Mieke en Lena kunnen ook elk moment bevallen
Moderators:Dagmar, Moderators
Mieke en Lena staan ook op het punt om elk moment mama te worden!
ik wens ze alvast heel veel succes
en tel alvast met hen af naar het grote moment!!!
ik wens ze alvast heel veel succes
en tel alvast met hen af naar het grote moment!!!
-
- Moderator
- Contacteer:
Hier van 't zelfdeMieke schreef:goeiemorgen,
nog steeds niets, zelfs geen kramp, voorwee of weet ik veel wat![]()
Heb al vanalles geprobeerd, ramen gewassen, schweppes gedronken, licht pikant voedsel gegeten....
Ons pruts zal het daarbinnen nog veel te goed hebben![]()
groetjes

ik heb daarnet gehoord van mijn schoonmoeder dat oudere mensen zeggen dat baby's geboren worden na 9 volle manen. Dus ik vlug aant googlen geweest en wat blijkt, vanavond om 20u03 is er de negende volle maan voor mij. Dus allen die duimpjes omhoog.
Heb ondertussen wel al regelmatig wat krampen en veel harde buiken, dus wie weet....
Dus lena en lien, zoek het ook eens op en wie weet....
Heb ondertussen wel al regelmatig wat krampen en veel harde buiken, dus wie weet....

Ben ook es gaan googlen, en 't is kantje boordjeMieke schreef:ik heb daarnet gehoord van mijn schoonmoeder dat oudere mensen zeggen dat baby's geboren worden na 9 volle manen. Dus ik vlug aant googlen geweest en wat blijkt, vanavond om 20u03 is er de negende volle maan voor mij. Dus allen die duimpjes omhoog.
Heb ondertussen wel al regelmatig wat krampen en veel harde buiken, dus wie weet....![]()

Heb het ook eens nagekeken voor Sam, en daar klopt dat ook

Toeval?? Of bakerpraatjes die toch altijd juist zijn??
- Anneliefje
- Pas blauw
niets, nada, noppes!
heb wel regelmatig 'krampjes' maar that's it!
Vannacht zeer slecht geslapen, viel pas tegen half 2 in slaap en tegen 4 uur al weer op voor een volle blaas te ledigen. Sinds gisteren moet ik wel om het kwartier naar de wc spurten, please, zeg me dat dat een begin is..... En soms na het toiletbezoek, krijg ik krampen die gepaard gaan met harde buiken.
Morgen moet ik terug naar de gyn, ben eens benieuwd wat zij mij gaat vertellen....
heb wel regelmatig 'krampjes' maar that's it!
Vannacht zeer slecht geslapen, viel pas tegen half 2 in slaap en tegen 4 uur al weer op voor een volle blaas te ledigen. Sinds gisteren moet ik wel om het kwartier naar de wc spurten, please, zeg me dat dat een begin is..... En soms na het toiletbezoek, krijg ik krampen die gepaard gaan met harde buiken.
Morgen moet ik terug naar de gyn, ben eens benieuwd wat zij mij gaat vertellen....
Hier dus ook nog nikske.
Gisteren is Sam 'voor het geval dat...' blijven slapen bij mijn ouders. Tja, de volle maan moest maar eens werken he
Vanavond mag hij terug in zijn bedje slapen.
Vandaag ga ik wat rommelen hier in huis (sebiet, na een rustpauze
) Beetje rondlopen, zwaartekracht wat laten werken
Wie weet, 't werkt mss
Morgenavond ook terug naar de gyn.
...Hoop doet leven...
Gisteren is Sam 'voor het geval dat...' blijven slapen bij mijn ouders. Tja, de volle maan moest maar eens werken he

Vandaag ga ik wat rommelen hier in huis (sebiet, na een rustpauze

Morgenavond ook terug naar de gyn.
...Hoop doet leven...
Bwa, dat valt nog heel goed mee hoor!! Hier binnen is het gelukkig lekker fris. Dus buiten zien ze me alleen als het nodig isfozke schreef:spannend...met zo'n hitte afwachten tot het begint...amai chapeau zenne!!

Ik heb meer medelijden met de kersverse mama's die nu in het ZH liggen. Daar is het zowieso al benauwd, wat moet dat dan nu niet zijn

En tenandere, voor u is het ook niet zo lang meer hefozke schreef:spannend...met zo'n hitte afwachten tot het begint...amai chapeau zenne!!