voor Luna!! Dochter van onze teacher en zijn vrouwtje!
Moderators:Dagmar, Moderators
Beste forumgangers,
Het is bijna zover, we zijn net terug van de gynaecoloog en moet vanavond binnen om mijn bloeddruk te laten volgen. Als die goed blijft word ik morgenvroeg ingeleid maar het kan ook vroeger. Dit hangt af van mijn bloeddruk. Het aantal eiwitten in de urine was ook gestegen tov vorige donderdag. Glenn laat jullie morgen iets meer weten.
Groetjes Glenn en Debby en Luna
Het is bijna zover, we zijn net terug van de gynaecoloog en moet vanavond binnen om mijn bloeddruk te laten volgen. Als die goed blijft word ik morgenvroeg ingeleid maar het kan ook vroeger. Dit hangt af van mijn bloeddruk. Het aantal eiwitten in de urine was ook gestegen tov vorige donderdag. Glenn laat jullie morgen iets meer weten.
- Isake
- Pas blauw
- Contacteer:
Heeeeeeeeeeeeeeey,teacher schreef:Beste forumgangers,
Heeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeel sterkte!!!!!!!!!!!!!!!
Doe da goed he meiske en hopelijk is het voor 12 uur, vandaag nog dus, dan is't op mijn verjaardag nog !!!!!!!!!!!!!!!!!
Groetjes,
Isake
xxxxxxxxxx
Beste forumgangers hier ben ik eindelijk.
Dinsdagavond zijn we dus om 20u binnen gegaan in het ziekenhuis, daar hebben ze bloed genomen van debby en hebben ze haar bloeddruk en de hartslag van de baby goed gevolgd. woensdagmorgend om 3u zijn ze dan een eerste pilletje komen geven, dit had weinig effect, is de gynaecoloog om 8u30 de vliezen komen breken en hebben ze een weeënopwekkend middel gegeven en dit stelselmatig verhoogd.
Om 11u heeft Debby een epidurale gekregen voor haar rugpijn, elk uur werd ze gecontroleerd en werd er gezien hoeveel ontsluiting ze had.(dit bleef maar duren). Rond 18 u kreeg ze terug hevige pijn en is er nog bijgespoten maar dit heeft niets meer geholpen, vanaf 19u30 zijn er dan hevige weeën gekomen, om 21u mochten we de arbeidskamer binnen en Luna is zeer snel om 21u20 ter wereld gekomen. Mama heeft een knip gehad en er was wat gescheurd wat genaaid moest worden dus het was vrij pijnlijk.(de epidurale heeft op het moment van de bevalling niet geholpen). Ik heb de navelstreng mogen doorknippen en mocht ze direct na de verzorging vasthouden, het is momenteel een lieveke en een stille. Verschiet niet, ons Luna weegt 4120kg en meet 56cm.
Groetjes en tot een van de dagen.
Dinsdagavond zijn we dus om 20u binnen gegaan in het ziekenhuis, daar hebben ze bloed genomen van debby en hebben ze haar bloeddruk en de hartslag van de baby goed gevolgd. woensdagmorgend om 3u zijn ze dan een eerste pilletje komen geven, dit had weinig effect, is de gynaecoloog om 8u30 de vliezen komen breken en hebben ze een weeënopwekkend middel gegeven en dit stelselmatig verhoogd.
Om 11u heeft Debby een epidurale gekregen voor haar rugpijn, elk uur werd ze gecontroleerd en werd er gezien hoeveel ontsluiting ze had.(dit bleef maar duren). Rond 18 u kreeg ze terug hevige pijn en is er nog bijgespoten maar dit heeft niets meer geholpen, vanaf 19u30 zijn er dan hevige weeën gekomen, om 21u mochten we de arbeidskamer binnen en Luna is zeer snel om 21u20 ter wereld gekomen. Mama heeft een knip gehad en er was wat gescheurd wat genaaid moest worden dus het was vrij pijnlijk.(de epidurale heeft op het moment van de bevalling niet geholpen). Ik heb de navelstreng mogen doorknippen en mocht ze direct na de verzorging vasthouden, het is momenteel een lieveke en een stille. Verschiet niet, ons Luna weegt 4120kg en meet 56cm.
Groetjes en tot een van de dagen.
- Greetje,Laura en William
- Pas blauw
Ben jij niet mogen thuis blijven? Ik werk in een bejaardentehuis en ben nu 8 weken zwanger en ik mag verder thuis blijven en ik ga borstvoeding geven en dan kan ik nog 5 maanden thuis blijven. Kan dat bij jullie ook niet?teacher schreef:Dat is inderdaad vervelend, mijn moeder komt regelmatig om te helpen en ik mag haar altijd bellen voor te komen. Maar toch doen ik het liever zelf. Ik heb een slechte gewoonte van alles te doen als Glenn gaan werken is want anders zaagt hij maar dat het te zwaar is. Ik ben blijven werken in de verpleging tot ik 7 maanden zwanger was en dat ging zonder probleem enkel dat ik moe was als ik thuis kwam. Doe het ook rustig aan en hetgeen vandaag niet gaat lukt mischien morgen wel. Enkel bij ons is opschuiven tot de dag nadien een beetje gevaarlijk want Luna kan elk moment komen.
Groetjes Debby
Het is hier wel heel gezellig.
Kan er me iemand dat bretellenverhaal uitleggen?
wij verwachten ons eerste kindje rond 5 oktober