Aftellen voor de augustus mama's!!!

Moderators:Dagmar, Moderators

jenniferv
Pas blauw

Bericht door jenniferv » 11 aug 2006, 09:25

hey,

Ik loop hier ook nog rond, wel met regelmatig pijnlijke harde buiken. Iedereen zegt het zal ni lang meer duren....pfffff
Van mij mag ze alvast :lol: Ik moet op 39 weken terug nor de gyn. maar of da nog nodig gaat z'n :?: :?: :?:
Heb gisteren echt alles gepoetst, de was gestreken, boodschappen gedaan ik bleef mor gaan :lol:
Vanaf ik zwanger ben werd ik misselijk van spaghetti, heb gisteren 2 borden gegeten zonder misselijk te worden :roll:

Hoe gaat het vandaag met jullie?

Sofie
Pas blauw

Bericht door Sofie » 11 aug 2006, 10:32

Hallookes! Gisterenavond had ik enorm veel last van steken helemaal vanonder in mijn buik (eigenlijk bijna in mijn vagina). Het kwam door mijn kindje dat aan het bewegen was. Iedere keer als het beneden bewoog, kreeg ik zo een steek. Ewel, dat deed geen deugd! En deze nacht ben ik voor de eerste keer in mijn zwangerschap moeten opstaan om naar het toilet te gaan :lol:. En bewegen dat dat kindje 's avonds doet! Op het pijnlijke af. Amaai, amaai, dat belooft hoor :wink:
Afbeelding

vonny
Pas blauw

Bericht door vonny » 11 aug 2006, 11:38

Mijn kleintje is een echte woelwater dus dat belooft nog.
S'nachts weer slecht geslapen, kreeg me weer niet gedraaid en kon alleen op mijn linkerkant liggen. Hopelijk kan ik straks een dutje doen. :?
Ook hier zijn we aan het aftellen, gisteren voor de eerste keer heb ik mijn gyne eens zien lachen. Binnenkort is hij weer op verlof en dan kan het goed zijn dat ik met een andere gyne moet bevallen maar dat maakt me niet uit zolang ik maar een goedebegeleiding heb.
Sofie die steken heb ik ook en die doen idd niet goed. De rugpijn is ook niet meer te doen, ik kan niet zonder mijn stoel nu. Alles wat ik kan doen met een stoel in het huishouden doe ik nog maar al de rest vangt mijn partner nu op. Mijn baarmoeder was een 37 cm hoog dus dat zit wel goed.
De grote zus is nu aan het uitkijken naar de baby want die brengt een geschenkje mee voor haar. :lol: Ze is heel lief want de buik krijgt nu ieder dag kusjes. Ze gaat ieder keer mee naar de gyne en is dan het assistentje van de dokter. Super schattig. Gisteren zei ze toen de arts binnen kwam daar is de papa dokter en die gaat kijken naar papa zijn buikje. :lol: Was grappig.
Afbeelding
Afbeelding

jenniferv
Pas blauw

Bericht door jenniferv » 13 aug 2006, 09:49

hey,

Hier ben ik nog es.......alles ok hier. Regelmatig wat harde buiken en rugpijn maar niks dat doorzet. Waar z'n onze andere toekomstige mama's.........alles ok?

Muisje
Pas blauw

Bericht door Muisje » 13 aug 2006, 10:20

Als ik dit zo allemaal lees vind ik dat jullie op het laatste er toch wel allemaal van afzien hé ...
Heel veel courage nog, de laatste loodjes wegen het zwaarst zeker?

Ik kan er nog niet over meespreken, jammer :(

sandy
Moderator

Bericht door sandy » 13 aug 2006, 10:24

Jou tijd komt nog wel Muisje!
Idd, de laatste loodjes wegen het zwaarst en ik denk dat voor iedereen die laatste weken er teveel aan zijn. :wink:
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

jenniferv
Pas blauw

Bericht door jenniferv » 13 aug 2006, 10:46

Ook jij zal dit alles meemaken hoor, en idd de laatste weken z'n der teveel aan......het geduld, die buik, de kwaaltjes.........maar dat wordt beloond.

