dank jullie wel!
goeiemorgen!!!
jaja ons meisje is 1 jaar oud! Het was een dagje van herbeleven voor de mama (om half 4 wakker geworden, juist op het uur dat ik mijn ventje uit bed gehaald heb voor naar ZH te vertrekken en Amelie zegt haar eerste gebrabbel om 8u40, heel toevallig het uur dat ze geboren is!)
We hebben er een echt verwendagje voor ons meisje van gemaakt, voormiddag gaan zwemmen, en heeft ze ook haar eerste kennismaking met de yaccuzi (geen idee hoe ze da schrijven) gehad, zo vond het zalig.
's Middags dan sandwichekes en daarna een cake met een kaarsje op. Het kroontje gooide ze telkens zo snel mogelijk van haar hoofd, het kaarsje heeft ze gedoofd door deze razendsnel van de cake te gooien en de cake lustte ze niet

. Je zag ze naar ons kijken 'wat doen jullie toch vreemd, laat me nu toch gewoon eten???'

We hebben ook gezongen, dat vond ze wel leuk!!
Dan de pakjes, na heel erg lang het papier bestudeerd te hebben, haar even op gang geholpen, en heeft ze de pakjes toch opengekregen, die ze amper bekeek want dat papier was toch veel interessanter. Maar nu is ze er wel fijn mee aan het spelen.
Dan dutje. Mama en papa zijn solidair geweest en hebben meegedut.
Daarna naar een binnenspeeltuin geweest, die ook voorzien was op van die kleine kindjes, ballenbad, springkasteel, trampoline, schuifafjes...ze heeft zich ontzettend goed geamuseerd, daar gaan we zeker nog eens naartoe.
Daarna nog naar de overgrootouders, om eindelijk eens een foto vast te leggen van het 4geslacht, dus mijn ouders waren er ook.
Overgrootmoeder maakt de beste gateaus ooit, en het mooiste versierd, dus daar stond er eentje te pronken. Amelie heeft er 1 keer voorzichtig haar vingertje ingestoken en dat was het, ze heeft er een halve hap van genomen en toen was het goed geweest. Toch niet zo'n zoetebekje als we dachten?
Daar heeft ze wel nog fijn gespeeld...
Dus een hele leuke dag voor haar