Ik ben heel benieuwd...en vind het superspannend...en als jullie willen kunnen jullie dus hier meevolgen he

Moderators:Dagmar, Moderators
Ik weet het ook nog niet lang....Mama belde met de vraag(om 22u.) of ik haar boek nog had "Ik verwacht een baby"....en die had ik hier nog liggen.Anneliefje schreef:eeeeeeeeej, chanche dat ik hier nog kom lezen of we zouden van niets weten!!
Spannend!!
Morgen brengen we Ghandi naar jullie ma dus zullen we daar ook wel wat te horen krijgen!
Ja das juist, al bijna een jaar geleden, niet te geloven eigenlijkAnneliefje schreef:Allé jong, super!!![]()
Kan je je voorstellen dat vorig jaar wij ook in spanning begonnen zitten voor jou? (mhm er klopt precies iets niet aan de zinsbouw maar kweet niet wat)
Zis er weer seKatharina schreef:Ja das juist, al bijna een jaar geleden, niet te geloven eigenlijkAnneliefje schreef:Allé jong, super!!![]()
Kan je je voorstellen dat vorig jaar wij ook in spanning begonnen zitten voor jou? (mhm er klopt precies iets niet aan de zinsbouw maar kweet niet wat)
![]()
Das elk op zijn toer he bij ons....volgend jaar aan jou??
Of eerst nog eens aan mij?Anneliefje schreef:Zis er weer seKatharina schreef:Ja das juist, al bijna een jaar geleden, niet te geloven eigenlijkAnneliefje schreef:Allé jong, super!!![]()
![]()
Das elk op zijn toer he bij ons....volgend jaar aan jou??we zullen we zien, elk op zijn toer dus
Jup, en dan wij 2 ineensKatharina schreef:Of eerst nog eens aan mij?Anneliefje schreef:Zis er weer seKatharina schreef: Ja das juist, al bijna een jaar geleden, niet te geloven eigenlijk![]()
Das elk op zijn toer he bij ons....volgend jaar aan jou??we zullen we zien, elk op zijn toer dus
![]()
Hihi, mijn ma heeft ook naar mij gebeldAnneliefje schreef:Net telefoon gekregen van de vriend van mijn schoonma (= ma van Katharina)
De weeën komen, na een fikse wandeling, om de 5 minuten en ze waren zich aan het klaarmaken om te vertrekken ...