Sofie
Pas blauw

Bericht door Sofie » 13 aug 2006, 11:14

Goh ja, ik mag eigenlijk niet klagen hoor. Er zijn wel wat mini-kwaaltjes waar ik last van heb. Maar eigenlijk voel ik me nog steeds goed. Ik zit wel vol ongeduld te wachten op de bevalling, maar dat is dan vooral omdat ik zo benieuwd ben naar mijn kindje! Want ergens zal ik het zwanger zijn wel missen denk ik (ik had echt nooit gedacht dat ik dat ging zeggen!). Ik heb nochtans vaak geklaagd dat mijn buik in de weg zat of dat ik moe was of dat ik niet zo ver meer kan wandelen. Maar toch, het heeft wel iets :lol:
Afbeelding

goortjes
Moderator

Bericht door goortjes » 13 aug 2006, 11:40

zo te horen loopt het voor jullie echt op zijn laatste benen hé!
volgens mij mogen jullie kleintjes komen, zijn jullie er klaar voor :wink:
wij zijn er ook klaar voor hoor :lol:
Afbeelding
Afbeelding

fozke
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door fozke » 13 aug 2006, 17:51

ik wil ook nog wel eens wat geboorteaankondigingen horen :wink:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

jenniferv
Pas blauw

Bericht door jenniferv » 13 aug 2006, 19:06

Ja, ik doe men best :lol: :lol:

vonny
Pas blauw

Bericht door vonny » 13 aug 2006, 19:11

hoi,ik kom ook nog even langs.Gisteren een hele dag op stap geweest en s'avonds totaal uitgeput. Vandaag een rustdag en het doet deugd.
Nog eventjes geduld Fozke en er zal al dan weer genoeg leesvoer zijn.
Het begint nu wel echt heel fel in te korten. :)
Ik zal mijn woelwatertje nog missen want dit is mijn laatste zwangerschap :? Morgen de aller laatste spulletjes in orde maken en ik ben er dan klaar voor. :)
Afbeelding
Afbeelding

Ambertje
Pas blauw

Bericht door Ambertje » 13 aug 2006, 19:51

Het is echt wel aftellen hé. ben blij dat ik nog een weekje verlof heb, kan ik regelmatig eens komen kijken. Want meestal lees ik achteraf hoe spannend het allemaal was! Dus meiden, doe mij een plezierke en zit dat er iemand binnen de week bevalt hé! :lol: :lol:
Ma ik denk dat als het van jullie afhangt, dat zowieso wel het geval zal zijn hé! Nog even doorbijten!!
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!

Afbeelding

Sofie
Pas blauw

Bericht door Sofie » 13 aug 2006, 20:20

Ik doe mijn best Ambertje :lol:
Afbeelding

Ambertje
Pas blauw

Bericht door Ambertje » 13 aug 2006, 20:24

:D :D

Afbeelding

Karen/1982
Pas blauw

Bericht door Karen/1982 » 14 aug 2006, 22:00

't is stil bij de augustusmama's...
Karen, mama van een kleine wervelwind (30/08/2005)
Afbeelding

jenniferv
Pas blauw

Bericht door jenniferv » 14 aug 2006, 22:21

hoi,

Ik ben er nog hoor..........baby beweegt goed, af en toe wat harde buiken en wat rugpijn maar voor de rest niks. We zijn echt wel ongeduldig nu :roll:

sandy
Moderator

Bericht door sandy » 14 aug 2006, 22:26

Ja, zal wel. Geniet nog van je laatste rustige nachten! :lol:
Afbeelding
Afbeelding

Sofie
Pas blauw

Bericht door Sofie » 15 aug 2006, 10:09

Ik ben er ook nog steeds. Volgens mij gaat het nooit spontaan beginnen bij mij :lol:. Geen voorweeën, geen pijn, weinig ongemakken. Af en toe eens een harde buik en wat steekjes vanonder in mijn buik, maar voor de rest; noppes. En elke avond als ik ga slapen, denk ik; ooooooh spannend, zou het nu al beginnen? Sven heeft nochtans al heel veel tegen mijn buik gezegd dat het zich niet moet generen en gerust mag afkomen, maar tluistert precies niet al te goed! Ohja, ik ben nog niet eens over tijd, dus we moeten nog niet ongeduldig worden (of toch een klein beetje :)).
Afbeelding

sandy
Moderator

Bericht door sandy » 15 aug 2006, 12:28

Nooit spontaan beginnen? Je hebt nog nog tijd hoor! Alhoewel je nu wel al ongeduldig begint te worden :lol: :lol:
Afbeelding
Afbeelding

