VOOR ZOEPKE.
Moderators:Dagmar, Moderators
Hallihallo , yep , ik ben der . Ik ben van vandaag pas uit het ziekenhuis !!! Amaai , wat een helse rit ! Die woensdagavond , 14 december , ik hield het gewoon niet , in bad , uit bad , weeen , geen regelmaat in te bespeuren !!! Pfff . Nog naar het nieuws gekeken , en toen ik uit de zetel wou opstaan , brak mijn water . Ik zag onmiddellijk dat het groen was ! Mijn man moest de vier andere kids nog naar een vriendin brengen , ik haar uit haar bed getrommelt . Ik zei effe niks tegen mijn man van dat groene kleurtje , want die paniekeert zowiezo al . Toen hij terugkwam van de kids wegbrengen had ik al op het ziekenhuis gebeld en daar zeiden ze dat ik onmiddellijk moest binnenkomen . Hup naar het ziekenhuis . Daargekomen , natuurlijk geen weeen .... s'nachts nog wat kunnen slapen en toen , rond zeven uur , de verpleegster kwam de kamer op . Ze zag aan de balie op de minitor die me volgde dat er iets mis was . Ze plaatste een electrode op het hoofdje van onze baby om beter de harttonen te kunnen volgen . Toen vroeg ze , mevrouw , heb jij geen pijn ? Ikke , neen hoor , zij , dat kan niet , je hebt serieuze weeen ! Maar ik kon toch maar moeilijk gaan zeggen dat ik pijn had , als het niet zo was hè ! Nog erger , ik voelde wel mijn buik hard worden , maar verder niks , helemaal niks . Ze zei wel dat ze bij dat groene vruchtwater de harttonen van de baby goed in de gaten moesten houden , maar dat die toch wel erg laag waren nu . Alleen als ik op mijn rechterzij lag dan klopte dat goed ! In èèn keer , de assistent erbij , paniek , mijn gyneacoloog opgeroepen , die was er op vijf minuten .... Toeters en bellen , de verpleegster stak een urinesonde , iemand anders begon met het bed te rijden .... Keizersnee , nu !!! De gyneacoloog riep in de operatiekamer , is ze klaar , de baby moet er nu uit !!! NU !!! Ik wist niet wat me overkwam ! Ik daverde over heel mijn lijf ! De verpleegster vroeg of ik kou had , en ik antwoordde , neen ik ben bang ! Mijn hand zocht de hand van mijn man , ik vloog op en af op die tafel lijk een lappenpop ! 9 na 9 onze zoon werd helemaal blauw geboren , gelukkig had hij na vijf minuten een apgar van 9 . En ik , helemaal suf , maar blij dat alles goed afgelopen was . Ik ben nog nooit zo bang geweest . Enfin , ik heb even nodig om dit te verwerken hoor , maar hij is er !!! Steph , 3,330 kg en 50 cm . Nu ben ik terug thuis en moet nog even bekomen , ik kan dit niet zomaar van mij afschudden . Blijkbaar gaf de moederkoek het op . Dank jullie wel voor al die lieve woorden !!! Het doet me goed !!! Jullie horen me vast en zeker nog wel !!! Love you !!!
Liefde is een gevoel dat je voelt als je een gevoel voelt dat je nog nooit tevoren gevoelt hebt !!!
-
- Moderator
- Contacteer:
Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje!!!!
Amai, wat een helse bevalling!! Ik kan het goed geloven dat je bang was! Gelukkig is alles goed gekomen en kan je nu EINDELIJK genieten van je kersverse babytje. Ik denk dat ik in naam van ons allemaal spreek, we zijn blij dat we eindelijk VERLOSSEND nieuws hebben mogen horen van jou.
Amai, wat een helse bevalling!! Ik kan het goed geloven dat je bang was! Gelukkig is alles goed gekomen en kan je nu EINDELIJK genieten van je kersverse babytje. Ik denk dat ik in naam van ons allemaal spreek, we zijn blij dat we eindelijk VERLOSSEND nieuws hebben mogen horen van jou.
- Karen/1982
- Pas blauw
- jong moederke
- Pas blauw