Toen ik een dag voor de geboorte voor de tweede keer aan de monitor lag; belde mijn schoonzus en zij vond het wat te raar klinken (ja, je ligt daar een kamer die niet erg aangekleed is, dus dat klinkt anders é). Dus is ze maar tot het moederhuis gereden om te zien of onze auto daar niet stond
Flupke's prutske
Moderators:Dagmar, Moderators
Och, zo herkenbaar. Ik ben drie weken voor de vermoedelijke bevallingsdatum begonnen met niet onmiddellijk terug te sms'en. Dan waren ze het al gewend.
Toen ik een dag voor de geboorte voor de tweede keer aan de monitor lag; belde mijn schoonzus en zij vond het wat te raar klinken (ja, je ligt daar een kamer die niet erg aangekleed is, dus dat klinkt anders é). Dus is ze maar tot het moederhuis gereden om te zien of onze auto daar niet stond
gelukkig zijn we dan nog naar huis geweest en konden we alles ontkennen door te laten horen dat we bij schoonouders zaten 
- dolfijntje2
- Pas blauw
- dolfijntje2
- Pas blauw
- dolfijntje2
- Pas blauw
das inderdaad zo!!!!major schreef:ik herken dat gevoel en mijn vrouw nog meer zelfd
, bij ons was ons kleintje bijna een week te laat. Die week voor de uitgerekende datum gaat zo vlug, maar eens die datum er is, staat precies alles stil
Ik heb nog eens een slapeloze nacht achter de rug. Dat was toch alweer efkes geleden. Gisterenavond ben ik terug regelmatig krampen beginnen krijgen met de bijhorende harde buiken. Ik ben om 21u gaan slapen, maar heb nog een uur liggen koekeloeren. Om 01u ben ik wakker geworden en kon niet meer slapen. De pijn was draaglijk maar iets te veel om nog goed te kunnen slapen. Heb nog tot 2u liggen draaien en keren en dan ben ik maar opgestaan om wat TV te gaan kijken. Ik hou mijn ventje anders toch maar wakker. Om 3u30 terug mijn bed in en toch nog wat kunnen slapen. Om 09u30 opgestaan en de buikpijn is nog steeds aan het knagen. Maar dat heb ik vorige week ook al eens een dag gehad hé. Och... hopelijk heeft afgelopen nacht weer een halve centimeter opgeleverd
4 dagen erover dus ... och nog max. 10 te gaan dan (oepsmama24 schreef:haar uitgerekende datum was 27januari![]()
e muren oplopen moet je niet doen: gewoon terug ander dingen beginnen doen en zelfs voor dekomende week activiteiten inplannen - onder voorbehoud weliswaar - en vooral jezelf ontspannen ... Eens je denkt "laat maar" dan is 't dikwijls toch zover

daar heb ik affiniteit meewaterman-kindje
succes Flupke
Overtijd gaan bij een eerste hoor je wel meer
alleen heb je daar geen boodschap aan hé
je hebt je op een datum vastgepind, en nu is de datum al voorbij....
je hebt zo'n grote verlangens en hoop...
Ik tel met je mee af en hoop dat het snel zover is!!
en als het al zover is.... heeeeeel veel succes!
Ze hebben niet doorgezet, maar de buikpijn is er alleszins niet minder op geworden. Das dus ook al iets héMieke schreef:ik hoop dat de weeën goed hebben doorgezet na haar badje!!!
Ik ben net te voet naar den Delhaize geweest en ben toch een uurke onderweg geweest. Eerst nog blijven plakken bij de babywinkel (Skoebidoe - das ne winkel die ik mag vermelden) en nog een pyamake gekocht voor ons prutske en ne knuffel