countdown voor de eerste schooldag
Moderators:Dagmar, Moderators
Hallo allemaal,
Het begint te korten voor Jonas.
Op 9/1/2006 gaat hij naar school .
Als je hem vraagt , wanneer ga je naar school antwoordt hij : " als de kerstboom weg is" .
Groetjes,
Sigri
Het begint te korten voor Jonas.
Op 9/1/2006 gaat hij naar school .
Als je hem vraagt , wanneer ga je naar school antwoordt hij : " als de kerstboom weg is" .
Groetjes,
Sigri
-
- Moderator
- Contacteer:
- jong moederke
- Pas blauw
- jong moederke
- Pas blauw
Sigri, ik begrijp helemaal hoe je je voelt. Ik heb hierjuist Amber haar boekentas klaargemaakt. Ik heb al een hele dag krampen, gewoon van de zenuwen voor morgen, het is net of dat ik zelf moet gaan morgen. Amber en Caro liggen ook al te slapen.
Veel succes voor morgen, ik laat ook wel iets weten hoe het geweest is.
Veel succes voor morgen, ik laat ook wel iets weten hoe het geweest is.
- Anneliefje
- Pas blauw
-
- Pas blauw
-
- Moderator
- Contacteer:
- jong moederke
- Pas blauw
Het is DAAR dat ik tegenop kijk.
Mijn om had gezegd: doe ze maan op 1/9, maar ik vind ze dan nog zo klein. Als ik dan jou verhaal lees, ga ik nog meer twijfelen.
Misschien doe ik ze na de vakantie in november, dan is ze weer twee maanden ouder.
Ik vind het zo vreselijk dat mijn dochter naar school moet. Ik weet niet...
Mijn om had gezegd: doe ze maan op 1/9, maar ik vind ze dan nog zo klein. Als ik dan jou verhaal lees, ga ik nog meer twijfelen.
Misschien doe ik ze na de vakantie in november, dan is ze weer twee maanden ouder.
Ik vind het zo vreselijk dat mijn dochter naar school moet. Ik weet niet...
Ik weet perfect hoe jij je voelt. Ik zag er zo verschrikkelijk tegenop dat Angelo (mijn man) er moest mee lachen, hij zei dat het precies was of ze naar de slachtbank moest
Gisterenavond zag ik het helemaal zitten omdat het zo goed was gegaan. Naar het schijnt is het wel normaal dat ze de eerste dagen wenen maar ik hoop dat dat vlug over gaat. Ze vond het gisteren nochtans plezant en deze morgen was ze al om 6.20u wakker en zei ze dat ze naar school ging gaan. Ik denk dat ze gewoon moeite heeft om afscheid te nemen. En ze is niet alleen
Ze is altijd bij mijn ma geweest als ik moest gaan werken dus is dat voor haar zeker een grote aanpassing. Ik hoop dat ik één van dezer dagen meer enthousiaste berichtjes kan nalaten

ach dat loopt wel los
het is inderdaad heel aandoenlijk als je ze huilend moet achterlaten...
maar wij zijn ook groot geworden, zegt mijn mama altijd, en wij hebben ook gehuild!!
En inderdaad dat is zo, dus daar trek ik me dan even aan op!
ben benieuwd hoe het bij ons gaat lopen in september!!
Dan gaat ons nielsje ook naar school!
Eerst een broertje of zusje erbij en dan al onmiddellijk naar school!
Zal ook wel een serieuze aanpassing zijn voor dat manneke...
waarschijnlijk heb jij de volgende dagen weer beter nieuws!
dat hoop ik toch!
het is inderdaad heel aandoenlijk als je ze huilend moet achterlaten...

maar wij zijn ook groot geworden, zegt mijn mama altijd, en wij hebben ook gehuild!!

En inderdaad dat is zo, dus daar trek ik me dan even aan op!
ben benieuwd hoe het bij ons gaat lopen in september!!
Dan gaat ons nielsje ook naar school!
Eerst een broertje of zusje erbij en dan al onmiddellijk naar school!
Zal ook wel een serieuze aanpassing zijn voor dat manneke...
waarschijnlijk heb jij de volgende dagen weer beter nieuws!
dat hoop ik toch!
Hallo allemaal,
Had het verslagje van de eerste schooldag in een ander topic geplaatst.
Maandag is Jonas in het klasje direct beginnen te spelen. Alles is maandag heel vlot gegaan. Wij hebben een kus gegeven en dada gezegd en niemand heeft geweend.
Toen we hem gingen halen om 15.50u wou ie niet mee naar huis.
De juf zei dat ie de hele dag flink was geweest. Had een aantal keer pipi op het toilet gedaan. 's Middags had hij alles opgegeten (hij eet er warm).
's Avonds thuis was ons ventje helemaal opgedraaid.
Geen, oren had ie. Waarschijnlijk omdat hij zich de hele dag had ingehouden...
Hij is om half acht gaan slapen en direct in slaap gevallen.
Vandaag moest ie vroeger zijn bed uit. Om half zeven zaten we aan het ontbijt. Hij wou geen boke eten , heeft enkel een mandarijntje gegeten. Heb hem wel bokes meegegeven om in de opvang te eten. Moest hij honger hebben.
Nu zit hij 's morgens van 7.15u eerst in de opvang tot 8.30u. Dan komt de juf de kindjes uit de opvang halen.
In de opvang was het iets mindr deze morgend. Toen we weggingen klampte hij zich vast aan het been van Frank en begon te wenen. Maar dat is nieuw voor hem want hij kent er nog niemand. Hij mocht ons aan de raam uitwuiven en toen was ie toch al gestopt met wenen.
We zijn om half vier gestopt op het werk. Het was nipt maar ietsie na vier waren we bij de school. Jonas was terug heel flink geweest zei de juf.
Nu is ons ventje aan het spelen en seffens wordt hij gewassen. Hij ziet er wel uitgeputter dan gisteren uit.
Groetjes,
Sigri
Had het verslagje van de eerste schooldag in een ander topic geplaatst.
Maandag is Jonas in het klasje direct beginnen te spelen. Alles is maandag heel vlot gegaan. Wij hebben een kus gegeven en dada gezegd en niemand heeft geweend.

Toen we hem gingen halen om 15.50u wou ie niet mee naar huis.
De juf zei dat ie de hele dag flink was geweest. Had een aantal keer pipi op het toilet gedaan. 's Middags had hij alles opgegeten (hij eet er warm).
's Avonds thuis was ons ventje helemaal opgedraaid.

Hij is om half acht gaan slapen en direct in slaap gevallen.
Vandaag moest ie vroeger zijn bed uit. Om half zeven zaten we aan het ontbijt. Hij wou geen boke eten , heeft enkel een mandarijntje gegeten. Heb hem wel bokes meegegeven om in de opvang te eten. Moest hij honger hebben.
Nu zit hij 's morgens van 7.15u eerst in de opvang tot 8.30u. Dan komt de juf de kindjes uit de opvang halen.
In de opvang was het iets mindr deze morgend. Toen we weggingen klampte hij zich vast aan het been van Frank en begon te wenen. Maar dat is nieuw voor hem want hij kent er nog niemand. Hij mocht ons aan de raam uitwuiven en toen was ie toch al gestopt met wenen.
We zijn om half vier gestopt op het werk. Het was nipt maar ietsie na vier waren we bij de school. Jonas was terug heel flink geweest zei de juf.

Nu is ons ventje aan het spelen en seffens wordt hij gewassen. Hij ziet er wel uitgeputter dan gisteren uit.
Groetjes,
Sigri