Mijn kleintje is een echte woelwater dus dat belooft nog.
S'nachts weer slecht geslapen, kreeg me weer niet gedraaid en kon alleen op mijn linkerkant liggen. Hopelijk kan ik straks een dutje doen.
Ook hier zijn we aan het aftellen, gisteren voor de eerste keer heb ik mijn gyne eens zien lachen. Binnenkort is hij weer op verlof en dan kan het goed zijn dat ik met een andere gyne moet bevallen maar dat maakt me niet uit zolang ik maar een goedebegeleiding heb.
Sofie die steken heb ik ook en die doen idd niet goed. De rugpijn is ook niet meer te doen, ik kan niet zonder mijn stoel nu. Alles wat ik kan doen met een stoel in het huishouden doe ik nog maar al de rest vangt mijn partner nu op. Mijn baarmoeder was een 37 cm hoog dus dat zit wel goed.
De grote zus is nu aan het uitkijken naar de baby want die brengt een geschenkje mee voor haar.

Ze is heel lief want de buik krijgt nu ieder dag kusjes. Ze gaat ieder keer mee naar de gyne en is dan het assistentje van de dokter. Super schattig. Gisteren zei ze toen de arts binnen kwam daar is de papa dokter en die gaat kijken naar papa zijn buikje.

Was grappig.