Sofie
Pas blauw

Bericht door Sofie » 15 aug 2006, 13:09

Ja ik weet het hoor :D. Het mag gerust nog een tijdje blijven zitten! Maar ik lees van zoveel zwangere vrouwen dat ze last hebben van voorweeën en dergelijke, dat ik me bijna abnormaal begin te voelen omdat ik daar absoluut (nog) geen last van heb. Misschien heb ik gewoon geluk :lol:
Afbeelding

Katia

Bericht door Katia » 15 aug 2006, 13:10

oh sofie... 38 weken en 6 dagen vandaag...
dat is de moment dat ik bevallen ben :P

Sofie
Pas blauw

Bericht door Sofie » 15 aug 2006, 13:31

:lol: Ja, deze nacht of morgen mag het niet gebeuren, want Sven moet gaan solliciteren. Dus ik geef pas toestemming vanaf morgenavond :wink:
Afbeelding

Katia

Bericht door Katia » 15 aug 2006, 13:36

ja das just... kherinner mij der iets van...
maar ge hebt nog tijd...
ik zie u de 42-43 weken nog halen 8)

smurfin27
Pas blauw

Bericht door smurfin27 » 15 aug 2006, 13:36

da's dan meestal het moment waarop het net wel gebeurd he :wink:

Ik heb al gezegd dat als onze baby te vroeg geboren wordt dat het het weekend van de 17de september zal zijn. 't is dan "smoefeltocht" van Danny en mijn pa hun werk en aangezien mijn pa voorzitter is van de smoefelcommissie is heel onze familie dan het hele weekend actief (behalve ik dit jaar) van 's morgens tot 's avonds.

Ambertje
Pas blauw

Bericht door Ambertje » 15 aug 2006, 16:50

Iedereen is toch nog aanwezig. Ik vind het altijd wel spannend als ik even kom kijken maar er is nog niks spectaculair gebeurt! :D
Het begitn wel serieus op te korten hé dames, nog even volhouden!

Afbeelding

vonny
Pas blauw

Bericht door vonny » 15 aug 2006, 17:12

Hallo, ik kom ook nog eens langs. Hier beginnen de harde buiken ook meer en meer op te komen. De vermoeidheid steekt wel heel fel op door het vele opstaan s'nachts om naar het toilet te gaan. Nog 2 weekjes als alles goed gaat. Mijn ventje kijkt er naar uit.
Hey Jennifer ,ik moet zeggen dat je het goed uithoudt met je opening die je al hebt.
Sofie ik merkte ook niks van harde buiken of voor weeen bij de eerste gewoon omdat ik niet wist hoe het voelde. Maar de echte weeen die voel je wel.
Afbeelding
Afbeelding

Annubis
Moderator
Contacteer:

Bericht door Annubis » 16 aug 2006, 07:22

hey dames ik kom hier mee met jullie aftellen wat spannend zeg het begint nu toch wel serieus voor jullie te korten he! ik duim in ieder geval mee dat jullie een vlotte bevalling hebben een wolk van een babytje! :wink:
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)

jenniferv
Pas blauw

Bericht door jenniferv » 16 aug 2006, 08:27

hoi,

Ja iedereen zegt da tegen mij........vandaag voel ik me toch niet zo goed. Hoofdpijn, keelpijn, harde buiken enz...
Zou het? Nee, gewoon weer een verkoudheid ofzo zekers.........ik wil het zo graag dat je steeds denkt van ja....pffffff ben het zoooo beu......
Een paar weken geleden wou ze komen, nu mag ze komen en wil ze niet.

Annubis
Moderator
Contacteer:

Bericht door Annubis » 16 aug 2006, 08:45

dat is meestal zo he ! wanneer ze dan mogen komen komen ze niet ! ik heb met ons edwardootje 2 maand met opening gelopen en hij was volledig ingedaald! de gyne zei het kan voor alle momenten zijn dit heeft hij 2maand gezegd 2 dagen voor mijn uitgerekende datum er was is alles natuurlijk in gang gegaan! en toen zei de gyne ik had nooit gedacht dat je het zolang zou volhouden. ik heb wel heel veel pijn gehad en ben toch blijven volhouden voor ons babytje . de laatste dagen ben ik wel beginnen kuisen en kuisen en kuisen en ik woonde op het 2de verdiep zonder lift ik heb een paar keer de trap gedaan! en de laatste nacht heb ik gesext en toen is het begonnen!
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)

Plaats reactie

Terug naar “Countdown”