Aftellen voor de augustus mama's!!!
Moderators:Dagmar, Moderators
Hoi, we zijn er nog steeds. De harde buiken beginnen nu toch wel goed door te komen. Zodra ik wat bij geslapen heb zijn ze wel weer wat minder.
In idd geval zal het nu toch tijd gaan worden dat het langzaam in gang schiet, begin een beetje ongeduldig te worden
Morgen weer op controle, ik hou jullie op de hoogte.
In idd geval zal het nu toch tijd gaan worden dat het langzaam in gang schiet, begin een beetje ongeduldig te worden

Morgen weer op controle, ik hou jullie op de hoogte.
- Anneliefje
- Pas blauw
ja, ben net terug...
Heb al 4 cm opening! Als ik tegen donderdag niet ben bevallen moet ik binnenkomen. Dan zal hij men water breken en dan afwachten of het vanzelf begint anders wordt er een opwekkend middel gegeven. Ik mocht morgen ook al binnenkomen maar heb gevraagt of ik het nog wa tijd mocht geven om vanzelf te beginnen.......
Dus, eind deze week is het zover
Heb al 4 cm opening! Als ik tegen donderdag niet ben bevallen moet ik binnenkomen. Dan zal hij men water breken en dan afwachten of het vanzelf begint anders wordt er een opwekkend middel gegeven. Ik mocht morgen ook al binnenkomen maar heb gevraagt of ik het nog wa tijd mocht geven om vanzelf te beginnen.......
Dus, eind deze week is het zover
Hey ,jennifer het gaat snel ineens hé. Donderdag wordt je terug mama, je houdt het wel lang uit met je opening. Eerst wou ze vroeger en nu wilt ze blijven die kleine meid van je. Het zal zalig zijn om je baby'tje uiteindelijk te kunnen vasthouden. Nog 3 dagen voor de boeg tenzij alles toch vanzelf in gang schiet. Ik hoop dat je bevalling goed verloopt.
Hoe zou het zijn met Sofie?
Ik ga straks op controle en laat dan nog iets weten.
Hoe zou het zijn met Sofie?
Ik ga straks op controle en laat dan nog iets weten.
Amaai Jennifer, jij bent dus zeker dat je eind deze week je babytje in je armen hebt! Ik hoop met je mee dat het nog spontaan begint.
Vonny, straks komt mijn vroedvrouw langs, dus dan heb ik misschien terug wat meer nieuws. Ik voel me nog heel goed en aangezien ik 14 dagen over tijd mag gaan (als alles in orde is tenminste), kan het nog een tijdje duren voor mij! Straks steken jullie me allemaal voorbij
. Stilletjes hoop ik natuurlijk dat het deze week gebeurt, maarja, dat heb ik niet in de hand.
Vonny, straks komt mijn vroedvrouw langs, dus dan heb ik misschien terug wat meer nieuws. Ik voel me nog heel goed en aangezien ik 14 dagen over tijd mag gaan (als alles in orde is tenminste), kan het nog een tijdje duren voor mij! Straks steken jullie me allemaal voorbij

Kiekeboe! Allé, mijn vroedvrouw haar pronostiek is klaar; zij denkt dat ik een dag of vier over tijd zal gaan. Ik ben eens benieuwd of ze gelijk gaat krijgen
. Als ik vrijdag nog niet bevallen ben, moet ik een keertje aan de monitor. En maandag ook. Dus mensen, jullie zullen mijn gezaag waarschijnlijk nog een week moeten aanhoren 

Hoi, even een update. Alles ok met het baby'tje, we hebben een eocho gehad en alles was zoals het moet zijn. Tot nu toe nog altijd geen verandering, geen opening of verweking,geen inzaking.
De gyne ziet me al overtijd gaan. Hij heeft geprobeerd de bmhals een beetje te manipuleren om het toch in gang te krijgen. Het geschatte gewicht bij geboorte is 3.800gr dus mag die van mij gerust komen en liefst deze week nog. Het ongeduld is groot en de nieusgierigheid naar het geslacht ook.
Het ziet er naar uit dat Jennifer toch het eerst zal zijn.

De gyne ziet me al overtijd gaan. Hij heeft geprobeerd de bmhals een beetje te manipuleren om het toch in gang te krijgen. Het geschatte gewicht bij geboorte is 3.800gr dus mag die van mij gerust komen en liefst deze week nog. Het ongeduld is groot en de nieusgierigheid naar het geslacht ook.

Het ziet er naar uit dat Jennifer toch het eerst zal zijn.

Jennifer, het is al bijna zover voor jou! Wel spannend die laatste dagen, misschine zelfs laatste DAG want misschien schiet het al eerder in gang hé. Ik wens je in iedere geval een goede bevalling en een prachtig babietje!
Ook voor de anderen is het serieus aftellen hé, de weken zijn dagen geworden! Jullie ook massa's succes!
Ook voor de anderen is het serieus aftellen hé, de weken zijn dagen geworden! Jullie ook massa's succes!

Whiihii, ik ben hier nog
. Jennifer, het zou best wel eens kunnen dat je je slijmprop aan het verliezen bent hé! Stel je voor dat je straks al bevalt!
Ik ben bijna zeker dat ik je niet meer voor zal zijn
. Veel succes (voor vonny ook natuurlijk, maar ik denk dat het bij haar ook nog eventjes zal duren).

Ik ben bijna zeker dat ik je niet meer voor zal zijn

Hoi,
Heb gisteren wat lichte kramper gehad, ben gaan slapen en het is over gegaan. Nu heb ik weer een hele........slijm verloren en heb wat buikpijn. Het zal zeker voor vandaag of morgen z'n
Sofie, voel je al iets....de uitgerekende datum vandaag!
Succes dames moest ik hier niet meer komen, ik hoop dat jullie snel mogen volgen. Wens jullie een vlotte bevalling toe!
Heb gisteren wat lichte kramper gehad, ben gaan slapen en het is over gegaan. Nu heb ik weer een hele........slijm verloren en heb wat buikpijn. Het zal zeker voor vandaag of morgen z'n

Sofie, voel je al iets....de uitgerekende datum vandaag!
Succes dames moest ik hier niet meer komen, ik hoop dat jullie snel mogen volgen. Wens jullie een vlotte bevalling toe!