Janewaye is bijna superbabyforummer
Moderators:Dagmar, Moderators
Nee nee, zevergroep!!!janewaye schreef:dat is dan eigenlijk een praatgroep.
ik kom wel veel buiten, maar ik heb vrienden wonen in Torhout, Leuven, Sint-Niklaas en Troia's Peter verhuist binnenkort naar Nieuw-Zeeland...janewaye schreef:mensen komen niet meer buiten
Ik ben niet van plan om elke week naar overal te gaan zenne!!!!!
Hihi...
ja wel ik ook eigenlijk.
danzij forums en zo veel meer, ken ik overal in ons kikkerlandje mensen!
heerlijk is dat!
En nog beter als je dan met een paar vrouwen ergens afspreekt en de strad onveilig maakt!
Vooral heel gevaarlijk aan terrasjes...
Dan word iedereen goed of meestal slecht gekeurd, door ons alles ziende wijze ogen...
Daarvoor ben je nu eenmaal vrouw.
Mijn ventje zegt, ik blijf thuis en let op de kids, dat is veel te gevaarlijk voor hun!!

danzij forums en zo veel meer, ken ik overal in ons kikkerlandje mensen!
heerlijk is dat!
En nog beter als je dan met een paar vrouwen ergens afspreekt en de strad onveilig maakt!
Vooral heel gevaarlijk aan terrasjes...
Dan word iedereen goed of meestal slecht gekeurd, door ons alles ziende wijze ogen...
Daarvoor ben je nu eenmaal vrouw.
Mijn ventje zegt, ik blijf thuis en let op de kids, dat is veel te gevaarlijk voor hun!!

ik blijf geen 12 uren in de kliniek!
ik beval, wacht tot ik om mijn benen kan staan, en als baby dan in orde is ben ik ermee weg....
Thuis heb ik ne zachte zetel, huisdokter vroedvrouw, en een lieve man met nog veel congéé om ons op te vangen!!
Ik zal dus heel vlug terug zijn!!!!
Raoxshna schreef:awel... wedden dat het mij op 12 uur tijd lukt!
no probleem!!
wat als mijn dumbledorke het van mij overneemt?
het enige wat hij moet doen is bij de bevalling zijn zelf.
Daarnaa komt hij naar huis alles op orde zetten, je berichten voorbij schrijven, en alles klaarzetten....
Dan komt hij me halen en....dan ben ik er weer!!
neh!
Graaaauw!!!!! Ten eerste wil ik zeggen dat ons forum geen praatgroep is maar een erkend en gerespecteerd forum is! Er komen dan ook alleen maar de grote der aarde op! Mensen met een enorme grote status die niet enkel op hunnen bek gevallen zijn maar ook nog eens op hunne kop!janewaye schreef:dat is dan eigenlijk een praatgroep.
Wij zijn plezierig genoeg blijven botsen

Dat denk ik er van maar ge moogt u er niets van aantrekken want ik heb Katia haar bui overgekregen.

groetjes van Hugo, lieverdje van Katia en de Superpapa van Troia!

Tot nu toe was iedereen professional user vanaf 200 berichten en bleef dat. Ik heb deze week de naam gediplomeerd Babyforummer uitgevonden en degenen die dat zijn zijn daar wel blij mee. We willen die naam nu toch wel een tijdje houden en er komt nog wel ooit een andere vanaf 1000, maar pas als er iets meer zijn (om precies te zijn als Teacher ook 1000 berichten heeft). Iedereen krijgt die namen nog als hij voldoende berichte geschreven heeft.mei mama schreef:Kan er nu gene nieuwe naam gevonden worden. Want voor zover ik begrijp zijt ge vanaf 500 berichten gediplomeerd babyforummer en blijf je dat daarna.
dan zal ik nu eindelijk ook weer eens een poging doen om mijn berichten wat te verhogen....
Een vraagje: is het niet een idee om de namen professional user etc."meer te kiezen in het thema van baby's? baby-peuter-kleuter-puber etc? Het is maar een ideetje,maar lijkt me wel humoristisch.
Een vraagje: is het niet een idee om de namen professional user etc."meer te kiezen in het thema van baby's? baby-peuter-kleuter-puber etc? Het is maar een ideetje,maar lijkt me wel humoristisch.
Groetjes, Nicolle
mama van Sia, Jessie en Nils
mama van Sia, Jessie en Nils
Superpapa schreef:Graaaauw!!!!! Ten eerste wil ik zeggen dat ons forum geen praatgroep is maar een erkend en gerespecteerd forum is! Er komen dan ook alleen maar de grote der aarde op! Mensen met een enorme grote status die niet enkel op hunnen bek gevallen zijn maar ook nog eens op hunne kop!janewaye schreef:dat is dan eigenlijk een praatgroep.
Wij zijn plezierig genoeg blijven botsenIndien u niet wijs genoeg bent krijgt u gelukkig geen toestemming om ons forum te bezoeken.....Heeeey ik hoor ergens Tarzan roepen....."Jane where are you?!" Ouauaoooauoaaaaaaaauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
![]()
Dat denk ik er van maar ge moogt u er niets van aantrekken want ik heb Katia haar bui overgekregen.Oh ja het "een ander forum" euhm "een ander forum" euhm doemme het babyforum lijkt me wel interesant voor gevorderde of beginnende ouders. Als ik tijd heb zal ik hier af en toe me wel eens komen bemoeien!
groetjes van Hugo, lieverdje van Katia en de Superpapa van Troia!

nu weet k wa gij gisteren zo mysterieus aant doen waart

zotteke!
Nicolle schreef:dan zal ik nu eindelijk ook weer eens een poging doen om mijn berichten wat te verhogen....
het idee is allesbehalve slecht, maar er zijn al meer forums, denk ik,
die dit idéé gebruiken...