Lani's 2de verjaardag
Moderators:Dagmar, Moderators
- greet mama van yoran
- Pas blauw
- Contacteer:
hoi sarah
lani verjaard samen met onze jeroen ne jongen die nonkel moet zeggen tegen mijn vriend.
grtz greet.
ps alvast ne gelukkige verjaardag voor lani.
lani verjaard samen met onze jeroen ne jongen die nonkel moet zeggen tegen mijn vriend.
grtz greet.
ps alvast ne gelukkige verjaardag voor lani.
fiere mama van yoran & Ylian & Ylenia & ?? 
fiere meter van dieuwke
http://www.babyforum.be/phpforum_NL/alb ... ser_id=630

fiere meter van dieuwke
Nee, we zijn in juni al eens een weekje naar Tenerife gegaan. En dat viel mee, als we opstegen, viel ze al in slaap.
Maar als ze wakker werd
Ons Lani kan echt, echt, echt niet stilzitten, is altijd al zo geweest. In de buik en als baby lag ze ook nooit stil.
In de vlieghaven heeft ze zoiets van "wauw, open ruimte!" en dan gaat ze ervoor, zenne!

In de vlieghaven heeft ze zoiets van "wauw, open ruimte!" en dan gaat ze ervoor, zenne!

- greet mama van yoran
- Pas blauw
- Contacteer:
en sarah mogen we ook weten naar waar jou kleine spruit op vakantie gaat?
grtz greet
grtz greet
fiere meter van dieuwke

fiere meter van dieuwke
- Katharina
- Pas blauw
- Contacteer:
Oei, je zal haar goed int oog moeten houden dan...je zal haar aan de leiband moeten leggenSarah schreef:Nee, we zijn in juni al eens een weekje naar Tenerife gegaan. En dat viel mee, als we opstegen, viel ze al in slaap.Maar als ze wakker werd
Ons Lani kan echt, echt, echt niet stilzitten, is altijd al zo geweest. In de buik en als baby lag ze ook nooit stil.

- greet mama van yoran
- Pas blauw
- Contacteer:
ja daar heb je gelijk in
anders zouden ze mss denken we geven altijd iets maar zien ze nooit.
ben echt benieuwd hoe ze het gaat hebben.
zal wel raar doen als die kapoen niet thuis is.
grtz greet
grtz greet
fiere meter van dieuwke

fiere meter van dieuwke
Ik ga niet mee, he. Ze gaat met ons mama en mijn stiefvader, terwijl verhuizen wij hier de boel.
Maar over leiband gesproken, toen we zondag in Planckendael rondliepen, zag ze niet echt naar waar ze aan het gaan was. En ze liep dus af een toe een paar mensen "omver" en ik nam haar bij het uiteinde van haar sjaal en trok haar zo wat in de juiste richting.
En het duurde even voor ze het doorhad, zo hard was ze in zichzelf bezig
Maar toenze het doorhad, was het ineens een boos gezichtje en "Nee, mama, nee!" 
Maar over leiband gesproken, toen we zondag in Planckendael rondliepen, zag ze niet echt naar waar ze aan het gaan was. En ze liep dus af een toe een paar mensen "omver" en ik nam haar bij het uiteinde van haar sjaal en trok haar zo wat in de juiste richting.

greet en yoran schreef:ja daar heb je gelijk in
grtz greet
Stil dat het gaat zijn. Maar deze week heb ik nog internet, dus zal ik hier wel héél vaak zitten.
- jong moederke
- Pas blauw
oh Sarah wat vreselijk moeilijk...hopelijk geniet je er nu even van en kan je zaken regelen die je nog moest regelen en zo.
En van dat vliegen..ben eens benieuwd. Niet haar eerste keer dat weet ik vond het verhaal zo graappig van vliegtuig ...dan dat geluidje en dan zo ineens BOEM!
Hihi het is een lieve meid...net zoals de mama. Je hoort me zeker nog wel!
En van dat vliegen..ben eens benieuwd. Niet haar eerste keer dat weet ik vond het verhaal zo graappig van vliegtuig ...dan dat geluidje en dan zo ineens BOEM!
Hihi het is een lieve meid...net zoals de mama. Je hoort me zeker nog wel!
- jong moederke
- Pas blauw
- jong moederke
- Pas blauw
goed goed...ze is er steeds alleen deze dagen is ze er niet constant. Maar weet wel dat ze altijd van jou blijft end at niemand dat kan veranderen. Als jij bepaalt dat je ze nooit wilt afgeven dan is dat jou keuze.
MAar geniet er nu even van dat je alles rustig aan kan doen en zo heeft LAni er ook minder hinder van. Je doet dat ehel goed. LAni geniet van de aandacht terwijl jij rustig de tijd krijgt om alles te regelen en noem maar op en daarna is alles weer een beetje rustiger en kan je weer volop genieten.
Doordat ze zo even weg is besef je toch dat je ze graag ziet en dat is heel goed!
MAar geniet er nu even van dat je alles rustig aan kan doen en zo heeft LAni er ook minder hinder van. Je doet dat ehel goed. LAni geniet van de aandacht terwijl jij rustig de tijd krijgt om alles te regelen en noem maar op en daarna is alles weer een beetje rustiger en kan je weer volop genieten.
Doordat ze zo even weg is besef je toch dat je ze graag ziet en dat is heel goed!
- jong moederke
- Pas blauw
- jong moederke
- Pas blauw
Ik laat hierbij in de naam van Sarah weten dus dat haar internet voorlopig afgesloten is.
Ze is vandaag verhuist en Lani kwam vandaag dus terug en blij dat ze was dat ze haar klein patatje terug in haar armen had.
Ze heeft nog veel te regelen en het is allemaal niet gemakkelijk voor haar nu maar ze eheft haar kleintje terug bij zich en dat houd haar zeker recht
Ze is vandaag verhuist en Lani kwam vandaag dus terug en blij dat ze was dat ze haar klein patatje terug in haar armen had.
Ze heeft nog veel te regelen en het is allemaal niet gemakkelijk voor haar nu maar ze eheft haar kleintje terug bij zich en dat houd haar zeker recht
- jong moederke
- Pas blauw