Myla
Moderators:Dagmar, Moderators
Myla is ook aan het aftellen en zoals beloofd geef ik haar hier een duwtje in de rug!! Mss wordt het kleintje dan zo naar beneden geduwd 

Hihi Koen is hier ook altijd bezig "kom er eens uit" ik word overvallen met smsen, mensen vragen "loopt ge nu nog rond?" Soms word ge er zot van zenne. En ik heb altijd gedacht dat ik veel te vroeg ging bevallen
Ach ik hoop zo snel mogelijk dat hem der is. Anders moet iemand zijn nummer geven dan zal ik een smsje sturen als het zover is? Moet niet hoor, maar dan laat ik zeker iets weten.
Liefs x

Liefs x
- Annubis
- Moderator
- Contacteer:
ge zijt niet alleen myla ge zijt niet alleen . ik heb nog nooit zo gebeden voor koeler weer ! ik het zuiders type dat van de warmte houd . het is te veel ik voel me ook niet meer goed in mijn vel erdoor ! en mijn voeten dat zijn precies olifantenpoten !!! pffffffffffffff
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)
Tis waar, tis voor iedereen te warm. Maar tis toch echt niet meer plezant eh. En ja idd dan die olifantenpoten, amai! Maar ik voel me vandaag echt niet lekker, echt zo jankerig... Klinkt mss flauw, maar kan er niks aan doen. Koen is mij hier al aan het uitlachen omdat ik me net aan het afreageren was met k*tvliegen doodmeppen! Ik erger me aan alles nu.
Klaag, klaag, van mij, arme mensjes die dit allemaal maar moeten lezen
Klaag, klaag, van mij, arme mensjes die dit allemaal maar moeten lezen

'k heb hier anders nog k*tvliegen moesten die van bij u allemaal dood zijn
't is niet min he die warmte...
en te zeggen dat ik blij was dat ik in de zomer 3 maanden thuis was, dan kon ik veel 'gaan wandelen' met Niels en 'naar de speeltuin' met Sam enzovoort... Ammehoela
't is nog erger als in de winter nu, want nu kom je helemaal niet buiten
enfin, hopelijk betert het tegen het eind van de week als jij gaat bevallen he Myla

't is niet min he die warmte...

en te zeggen dat ik blij was dat ik in de zomer 3 maanden thuis was, dan kon ik veel 'gaan wandelen' met Niels en 'naar de speeltuin' met Sam enzovoort... Ammehoela

enfin, hopelijk betert het tegen het eind van de week als jij gaat bevallen he Myla
awel dat had ik nu ook se Lena
ik dacht ook... oh lekker 3 maanden gaan wandelen en zo
maar ik kwam met onze niels (geboren in januari) veel meer buiten
't is gewoon veeeeeeel te warm nu!
ocharme Myla
hier ook nog veel vliegen en muggen (en die laatste kunnen we missen als kiespijn. mijn oudste heeft daar een allergie voor)
als ge u geroepen voelt!!
Ik hoop dat het snel in gang schiet hoor!!!
ik dacht ook... oh lekker 3 maanden gaan wandelen en zo
maar ik kwam met onze niels (geboren in januari) veel meer buiten
't is gewoon veeeeeeel te warm nu!
ocharme Myla
hier ook nog veel vliegen en muggen (en die laatste kunnen we missen als kiespijn. mijn oudste heeft daar een allergie voor)
als ge u geroepen voelt!!
Ik hoop dat het snel in gang schiet hoor!!!
-
- Moderator
- Contacteer:
Ik kan best geloven dat je kierewiet wordt van die warmte. Ik ben eind mei bevallen, toen begon het juist warm te worden en ik heb al zo afgezien, niet alleen in de bevallingskamer maar ook gewoon op de kamer. Da was ni te doen. Hopelijk valt het een beetje mee in jouw ziekenhuis.
Veel succes gewenst alvast!
Veel succes gewenst alvast!