Schorpioentje
Moderators:Dagmar, Moderators
- Annubis
- Moderator
- Contacteer:
ja ik ook wel is altijd spannend he
nog even en we kunnen zitten afwachten voor jou he goortjes we weten de datum wel maar het is altijd leuk dat je komt vertellen hoe alles gegaan is . als je wil geef ik je mijn gsmnr dan hoef ik niet zolang te wachten

nog even en we kunnen zitten afwachten voor jou he goortjes we weten de datum wel maar het is altijd leuk dat je komt vertellen hoe alles gegaan is . als je wil geef ik je mijn gsmnr dan hoef ik niet zolang te wachten

ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)
- voetballover
- Pas blauw
euh,ik loop nog steeds rond hoor...
ik ben het echt beu,wil zo graag ons beebje in mijn armen houden...
mijn buik jeukt verschrikkelijk,een vriendin van mij heeft gezegd dat dit het begin kan zijn van zwangerschapsvergiftiging,iemand enig idee of dit waar is?
ik heb het de laatste dagen weer zo warm ,pffff
morgen terug op controle,ik hoop dat er toch schot in de zaak komt dan...
ik wil echt niet nog 2 weken wachten om te bevallen,ik kan nu al geen 500m meer gaan.
ben nog ma 1 dagje overtijd ,en begin er al moedeloos van te worden,erg he..
sebiet naar de oma van kristof ,taart eten,zijn nicht is 16 geworden(zij is wees ,wordt opgevoed door oma)en heb niet veel zin,tis daar altijd zo saaaaaaai,val meestal bijna in slaap...
ma ik doe da voor kristof ,om hem een plezier te doen he...
vele groetjes
ik ben het echt beu,wil zo graag ons beebje in mijn armen houden...
mijn buik jeukt verschrikkelijk,een vriendin van mij heeft gezegd dat dit het begin kan zijn van zwangerschapsvergiftiging,iemand enig idee of dit waar is?
ik heb het de laatste dagen weer zo warm ,pffff
morgen terug op controle,ik hoop dat er toch schot in de zaak komt dan...
ik wil echt niet nog 2 weken wachten om te bevallen,ik kan nu al geen 500m meer gaan.

ben nog ma 1 dagje overtijd ,en begin er al moedeloos van te worden,erg he..
sebiet naar de oma van kristof ,taart eten,zijn nicht is 16 geworden(zij is wees ,wordt opgevoed door oma)en heb niet veel zin,tis daar altijd zo saaaaaaai,val meestal bijna in slaap...
ma ik doe da voor kristof ,om hem een plezier te doen he...
vele groetjes
Volgens mij is schorpioentje bevallen, dat voel ik aan mijn water
en voetballover... waarschijnlijk duurt het nu voor jou ook niet lang meer!
Dat saaie feestje neemt toch weeral wat tijd in beslag, en dan moet je maar denken dat dat de tijd wat doodt hé!! dan gaat het wat sneller omdat je weer even ergens anders aan denkt!
Allez dat hoop ik toch!!

en voetballover... waarschijnlijk duurt het nu voor jou ook niet lang meer!
Dat saaie feestje neemt toch weeral wat tijd in beslag, en dan moet je maar denken dat dat de tijd wat doodt hé!! dan gaat het wat sneller omdat je weer even ergens anders aan denkt!
Allez dat hoop ik toch!!
- Schorpioentje73
- Pas blauw
- Contacteer:
hier ben ik weer
en ben vrijdag idd ingeleid, en mijn ergste nachtmerrie is werkelijkheid geworden, is uitgedraaid op een ks
maar gelukkig is alles goed afgelopen
bevallingsverhaal plaats ik zo dadelijk in de daarvoor bestemde topic, heb dit in de materniteit met de laptop al geschreven
moest het effe van me afschrijven denk ik
ben dus vrijdagavond om 18u30 mama geworden van een flinke zoon Shayenzo, 3030 gr en 49,5 cm
en ben vrijdag idd ingeleid, en mijn ergste nachtmerrie is werkelijkheid geworden, is uitgedraaid op een ks
maar gelukkig is alles goed afgelopen
bevallingsverhaal plaats ik zo dadelijk in de daarvoor bestemde topic, heb dit in de materniteit met de laptop al geschreven

ben dus vrijdagavond om 18u30 mama geworden van een flinke zoon Shayenzo, 3030 gr en 49,5 cm
- Schorpioentje73
- Pas blauw
- Contacteer:
- Anneliefje
- Pas blauw
- voetballover
- Pas blauw
hey iedereen,ben terug thuis van controle...
nog altijd maar 1 cmtje opening,baarmoederhals was al wel iets meer verweekt,er begon vordering in te komen..ten opzichte van vorige week toch..
beebje zat ook al iets lager,ma toch nog ni helemaal ingedaald.
volgens de gyne was het voor deze week,ja zeg,da zeiden ze vorige week ook al...
maandag terug op controle(dan pas?!)
tenminste ,als ons beebje er tegen dan nog niet is...
@schorpioentje,een hele dikke proficiat!!!
nog altijd maar 1 cmtje opening,baarmoederhals was al wel iets meer verweekt,er begon vordering in te komen..ten opzichte van vorige week toch..
beebje zat ook al iets lager,ma toch nog ni helemaal ingedaald.
volgens de gyne was het voor deze week,ja zeg,da zeiden ze vorige week ook al...
maandag terug op controle(dan pas?!)
tenminste ,als ons beebje er tegen dan nog niet is...
@schorpioentje,een hele dikke proficiat!!!
- voetballover
- Pas blauw
- Schorpioentje73
- Pas blauw
- Contacteer:
- Schorpioentje73
- Pas blauw
- Contacteer: