voor Luna!! Dochter van onze teacher en zijn vrouwtje!
Moderators:Dagmar, Moderators
teacher....
Nu mag je aftellen, en voor een leraar zal dat zeker lukken!!
Voor je naar het hospitaal stormt...
leg je autsleutels in handbereik...
dat je daar weer niet achter moet lopen zoeken...
leg toch ne jeansbroek klaar en volgens Bart, papa van bartje, geen bretellen aandoen!!
messchien best ook scheren mocht je tijd hebben, dat Luna niet meteen te doen heeft met de baard van haare papa!!
leg toch ne jeansbroek klaar en volgens Bart, papa van bartje, geen bretellen aandoen!!
messchien best ook scheren mocht je tijd hebben, dat Luna niet meteen te doen heeft met de baard van haare papa!!
Iedereen is al mee aan het aftellen, ouders, collega's(sie verschoten dat ze mij vandaag nog op school zagen), ... Autosleutels heel makkelijk die liggen beneden in de gang op het kastje klaar dus kan ik nooit vergeten. Mandje met drank staat klaar, suikerbonene staan klaar, ziekenhuisversiering ligt klaar, koffertje is klaar met daarin fototoestel en digitaal fototoestel.janewaye schreef:teacher....
Nu vol spanning afwachten.
En scheren gebeurd om de 2 dagen, vandaag geschoren, dus nu woensdag terug, ...
yep fles champagne staat ook klaar(flessen).kwakje schreef:ja wij ook.teacher schreef:Heel gemakkelijk en lekker, ik geef de voorkeur van mc donalds boven quick.kwakje schreef: ja hoor, ik woon daar heel dichtbij. Gemakklijk hoor als je eens geen zin hebt om te koken
trouwens fles champagne ook mee??? om te klinken op jullie nieuwe wonder, bij ons zat die al een hele tijd te koelen in de frigo en tegen dat ik moest vertrekken mochten we niet vergeten om ze eruit te halen
, vandaag op bezoek bij de gynaecoloog. We hebben nog steeds maar 1 vinger ontsluiting en de baarmoederhals is nog te lang. Hij hoopt dat Luna snel uit zichzelf komt. Voor volgende week in te leiden was alles al volzet op maandag en dinsdag(toch gaat hij nog proberen ons dinsdag erbij te krijgen). Hopelijk komt ze voordien nog want van woensdag tot vrijdag is de gynaecoloog op congres. Is ze er dinsdag nog niet moeten we tussen 17 en 19u terug op consultatie komen voor een oplossing.
Hopelijk komt ze spoedig zelf nog.
Hopelijk komt ze spoedig zelf nog.
Niet mee inzitten teacher...
Mijn baarmoederhals was alle zwangerschappen ook zo een lange dikke koppige, niet open te krijgen fenomeen...
En dan begint het plots en puffen hijgen, 22 uur later de baby was er..
Het ziet er naar uit dat kleine luna nog gewoon effe blijft bij haar mama...
Wellicht omdat ze weet dat ze twee ouders, en een hoop grootouders heeft die op haar wachten...
Alle schoone dingen in het leven komen soms later en laten graag op zich wachten...
Dat ziet er goed uit!!
Ze weet nu al hoe ze haar ouders moet om haar vingertje draaien!!
Mijn baarmoederhals was alle zwangerschappen ook zo een lange dikke koppige, niet open te krijgen fenomeen...
Wellicht omdat ze weet dat ze twee ouders, en een hoop grootouders heeft die op haar wachten...
Alle schoone dingen in het leven komen soms later en laten graag op zich wachten...
Dat ziet er goed uit!!
Tja, maar mama zou graag hebben dat ze komt want ze begint meer en meer last te ondervinden. Ach we zullen maar afwachten zeker en hopen op snel nieuws.janewaye schreef:Niet mee inzitten teacher...
Dat ziet er goed uit!!
En nog altijd niks????
Luna zal weten dat er veel mensen (en vooral de mama en de papa ) op haar aan het wachten zijn en laat die allemaal nog even in spanning zitten .
Ik weet niet of het waar is, want bij mij klopte het niet, maar bij een eerste zou er nogal veel overtijd gegaan worden... En nu ik zelf niet moet wachten, kan ik gemakkelijker zeggen: Nog even geduld! Ze zal wel komen als ze er klaar voor is!!! Maar het wachten is ellendig hé!!!
Groetjes..
Luna zal weten dat er veel mensen (en vooral de mama en de papa ) op haar aan het wachten zijn en laat die allemaal nog even in spanning zitten .
