Nog 10 dagen voor Bartje er is!!!

Moderators:Dagmar, Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen
Nog 10 dagen voor Bartje er is!!!

Bericht door Dagmar » 03 nov 2004, 12:13

Hoi Bart en vrouwtje,

Hopelijk brengt het geen ongeluk (bv dat jullie zoontje ook extra lang blijft zitten :wink: ), maar nog 10 daagjes en jullie kleine wondertje is er!!! Dus eigenlijk kan het nu voor ieder moment zijn!!!! Spannend!!!

Groetjes..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)


Gebruikersavatar
teacher
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2004, 22:49

Bericht door teacher » 03 nov 2004, 21:06

Bart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Binnenkort is het zover dan ben je PAPA. Veel succes en moed in de verloskamer. Ook veel succes en moed aan het vrouwtje.

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Re: Nog 10 dagen voor Bartje er is!!!

Bericht door bart » 05 nov 2004, 20:45

Dagmar schreef:Hoi Bart en vrouwtje,

Hopelijk brengt het geen ongeluk (bv dat jullie zoontje ook extra lang blijft zitten :wink: ), maar nog 10 daagjes en jullie kleine wondertje is er!!! Dus eigenlijk kan het nu voor ieder moment zijn!!!! Spannend!!!

Groetjes..
Dankjewel dat je meeleeft :D
Ik denk ook dikwijls aan jou :D Vooral aan de pijn die je nu moet lijden :? Mijn vrouwtje heeft dat niet, weeën heeft ze niet en ons Bartje beweegt niet meer zo hevig dan een maand geleden. Gemakkelijk vindt ze het niet meer met die hele dikke buik die altijd in de weg zit en gaan is nu eerder waggelen :D Fietsen lukt nog wel :D

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 05 nov 2004, 20:47

teacher schreef:Bart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Binnenkort is het zover dan ben je PAPA. Veel succes en moed in de verloskamer. Ook veel succes en moed aan het vrouwtje.
Dankjewel Glenn :D Ik denk nu bijna alle minuten van de dag dat ik bijna papa ben: een heel speciaal gevoel :D

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 05 nov 2004, 20:52

De pijn valt mee (of ik ben het al gewoon). Meestal heb ik gewoon hele harde buiken, net alsof ik een bal of een blok beton ingeslikt heb, die geen pijn doen. Maar sinds een paar dagen heb ik af en toe, heel laag in mijn onderbuik pijnlijke steken, net alsof Karsten de uitgang dan toch eindelijk gevonden heeft :wink: , maar er niet doorgeraakt!! En dan de teuten (ik veronderstel dat het voetjes of knietjes zijn) die zijn niet meer normaal.. Gisterenavond was ik rustig tv aan het kijken en ineens een hele grote teut op mijn buik, echt een teut van een paar centimeter!!!! Filip zat er met grote ogen naar te kijken en ik.. ik moest naar lucht happen omdat het toch wel pijnlijk was.. Ik denk dat mijn buik de maximale uitrekwijdte bereikt heeft (ik ben er zeker van, sinds 2 weken heb ik striemen op mijn buik..). En nu hoop ik nog altijd dat het spontaan begint, maar anders is het dus maandag (waar we nu eigenlijk wel van uit gaan).. Leg je vrouwtje deze laatste dagen maar lekker in de watten, want ik veronderstel dat ze nu ook niet meer zo goed slaapt!! Die buik hé!!!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)


bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 05 nov 2004, 21:06

Ik zorg heel goed voor mijn vrouwtje EN voor het huishouden :D Het is al lang gepoetst voor dat mijn vrouwtje er aan zou denken om daaraan te beginnen 8) Ze is gelukkig heel tevreden met het resultaat :D
Van slecht slapen heeft mijn vrouwtje niet zoveel last. Ze moet wel elke nacht meerdere keren opstaan omdat ons Bartje het fijn vindt om in haar blaas te knijpen :roll: Ons Bartje beweegt 's nachts wel, maar daar wordt mijn vrouwtje niet dikwijls wakker van, ze geniet er alleen van als ze wakker is :D Mijn vrouwtje blijft nu elke morgen in bed om uitgeslapen te zijn als het begint :D
Hoe hou jij die slapeloze nachten vol :?:

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 05 nov 2004, 21:11

Af en toe ga ik overdag terug slapen, als Mila in 't school is, of nu in de vakantie als ze zelf ook moe is, dan gaan we lekker samen slapen.. En Filip was deze week thuis met het verschot in zijne rug (volgens mij wel niet zo erg als hij de dokter deed geloven), dus als Mila dan niet wilde slapen en als ik echt ne klop had, dan hield hij haar bezig en kon ik lekker gaan rusten!! En op den duur went het wel dat je maar weinig kan slapen.. Bij mij is het dus ook vooral mijne buik die in de weg zit, of ik geraak niet meer gemakkelijk omgedraaid, dan wordt ik helemaal stijf wakker. Dan moet ik me omdraaien, de juiste slaaphouding vinden en dan kan ik eindelijk verder slapen.. Nog even en we moeten een takelkraan laten komen om mij om te draaien :wink: .. Ik denk dat ze Karsten juist op tijd laten komen!!!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 05 nov 2004, 21:21

Een takelkraan :D :lol: Ik zie het al gebeuren :D

Filip thuis deze week, dat was wel goed:
op Mila passen
er zijn voor als het begon, geen probleem om hem te zoeken
...
heeft hij jou geholpen in het huishouden :?:

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 06 nov 2004, 08:14

Jaja, hij heeft eten gemaakt en geholpen met de afwas. De was en de strijk heb ik zelf maar gedaan, maar ik weet ook niet of ik hem dat zou toevertrouwen (de was dan), dan hebben we allemaal roze ondergoed of zo (cliché, cliché). Ik ga vandaag nog snel met een dweil door het huis en dan is alles in orde voor maandag.. Dat is wel het voordeel van ingeleid te worden, je weet wanneer je weg bent!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 07 nov 2004, 16:12

Dus toch goede punten voor Filip :D
En een mooi opgeruimd en gepoetst huis als Karsten komt :D
Gelukkig voor jou, dan kan je morgenvroeg gerust vertrekken :D
Wanneer gaat Mila weg :?: of komt er iemand in huis :?:

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 17 nov 2004, 22:59

Dankjewel dat jullie meegeleefd hebben :D
Ons Bartje is geboren en morgen komt hij naar huis :D
We zijn er klaar voor :D De maxi-Cosi staat al in het ziekenhuis :D

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 17 nov 2004, 23:01

Dagmar schreef:Jaja, hij heeft eten gemaakt en geholpen met de afwas. De was en de strijk heb ik zelf maar gedaan, maar ik weet ook niet of ik hem dat zou toevertrouwen (de was dan), dan hebben we allemaal roze ondergoed of zo (cliché, cliché). Ik ga vandaag nog snel met een dweil door het huis en dan is alles in orde voor maandag.. Dat is wel het voordeel van ingeleid te worden, je weet wanneer je weg bent!
Hoi Dagmar :D
Helpt Filip je nu ook :?:
Loopt het al terug allemaal op wieletjes :?:


Plaats reactie

Terug naar “Countdown”