bijan terug thuis

Moderators:Dagmar, Moderators

bioMam
Pas blauw
bijan terug thuis

Bericht door bioMam » 30 okt 2006, 13:02

ik werk maar halftijds maar het steekt me al lang tegen en ik was van meet af aan blij dat dit een tijdelijke job ging zijn om te proberen of het meeviel maar de combinatie met de kids en vooral dan onze jongste (die zo weinig slaapt) maakt het voor mij persoonlijk gewoon loodzwaar. Sinds de dag dat ik wist dat mijn contract enkel tot 17/11 verlengd werd ben ik eerlijk gezegd beginnen aftellen :oops: en ik kijk er enorm naar uit om (hopelijk) effe terug op adem te kunnen komen binnenkort. Ik moe t nog 3 weken werken waarin 3 volle en 3 halve dagen want joepie er zijn nog feestdagen ook deze maand. Op 17/11 tegen 18 uur zal ik er voor het laatst buitenstappen en ik ben er niet rouwig om.

Hopelijk zal ik dan terug wat op mijn positieven komen en wie weet ga ik dan eindelijk eens werk maken van een droom en een aantal praktische punten die ik nu steeds maar uitstel.
Afbeelding
Afbeelding

bioMam
Pas blauw

Bericht door bioMam » 30 okt 2006, 13:03

oeps typfout in de titel ... bijan moet bijna zijn
Afbeelding
Afbeelding

Sofie
Pas blauw

Bericht door Sofie » 30 okt 2006, 13:14

Ik kan me goed voorstellen dat het zwaar is! Wat voor werk doe je? Ik denk er soms over na om terug te gaan werken (nu niet hé, maar als Fjodor naar school gaat), maar vraag me af of ik niet liever bij hem thuisblijf. Ahja, zorgen voor later :D
Afbeelding

bioMam
Pas blauw

Bericht door bioMam » 30 okt 2006, 13:27

't is een bureaujob - vooral administratie maar heel gevarieerd => ik zit meestal alleen en run de hele boel van een vzw die de belangen behartigt van de leden (= een heleboel artsen) en het werk op zich is echt geen probleem (eerder onder mijn niveau zelfs) maar de combinatie met de eeuwivge gebroken nachten nekt me echt ... en als ik dan zie dat mijn loon met meer dan 100 Euro gezakt is omdat ik voroige maand een week ziek was (en ik snap dat niet want ik geloof echt dat 't dan onder gewaarbordgd loon moet vallen) dan ben ik helemaal voor "weinig" aan 't werken. Het eeuwige dillema is dat er meer inkomsten nodig zijn om deftig rond te komen, maar ik kan mezelf toch echt niet gaan ziek werken voor een habbekrats ook niet en ik weet dat ik fysiek gewoon niet heel sterk ben: ik ben snel ziek en kan deze combinatie (met een halftijdse job die niet heel ver van huis is en waar ik mijn uren zelf mocht kiezen) al niet volhouden dus ik kijk er des te meer tegenop om weer iets anders te moeten gaan zoeken. Bij de RVA kan ik niet zeggen dat ik het niet aankan en ik moet me daar zelfs opgeven als voltijds werkzoekende want anders dan ben ik mijn werkloosheidsuitkering vast ook (grotendeels) kwijt en ik heb al zittne rekenen om TBM te worden maar noch manlief noch onze portefeuille ;) zien dat zitten. Mijn teergeliefde moeder begon ook al van "wat gaat ge hierna nu doen?" maar anderzijds meot ge weten dat zij een tijdje "out" gaat zijn omdat ze een correctie-operatie gaat laten uitvoeren op een litteken en dan wil ze vast weer weken niet meer buitenkomen (zoals bij de oorspronkelijke operatie) en zit ik dus zowat zonder kinderopvang. 'k Overweeg op den duur vanalles maar ik denk dat ik best kalm aan rondkijk en gewoon niet al te rap ga toehappen. Na 28 maanden slaapgebrek begint het me gewoon meer dan zuur op te breken ..
Afbeelding
Afbeelding

Sofie S.
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Sofie S. » 30 okt 2006, 13:33

Groot gelijk!
Rust maar goed uit vooraleer je opnieuw naar werk begint te zoeken.
Er is nog tijd genoeg hé om te werken :wink:
Afbeelding

Afbeelding

bioMam
Pas blauw

Bericht door bioMam » 30 okt 2006, 15:22

Afbeelding

bij aftellen hoort een ticker hè ;)
Afbeelding
Afbeelding

fozke
Pas blauw