Flupke's prutske
Moderators:Dagmar, Moderators
sandy schreef:Geef maar toe dat je ook op de zenuwen zit!!!bioMam schreef:seg laat de mensen eens rustig bevallen![]()
dames ... maar euh elke keer dat ik deze topic zie met nieuwe posts dan denk ik: is het zover?
![]()
![]()
![]()

Sorry dat ik jullie hier in spanning heb laten wachten zunne. 't is dus nog steeds niet aan de gang hoor
Daarnet ben ik nog een uurke gaan wandelen
Misschien dat ons prutske dan een beetje sneller zakt
Pfff... ik verveel me nu toch wel hoor. Het mag nu echt wel in gang schieten !!!!!
Awel hé meiskes... als het hier in gang moest schieten en ik denk eraan om een sms te sturen als we naar het ziekenhuis vertrekken, dan zal ik dat zeker proberen zunne. Maar het mij achteraf niet kwalijk nemen als ik er tussen mijn weeën niet aan gedacht heb om een sms'ke te sturen naar Aicha en mama24 hé. We zullen alleszins zo lang mogelijk thuis proberen blijven en misschien kan ik dan nog snel een berichtje posten op het BF voordat we vertrekken hé.
Mercikes allemaal !!!!! Hier is nog steeds niets aan de gang
Wel de ganse nacht krampen gehad maar daar kon ik gewoon doorheen slapen. Straks heb ik om 09.30 u een afspraak bij de gynaecoloog. Ben eens benieuwd of er al wat vooruitgang geboekt is sedert vorige week vrijdag. Toen had ik 2 cm opening. Hopelijk is daar ondertussen iets bijgekomen. Ons prutske was ook nog niet ingedaald, maar ik denk dat dat nog steeds niet het geval is
We horen het straks wel. Als ik terug ben laat ik wel iets weten

helabakes, ik ben net terug van de gynaecoloog. Met ons prutske was alles in orde en ze is toch eindelijk al wa gezakt. Ik heb ondertussen 3 cm opening en die krampen is toch al teken dat het stillaan begonnen is. Da kan natuurlijk nog enkele dagen blijven aanhouden hé. De gynaecologe heeft enkel gezegd dat ze deze nacht waarschijnlijk nog niet uit haar bed zal gebeld worden. Maar die durft al nie te veel meer voorspellen want twee weken geleden had ze gezegd dat ik zeker niet over tijd zou gaan.
Ze heeft pro forma een afspraak gemaakt voor volgende week vrijdag, maar die zal ik volgens haar zeker nie halen. Maar ge weet nooit hé. Als het dan niets is zullen ze wel een handje helpen. Allez we blijven dus wachten hé. Straks nog ne keer een cinemake gaan doen met mijn ventje en nog een beteke proberen ontspannen hé. Die menstruatiekrampen blijven momenteel nog steeds aanhouden maar das geen reden om thuis in mijnen zetel te liggen wachten zunne

Ze heeft pro forma een afspraak gemaakt voor volgende week vrijdag, maar die zal ik volgens haar zeker nie halen. Maar ge weet nooit hé. Als het dan niets is zullen ze wel een handje helpen. Allez we blijven dus wachten hé. Straks nog ne keer een cinemake gaan doen met mijn ventje en nog een beteke proberen ontspannen hé. Die menstruatiekrampen blijven momenteel nog steeds aanhouden maar das geen reden om thuis in mijnen zetel te liggen wachten zunne
- dolfijntje2
- Pas blauw
- dolfijntje2
- Pas blauw
- dolfijntje2
- Pas blauw
Das dus echt niet te doen hé. Deze morgen om 09u al het eerste telefoontje gekregen en ik heb er ondertussen al drie achter de rug. Straks trek ik hier gewoon de stekker uit. Ook de sms'kes en emails stromen hier binnen. Als ik binnen de 5 min niet terug sms dan hangen ze aan de telefoon.Mieke schreef:Word je nog niet zot van al die telefoontjes? Ik weet nog dat ze me zeker wel elke dag op zijn minst 10x belden

Da zeg ik ook elke keer, maar de dag nadien hangen ze weer aan de lijn. Die lopen allemaal op de toppen van hun tenen. Die zijn zenuwachtiger dan ikzelfTamaravh schreef:Hier was dat ook. Ik heb op den duur gezegd dat ik zelf wel iets zou laten weten als het zover was, dat ze niet altijd meer moesten sms'en en bellen.