 10 dagen, maar een beetje vroeger mag voor mij ook
In elk geval bedankt dat jullie allemaal zo meeleven!!!
Aditi
Ik ben het zwanger zijn ondertussen stilaan beu en ik verlang ernaar om mijn kindje in mijn armen te nemen. Volgens de uitgerekende datum nog 10 dagen, maar een beetje vroeger mag voor mij ook

In elk geval bedankt dat jullie allemaal zo meeleven!!!
Aditi
pfff, op deze moment was Anta al 4 dagen oudflupke schreef:Nog iets meer dan drie weken te gaan. Allez... als alles volgens schema verloopt. Deze week werk ik nog halve dagen en vanaf 08/01 ga ik in bevallingsverlof![]()
Als ons kleintje enkele dagen op zich laat wachten kan ik nog wel een februari-mama worden

Ik mag de spits afbijten voor januari 2007, denk ik, WANT wij zijn ondertussen met 3!
De nacht van 2 op 3 januari is mijn water gebroken en om 9u06 was onze kleine Mila er al. Op mijn blogje http://baby.barbe.be
vind je een massa mooie fotootjes van onze kleine schat...
Vandaag zijn we voor de eerste dag thuis. Dus ik heb niet zoveel tijd voor lange verhalen. Ik bezorg jullie binnenkort wel alle details.
Een dolgelukkige (maar ook erg vermoeide )
Aditi
De nacht van 2 op 3 januari is mijn water gebroken en om 9u06 was onze kleine Mila er al. Op mijn blogje http://baby.barbe.be
vind je een massa mooie fotootjes van onze kleine schat...
Vandaag zijn we voor de eerste dag thuis. Dus ik heb niet zoveel tijd voor lange verhalen. Ik bezorg jullie binnenkort wel alle details.
Een dolgelukkige (maar ook erg vermoeide )
Aditi