Ik weet niet of het waar is, want bij mij klopte het niet, maar bij een eerste zou er nogal veel overtijd gegaan worden... En nu ik zelf niet moet wachten, kan ik gemakkelijker zeggen: Nog even geduld! Ze zal wel komen als ze er klaar voor is!!! Maar het wachten is ellendig hé!!!
Groetjes..
Nog steeds niet, Glenn ging vandaag niet graag werken en zegt 10 keer per dag als er iets is bel mij direct op. We blijven in spanning afwachten tot ze wil komen. Normaal gezien morgen terug naar de gyneacoloog en dan weten we meer hopelijk.
Groetjes Glenn, Debby en Luna
Laatst gewijzigd door teacher op 21 feb 2005, 16:03, 1 keer totaal gewijzigd.
- Isake
- Pas blauw
- Contacteer:
Hey,teacher schreef:Nog steeds niet, Glenn ging vandaag niet graag werken en zegt 10 keer mer dag als er iets is bel mij direct op. We blijven in spanning afwachten tot ze wil komen. Normaal gezien morgen terug naar de gyneacoloog en dan weten we meer hopelijk.
Morgen is een prachtdag hoor, is mijn verjaardag !!!!
Het wachten is het ergste he!!
Ik ben van mijn eerste 10 over gegaan en da was verschrikkelijk en iedereen maar vragen , 'nog niets' , hihi, ik hoop dat ik dit nu nie het geval gaat zijn, maar mijn gyn zegt, ' het zal wel komen, er is er nog geen enkel blijven zitten '
Veel succes en hopelijk is het nie te lang meer he!!!!!
ben even benieuwd hoor !!!!
Groetjes,
Isake
- Isake
- Pas blauw
- Contacteer:
OO, da gevoel ken ik, ben nu 32 weken en ik kan al sinds begin januari niets meer doen, mijn make komt elke dag voor vanalles te doen maar vind het toch heeeeeeeeeeeeeel vervelend dat ik zelf mijn dingen nie kan doen maar ben wel blij da ik hulp krijg hoorteacher schreef:Inderdaad, kan nu toch niet veel meer doen. Heb steeds meer last van mijn onderrug. Het begint zwaar te worden omdat ik het niet gewoon ben om dingen te vragen aan andere, ik doe mijn werk het liefst zelf.
Groetjes Debby
Nog 8 weken geduld voor mij (nog lang he )
x
Dat is inderdaad vervelend, mijn moeder komt regelmatig om te helpen en ik mag haar altijd bellen voor te komen. Maar toch doen ik het liever zelf. Ik heb een slechte gewoonte van alles te doen als Glenn gaan werken is want anders zaagt hij maar dat het te zwaar is. Ik ben blijven werken in de verpleging tot ik 7 maanden zwanger was en dat ging zonder probleem enkel dat ik moe was als ik thuis kwam. Doe het ook rustig aan en hetgeen vandaag niet gaat lukt mischien morgen wel. Enkel bij ons is opschuiven tot de dag nadien een beetje gevaarlijk want Luna kan elk moment komen.
Groetjes Debby
Groetjes Debby
Als je echt veel pijnklachten hebt probeer dan met warmte bv een warme douche om de pijn te verminderen. Probeer zeer zeker regelmatig te rusten en tijdens het staan een goede houding aan te nemen ( bekken naar voor kantelen). Bij mij valt dat mee want ik ben nog geen 5 kilo in totaal aangekomen tijdens de hele zwangerschap, vorige keer bij de gyneacoloog was ik weer een kilo afgevallen. Hopelijk heb je wat aan mijn tips.
Groetjes Debby en Luna
Groetjes Debby en Luna
- Isake
- Pas blauw
- Contacteer:
Amai, zeg, amper 5 kilo?
Oei, ik was al fier da ik er maar 10 bij ben tot nu toe
Van mijn eerste was ik bijna 30 kilo bij
Nu kan ik nie zo veel eten, is gelijk dat ze al de hele zwangerschap tegen mijn maag duuwd, echt raar!
Idd, warmte helpt wel hoor, lekker warme douche + ik heb ook een verwarmkussen, dat doet ook wonderen!!!!
Oei, ik was al fier da ik er maar 10 bij ben tot nu toe
Van mijn eerste was ik bijna 30 kilo bij
Nu kan ik nie zo veel eten, is gelijk dat ze al de hele zwangerschap tegen mijn maag duuwd, echt raar!
Idd, warmte helpt wel hoor, lekker warme douche + ik heb ook een verwarmkussen, dat doet ook wonderen!!!!